Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie mogę odpalić auta


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a może to jednak te immo coś blokuje ?? często ci mechanicy twierdzą że są w stanie coś zrobić mimo, że tak zupełnie nie jest.

Opublikowano

ja stawiałbym na immo!! MIAŁEM TAKOWĄ SYTUACJE łapał i zaraz gasł!! fabrycznie immo jest w zegarach i wystarczy niekiedy tam cos pogrzebać i już nie dopali. był akurat zmieniany licznik i jeszcze coś przy elektryce grzebane wszystko było ok tylko tak jak w temacie nie odpalał na końcu wyszło na to ze spalił se komputer i to była jedyna przyczyna wiec radze podłączyć vaga i powinno pokazać co jest nie tak tym bardziej ze twierdzisz ze immo było usuwane

---------- Post dopisany at 01:52 ---------- Poprzedni post napisany at 01:32 ----------

Jeżeli dostaje ropę na wtryskiwacze a mimo to gaśnie skołuj miernik i podłącz pod elektrozawór po włączeniu zapłonu lub kręcenia powinien wskazywać +12V i jeżeli w momencie gdy załapie i zgaśnie wykaże +0V to na bank będzie immo lub uszkodzony sterownik najlepiej udaj się do jakiegoś dobrego speca od elektryki i przedstaw mu sytuacje szczegółowo co było robione z immo i jak auto się zachowuje o ile zna sie na rzeczy to powinien coś wymyślec:) powodzenia:)

---------- Post dopisany at 01:52 ---------- Poprzedni post napisany at 01:52 ----------

Jeżeli dostaje ropę na wtryskiwacze a mimo to gaśnie skołuj miernik i podłącz pod elektrozawór po włączeniu zapłonu lub kręcenia powinien wskazywać +12V i jeżeli w momencie gdy załapie i zgaśnie wykaże +0V to na bank będzie immo lub uszkodzony sterownik najlepiej udaj się do jakiegoś dobrego speca od elektryki i przedstaw mu sytuacje szczegółowo co było robione z immo i jak auto się zachowuje o ile zna sie na rzeczy to powinien coś wymyślec:) powodzenia:)

Opublikowano

---------- Post dopisany at 01:52 ---------- Poprzedni post napisany at 01:32 ----------

--------- Post dopisany at 01:52 ---------- Poprzedni post napisany at 01:52 ----------

najlepiej udaj się do jakiegoś dobrego speca od elektryki i przedstaw mu sytuacje szczegółowo co było robione z immo i jak auto się zachowuje o ile zna sie na rzeczy to powinien coś wymyślec:) powodzenia:)

Generalnie to dobrze mu radzisz... ale widziales gdzie mieszka kolega Radek ?

Gdzie On tam znajdzie speca od elektryki samochodowej.

Jak sam tego nie ogarnie to bedzie kiepsko.

Pomimo wszystko zycze powodzeni.

Opublikowano

---------- Post dopisany at 01:52 ---------- Poprzedni post napisany at 01:32 ----------

--------- Post dopisany at 01:52 ---------- Poprzedni post napisany at 01:52 ----------

najlepiej udaj się do jakiegoś dobrego speca od elektryki i przedstaw mu sytuacje szczegółowo co było robione z immo i jak auto się zachowuje o ile zna sie na rzeczy to powinien coś wymyślec:) powodzenia:)

Generalnie to dobrze mu radzisz... ale widziales gdzie mieszka kolega Radek ?

Gdzie On tam znajdzie speca od elektryki samochodowej.

Jak sam tego nie ogarnie to bedzie kiepsko.

Pomimo wszystko zycze powodzeni.

Polska wieś to jakiś zaścianek? :facepalm:

---------- Post dopisany at 07:38 ---------- Poprzedni post napisany at 07:38 ----------

---------- Post dopisany at 01:52 ---------- Poprzedni post napisany at 01:32 ----------

--------- Post dopisany at 01:52 ---------- Poprzedni post napisany at 01:52 ----------

najlepiej udaj się do jakiegoś dobrego speca od elektryki i przedstaw mu sytuacje szczegółowo co było robione z immo i jak auto się zachowuje o ile zna sie na rzeczy to powinien coś wymyślec:) powodzenia:)

Generalnie to dobrze mu radzisz... ale widziales gdzie mieszka kolega Radek ?

Gdzie On tam znajdzie speca od elektryki samochodowej.

Jak sam tego nie ogarnie to bedzie kiepsko.

Pomimo wszystko zycze powodzeni.

Polska wieś to jakiś zaścianek? :facepalm:

Opublikowano

Jutro spróbuje z tym napięciem zobaczyć. Może faktycznie po 4 latach funkcjonowania emulator padł. Tylko wydaje mi się że trochę to dziwne że tak nagle bez żadnych oznak wcześniejszych.

Opublikowano

ostatnio mialem identyczny przypadek tylko w 1Z,zgasl sobie z powodu braku paliwa.Zalalismy paliwo, nie pali zmiana pompy paliwa nie pali,pompa ciagnie paliwo,na wtryskach sika.Odpalal pochodzil z 2sekundy na rozruszniku i znow gasl.Okazalo sie ze stracil kompresje na 2 garach;/

Opublikowano

Jakies 10 postów wyżej pisałem abys sprawdził po pierwsze napiecie. Wiekszość usterek tego typu to elektryka.Według mnie to łatwiejsze i chyba logiczniejsze sprawdzic taka błachostkę miernikem niz tak jak koledzy piszą abyś wyciagał wtryskiwacze sprawdzał rozrząd.

Opublikowano

a czy w ogolę zaświeca się kontrolka spiralka choć nawet na 1s...??

bo np ja ostatnio mialem taki przypadek ze zdzira mi padła na pysk i za cholere nie chciała zalapac kreciła jak wsciekła ale kapnalem sie ze przy właczeniu zaplonu nie ma kontrolki swiec. odrazu co - podkładka na drugie- przekaźniki jeden w puszce na podszybiu gdzie ECU -przekaź 219 a drugi nad nogami kierowcy 202 przy okazji spr wszystkich bezpieczników.- nic nie jara...

podłaczyłem skaner diag - (dobrze jest mieć nawet taki za 150zł którym mozna chociaz zczutac błedy i skasowac olej) w ogole nie łączy sie ze strownikiem silnika.

problem tkwił w odlutowanej stopce podstawy scalaka- pusciło po 2uch latach... nic nie zostało jak tylko brac ECU pod pache i cisnac do kolegi na spr. wymienił podstawki scalaków i po problemie.

u ciebie moze byc oczywiscie co innego jesli nikt jescze nie otwierał ECU i nie grzebał przy scalakach...

Opublikowano
Wszystko jest połączone, filtr zalany. Dziwne jest to że ropa jest i w pompie i na wtryskiwaczach a pomimo to nie odpala. Nawet odkręcałem te śruby nad wtryskiwaczami i kręciłem żeby sprawdzić czy podawane jest paliwo i jest. Skręciłem z powrotem i próbowałem odpalić i już prawie łapał (około 2 sekund chodził)i z powrotem gasł. Już nie mam pomysłu co tu zrobić. Vag'a nie podepnę bo wspaniały mechanik zrobił mi coś zamiast immo że teraz poza poduszka i abs nie moze nawiązać komunikacji.

jestem nowy ale już chwilę w temacie siedzę więc :

1 - zdejmij słonę silnika ta górną od wałka rozrządu ( sprawdź znaki blokując koła)

2. skoro vag nic nie pokazuje czasami tak bywa więc trzeba sprawdzić czujnik tem.

to moje pierwsze sugestie

pompa wtryskowa jak każda w której nie występuje pompka paliwa (130 KM lub 4WD wyjątki ) - musi być zalana ropą żeby mogła sobie pociągnąć sama ropę

Sprawdź powrót z pompy czy wogóle coś leci jak dużo to musisz zamontować zawór zwrotny

---------- Post dopisany at 18:41 ---------- Poprzedni post napisany at 18:37 ----------

Witam wszystkich.Wczoraj miałem dziwny przypadek może mi ktoś pomoże go rozwiązać , ale do rzeczy .

Kolega ma audi 2001 z silnikiem AVB (101 KM 1,9 tdi )i podczas jazdy zgasł mu.Rozrusznik "kręci " ale autko z trudem pali jak zapali to pracuje nierówno a jak się mu pogazuje to pzrtejdzie na wyższe obroty ale po zdjęciu gazu gaśnie. Vag pokazał mi błędy 18027 (P 1619) - świeca żarowa/ przekaźnik lub obwód podgrzewania otwarty/zwarty do masy

17932 - Fuel Pump Relay (J17): Open or Short to Ground przekaźnik pompki zwarty do masy

mechanik podobno sprawdzał przekaźnik i jest ok jak również pomopkę paliwa.Błędy zapisałem i skasowałem (nie powtarzają się - jak na razie ).I ot moje pyt. do znawców tematu :

czy może to być sekcja średniego ciśnienia

czyatałem też że moze byc uwalony czujnik temp.silnika ale błąd taki nie wywaliło

sparawdzę jeszcze "tolerance data " co tam piszą

a wy macie jakieś pomysły ?????

Ja stawiam na pompkę ale tak na 70 %

a zapomniałem dodać że wtryski dają fuell jak chcą od -0,6 do 1,15 ( stad może ta nierówna praca bo moze pompka nie wydala ( a i filtr paliwa zosatł wymieniony na new)

---------- Post dopisany at 18:41 ---------- Poprzedni post napisany at 18:41 ----------

Opublikowano

jeżeli nie pali sie kontrolka świec auto nie odpali tak jak napisał Grzesiek

Opublikowano
jeżeli nie pali sie kontrolka świec auto nie odpali tak jak napisał Grzesiek

Nie zauważyłem że napisałeś że nie ma immo jak któś wylutowywał pamięć mógł coś przykaszanić to zabieg hirurgiczny więc może była to tylko kwestia czasu kiegy padnie .oczywiście nie jest to regułą ale jak nie robił tego jaki szpec to różnie może być .Nie da się usunąć programowo trzeba lutować i czyścić ultrafioletem

Opublikowano

U mnie kontrolka świeci normalnie tak jak pozostałe przy normalnym odpaleniu. Jak można prawdzić czy przekaźnik jest dobry ? Coraz bardziej przekonuje mnie że to elektryka tego elektrozaworu lub emulatora. Immo wyjęte z 4 lata temu więc do tej pory wszystko było ok, tylko problem był z podpięciem vag'a gdyż brak komunikacji był. Poza tym kontrolki wszystkie świecily normalnie.

Opublikowano
U mnie kontrolka świeci normalnie tak jak pozostałe przy normalnym odpaleniu. Jak można prawdzić czy przekaźnik jest dobry ? Coraz bardziej przekonuje mnie że to elektryka tego elektrozaworu lub emulatora. Immo wyjęte z 4 lata temu więc do tej pory wszystko było ok, tylko problem był z podpięciem vag'a gdyż brak komunikacji był. Poza tym kontrolki wszystkie świecily normalnie.

sprawdź czy paliwo nie leje się za dużo przez powrót do baku jak tak to nie działa elektrozawór ale jak masz problemy z połązceniem się z silnikiem przez vag to obawiam sie że będzie to sterownik silnika jak masz jakiego kolegę z podobnym sterownikiem to podmień, ale uwaga !!!!!

podejżewam że masz silnik 1Z ewentualnie AHU i tylko z tych będzie pasował w późniejszych modelach działa inaczej turbo zamien będziesz wiedział gdZie szukać

Opublikowano

Podprowadź przewód elektryczny od akumulatora + do zacisku na elektrozaworze pompy . Podasz prąd na elektro zawór i obejdziesz w ten sposó całe immo i inne problemy elektroniczne. Jak nie pomoże to mógł paść właśnie ten elektrozawór. Za żadne skarby wtedy nie zapali.

Opublikowano

Na chwilę obecną po próbach które doradzaliście mi skutku nie przyniosły ( z wyjątkiem tego co kolega janusz_stg napisał), gdyż w południe oddałem cały komputer do elektromechanika którego udało mi się znaleźć w okolicy i stwierdził, że wina leży w tym emulatorze który mógł paść i ecu gdyż mogło zostać coś przestawione. Ma popatrzyć do tego więc myślę że jutro będzie już wiadome co i jak. Jeśli uzyskam jakieś info to się odezwę i postaram opisać tą przypadłość w razie ,, w'' dla następnych, pod warunkiem że mechanik podoła temu zadaniu.

Opublikowano

jesli dawałes napiecie na zaworek i cykła to ok a czy przy włączonym zapłonie słyszałeś aby w pompie wtryskowej tykał cos cały czas - jesli tykało to ok znaczy ze sygnał z ECU szedł do pompy. jesli nie tzn ze przekaźniki lub coś z ECU. przekaźnik spr. to nie problem zdejmujesz obudowę wtykasz go z powrotem bez obudowy, włączasz zapłon jeśli kowadełka przerywacza w przekaźniku się stykają na stałe tzn ze przekażnik jest w pąsiu.(tak mi powiedział po chłopsku koles elektryczyna gdy szukałem mózgu w d*pie jak mi moja zdzira padła).

Opublikowano

Tak pompa coś tam tykało jak włączałem zapłon więc to jest ok. Wygląda to tak jakby po odpaleniu odcinało dostarczanie prądu. Dzisiaj może już będę wiedział co się stało.

---------- Post dopisany 18-05-2012 at 12:39 ---------- Poprzedni post napisany 15-05-2012 at 06:08 ----------

Witam, dopiero dzisiaj odebrałem ecu. Wina leżała w tym emulatorze. Mechanik usunął go całkowicie z komputera. Po podłączeniu auto zapaliło od razu. Dzięki wszystkim za rady może przydadzą się innym lub mnie samemu kiedyś.

Opublikowano

Witam wszystkich.Wczoraj miałem dziwny przypadek może mi ktoś pomoże go rozwiązać , ale do rzeczy .

Kolega ma audi 2001 z silnikiem AVB (101 KM 1,9 tdi )i podczas jazdy zgasł mu.Rozrusznik "kręci " ale autko z trudem pali jak zapali to pracuje nierówno a jak się mu pogazuje to pzrtejdzie na wyższe obroty ale po zdjęciu gazu gaśnie. Vag pokazał mi błędy 18027 (P 1619) - świeca żarowa/ przekaźnik lub obwód podgrzewania otwarty/zwarty do masy

17932 - Fuel Pump Relay (J17): Open or Short to Ground przekaźnik pompki zwarty do masy

mechanik podobno sprawdzał przekaźnik i jest ok jak również pomopkę paliwa.Błędy zapisałem i skasowałem (nie powtarzają się - jak na razie ).I ot moje pyt. do znawców tematu :

czy może to być sekcja średniego ciśnienia

czyatałem też że moze byc uwalony czujnik temp.silnika ale błąd taki nie wywaliło

sparawdzę jeszcze "tolerance data " co tam piszą

a wy macie jakieś pomysły ?????

Ja stawiam na pompkę ale tak na 70 %

a zapomniałem dodać że wtryski dają fuell jak chcą od -0,6 do 1,15 ( stad może ta nierówna praca bo moze pompka nie wydala ( a i filtr paliwa zosatł wymieniony na new)

---------- Post dopisany at 18:41 ---------- Poprzedni post napisany at 18:41 ----------

albo pompa pomocnicza w zbiorniku paliwa, albo tandem pompa, albo pompowtryskiwacze. KOrekcje powyzej 1.00 to juz duzo.

sprawdzic jak auto startuje przywlaczonych swiatlach mijania.

zatankowac do pelna, jezeli problem ustapi, przyczyna to pompa pomocnicza.

Tandem pompe mozna sprawdzic pod katem wyciekow. czy nie ma oleju w ON, ew. sprawdzic cisnienie przez nia wytwarzane.

PD trzeba by zdemontwac i dac do serwisu na stanowisko probiercze, wymienic uszczelniacze i podkladki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...