WhyMe? Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 Koledzy powiedźcie mi taką rzecz, bo muszę wymienić w swojej audi "napinacz + łańcuch" jaki będzie tego koszt? Bo znajomy mechanik co będzie mi to jutro robił twierdzi że nie są to duże pieniądze a coś mi się wydaje że po kieszeni pójdzie. Co do tego napinacza i paska prawdopodobnie jest on przyczyną takiego "rzegotania" silnika i pierdzenia przy upuście turbo. Dajcie jakąś radę bo normalnie posrany jestem przed jutrem
MATIUS Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 napinacz z 400zł jeśli masz zwykły łancuch z 80 zł do tego nowa uszczelka pod pokrywę zaworów 50zł tak na oko częsci klamotów
WhyMe? Opublikowano 20 Maja 2012 Autor Opublikowano 20 Maja 2012 To nie ma tak źle. Myślałem że łańcuch będzie droższy. A mam jeszcze pytanie, czy jak to wymienię ustanie rzegotanie w silniku i pierdzenie przy upuście turbo?
tzc Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 ja wymieniałem łańcuch z napinaczem i robiłem to sam więc robocizna odchodzi ale jeżeli chodzi o części to napinacz, łańcuch, uszczelka po napinacz taka z blaszki, uszczelka po pokrywę zaworów, ja przy okazji zmieniłem olej i parę innych elementów silnika. Jeżeli chodzi o to czy da to efekt w cichszej pracy silnika to tak jeżeli miałeś tzw rzęchotanie i mechanik stwierdził napinacz to nastanie cisza aż miło
domialex Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 w AEB jest chyba tez napinacz z nastawnikiem i wtedy kosztuje x4... ---------- Post dopisany at 07:37 ---------- Poprzedni post napisany at 05:41 ---------- sorry pomylka jest jednak tylko zwykly napinacz... czyli tansza wersja
WhyMe? Opublikowano 21 Maja 2012 Autor Opublikowano 21 Maja 2012 Dzisiaj się dowiem o cenach. Myślę że w 500 zł się zmieszczę, do tego części mam w dobrej cenie ---------- Post dopisany at 18:45 ---------- Poprzedni post napisany at 13:11 ---------- Dowiedziałem się o cenach, oczywiście części to zamienniki. Napinacz 160 zł a łańcuch 120 zł. Są to ceny hurtowe Nie ma tak źle. ---------- Post dopisany at 18:45 ---------- Poprzedni post napisany at 18:45 ---------- Dowiedziałem się o cenach, oczywiście części to zamienniki. Napinacz 160 zł a łańcuch 120 zł. Są to ceny hurtowe Nie ma tak źle.
P-U-M-A Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 Takich rzeczy się nie robi na zamiennikach.
eu4yaon Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 dokladnie taniocha te zamienniki ale na tym sie nie oszczędza
WhyMe? Opublikowano 21 Maja 2012 Autor Opublikowano 21 Maja 2012 Wolę teraz to zrobić na zamiennikach gdzie z kasą ostatnio to nie bardzo, a na nowy sezon myślę nad nowym motorem więc nie opłaca się kupować ori
Dev Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 jak Ci mechanik zdejmie wałki to niech powyciaga popychacze i powyciska z nich olej napinacza zwykle nie trzeba wymieniac bo są trwałe, wymień łańcuch i bedzie OK
WhyMe? Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Opublikowano 22 Maja 2012 devastation dziś będę robił to z nim, przy okazji się czegoś nauczę i mu przypomnę o oleju. Co do firmy to będę wiedział o 13 jak pojadę po odbiór części ---------- Post dopisany at 18:03 ---------- Poprzedni post napisany at 18:02 ---------- Łańcuszek firmy SWAG a na pudełku napinacza pisze "tensioner timing chain"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się