kadiA4 Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 Ile Amper powinno auto pobierać bo akumulator mi siada i ciągle sie rozładowuje do zera. Audi A4 B6 1.9 AVF Przy zamkniętym centralką pokazuje że pobiera 1.5A po kilku sec. wskazuje na pobór 0.5 A
krzysztofquattro Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 1,5A to strasznie dużo nawet jak na okres w którym auto się "wycisza". Z tego co mi wiadomo w spoczynku 0,2-0,3 A to górna granica , która uwolni Cię od problemów z akumulatorem. Swoją drogą masz pewność , że po takich akcjach ako jest jeszcze sprawne?
kadiA4 Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Opublikowano 23 Maja 2012 no pewien nie jestem zaraz bede wyciągał bezpieczniki i zobaczę na którym ciągnie prąd. Jak macie opis bezpieczników który od którego wo wklejcie
krzysiekml Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 0,03 A do 0,05 A tyle powinno być- dla porównania zwykły przekaznik pobiera ok.0,17A więc 0,5A to stanowczo dużo.
domialex Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 prad spoczynkowy to ok 3 miliampery i osiagany jest najpozniej po 2 godzinach od zamkniecia samochodu
kadiA4 Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Opublikowano 23 Maja 2012 Nie mogę zejść poniżej 0.5A kilka razy udało sie do wartości 0.11A a to nadal za dużo już sam nie wiem...
domin79 Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 Nie mogę zejść poniżej 0.5A kilka razy udało sie do wartości 0.11A a to nadal za dużo już sam nie wiem... to wyciągaj po kolei i miarkuj:wink: 1układ klimatyzacji10 2oświetlenie przestrzeni na nogi5 3ogrzewane dysze urządzenia do mycia szyb5 4wentylator chłodnicy5 5telefon, czujnik poziomu oleju, wyłącznik wielofunkcyjny, ogrzewanie tylnych siedzeń, automatyczna skrzynia biegów (zagłębienie dźwigni10 6układ klimatyzacji (czujnik czystości powietrza), czujnik ciśnienia5 7ESP, wyłącznik świateł hamowania, wyłącznik pedału sprzęgła, czujnik kąta skrętu10 8telefon5 9wzmacniacz siły hamowania (pompa próżniowa)15 10automatyczna regulacja zasięgu świateł10 11wolne miejsce 12gniazdo diagnostyczne10 13moduł kolumny kierownicy10 14światła hamowania10 15przyrząd uniwersalny, system nawigacji10 16pilot otwierania drzwi garażowych5 17wspomaganie parkowania, regulacja poziomu, kontrola ciśnienia w oponach10 18wolne miejsce 19reflektory przeciwmgłowe, tylne światła przeciwmgłowe15 20prawe światło mijania, regulacja zasięgu świateł15 21lewe światło mijania, regulacja zasięgu świateł15 22drzwi, strona kierowcy15 23drzwi, strona pasażera15 24centralna instalacja elektryczna systemu komfort20 25dmuchawa ogrzewania30 26ogrzewanie tylnej szyby30 27gniazdo elektryczne przyczepy (komputer sterujący)30 28pompa paliwa, dodatkowa pompa przy silniku wysokoprężnym20 29sterowanie silnika20 30otwierany dach20 31reflektory do jazdy wstecz, ASB, gniazdo diagnostyczne, automatyczne przyciemnianie lusterek wewnętrznych15 32sterowanie silnika20 33zapalniczka15 34sterowanie silnika15 35gniazdo elektryczne w bagażniku30 36wycieraczki30 37pompa urządzenia do mycia szyb i do mycia reflektorów25 38centralna instalacja elektryczna systemu komfort, odblokowanie pokrywy bagażnika15 39radio20 40sygnał dźwiękowy25 41wolne miejsce 42ESP25 43sterowanie silnika15 44ogrzewanie siedzeń30
edekxp Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 U mnie też siadał akumulator ale to jego wina. Prąd po zamknięciu auta pilotem 90mA, wartość 150mA też chyba do przyjęcia Kupiłem nowy akum. i trzyma
kadiA4 Opublikowano 24 Maja 2012 Autor Opublikowano 24 Maja 2012 okazało się że CDrom od nawigacji który jest w bagażniku pobierał cenne ampery po wyjęciu płyty po kilkunastu min spada do 0.01A Ale pojawił się inny problem świecąca kontrolka ok ESP i błąd który nie daję się usunąć ; 18265- load signal: error message from ECU P1867-35-00- Jak ktoś to ogarnia to niech napisze coś i jeszcze jedno jak zakodować na nowo pilota bo zamyka wszystkie drzwi oprócz kierowcy
fahur Opublikowano 25 Maja 2012 Opublikowano 25 Maja 2012 Ale pojawił się inny problem świecąca kontrolka ok ESP i błąd który nie daję się usunąć ; 18265- load signal: error message from ECU P1867-35-00- Jak ktoś to ogarnia to niech napisze coś i jeszcze jedno jak zakodować na nowo pilota bo zamyka wszystkie drzwi oprócz kierowcy Odpisałem Ci w nowym wątku, który założyłeś - nie powielaj pytań.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się