Skocz do zawartości
IGNOROWANY

3,0 TDI Rozrząd, ku przestrodze. +Zdjęcia


melman_zyrafa

Rekomendowane odpowiedzi

Ten link z alledrogo to nic nie wart to są jakieś tanie zamienniki, dzwoniłem do nich jak robiłem u siebie to nawet nie umieli powiedzieć co wchodzi w skład zestawu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ceny z dzisiaj, lokalny sklep

Rozrząd SWAG - 2764zł + pompa wody 125zł = 2889zł
Rozrząd ASO - 3584zł + pompa wody 125zł = 3709zł
Rozrząd mieszany (SWAG+ASO) - 2513zł + pompa wody 125zł = 2638zł

Koła zębate tylo ASO:
- 2x 616zł = 1232zł
- 3x 83zł = 249zł
- 1x 250zł = 250zł

Cena wszystkich części przed rabatem, w moim przypadku rabat wynosi 10%.


BTW: nie gadajcie żę auta są liczone na 200 tyś bo 80% na allegro ma dużo więcej i jeszcze jeździ i nie jedno przejdzie. Jeździłem B8 z przebiegiem 360 tyś km i była żyletka.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czy tak wydawanie na rozrząd kasy rzędu około 5 tys zł, ( pod warunkiem że nic nie puściło gdzies jeszcze) do tego wyjęcie motorowni, bo inaczej nie dobierzesz się do tego nie koniecznie się uśmiecha.


3.0 TDI hmm nie wiem kto liczył że na 200 są, ale za to 1,4 TFSI na pewno:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam przebieg udokumentowany w ASO. 200600km. Przy 130tys była wymiana prawego napinacza. Teraz zaczeło na ciepłym przy odpalaniu być słychać rozrząd. Może by jeszcze pojezdził 50tys lub więcej. Niewiem, ale po co ryzykować? Stać mnie to wymieniam zamiast potem pisać ratujcie bo silnik się posypał. Tak powinien postąpić każdy, a jak szkoda mu na wymiane to Go poprostu nie stać żeby jeździć tym autem.

Właśnie wymieniam

7706c8a7bb87363amed.jpg

31129373319a3868med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czy tak wydawanie na rozrząd kasy rzędu około 5 tys zł, ( pod warunkiem że nic nie puściło gdzies jeszcze) do tego wyjęcie motorowni, bo inaczej nie dobierzesz się do tego nie koniecznie się uśmiecha.

2500 zł masz rozrząd lub 3500 jak chcesz 100% ASO, koła zębate nie wchodzą w zestaw i nie zawsze musisz je wymieniać. Silnika wyjmować nie trzeba, od dołu jest "szybciej" i taniej. Jak ktoś ma szczęscie zrobi za 3500 jak ktoś ma pecha to i 5k nie starczy.

W marcu wymieniam u siebie, oczywiśćie koplet, koła zębate mam nadzieje że będą ok, pompę wody też wymieniam.

Szczęśliwa opcja to nie jest jakiś kosmos, nie raz w auto trzeba wpakować więcej.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawa w 2.7 tak samo kosztowna jak w 3.0? Bo zastanawiam sie z jakim motorem kupić auto...

Ten sam zabieg.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnica między 2,7 a 3,0 TDI jest tylko w wykorbieniu (stąd mniejsza pojemność). Cała reszta ta sama.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze mówię że w życiu trzeba mieć jakieś uzależnienia :)


a tego SWAG'a można brać czy lepije nie ryzykować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze mówię że w życiu trzeba mieć jakieś uzależnienia :)

a tego SWAG'a można brać czy lepije nie ryzykować ?

Ja brałem ori. Dzisiaj odbieram furke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fazi1111, kolega melman_zyrafa mówił że 2.7 różni się tylko wykorbieniem to już na zdrowy rozum wiadomo,że rozrząd też jest z d..y strony :) i w Q7 3.0 TDI też tak jest itp., itp.

Edytowane przez Matrix1540
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadzieją matką głupich ale matkę trzeba szanować :) 2.7 i 3.0 w TDI to trochę jak kupić passata 1.9 TDI PD z 101 KM zamiast 130 KM. Psuje się to samo, pali tak samo a kucyków mniej:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do spalania to sie z tobą nie zgodzę. Jeździłem b7 w sedanie 3.0 TDI i spalanie około 9litrow. Te same trasy robiłem b7 2.7 TDI w avant i spalanie max 8 litrów a styl jazdy taki sam w obu przypadkach. I tu akurat sie nie zgodzę ze spalanie takie same w tych motorach..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadzieją matką głupich ale matkę trzeba szanować :) 2.7 i 3.0 w TDI to trochę jak kupić passata 1.9 TDI PD z 101 KM zamiast 130 KM. Psuje się to samo, pali tak samo a kucyków mniej:)

Mi 3.0 nie podskakuje ;] ale po modach na dole może mieć większego kopa niż 2,7. Fizyki się nie przeskoczy.

3.0 tylko po programie spali mniej niż 2,7 w fabryce (obie w Q).

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...