Stichy Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 Panowie - wyznania intymne na PW :polew: A odnosnie tematu - Jak by ktos mial dojscie do nr ori czesci to byl bym dzwieczny
Pan Waldek Opublikowano 29 Maja 2012 Autor Opublikowano 29 Maja 2012 Chciał bym aby auto wyglądało dokładnie jak seria, żadnych wystających elementów świadczących o tym że coś jest dłubnięte - poza tarczami i dużymi zaciskami:decayed:. Na moc w którą celuję (200Ps/400Nm) 2x SMIC powinien wystarczyć - jestem przekonany że będzie to ostatnia modyfikacja mechaniczna tego auta za mojej kadencji.Nie zamierzam też pozbywać się EGR-u. Wyleci tylko kat. Jak mi mocy zabraknie po caha i jakimś coolerze, to kupię za jakiś czas B7 3.0 tdi i na chwilę będzie spokój Zobaczymy co powie Pan Tarkowski na takie rozwiązanie (z warsztatu w którym JARO4444 robił wałki równoważące w B7)- twierdzi że juz taki SMIC robił i ładnie to wszystko wyszło:wink:. Jeśli koszt będzie niewielki to robię SMICA. Napiszę wtedy co jest potrzebne, porobię zdjęcia i jakiś manual z tego skręcę. Jeśli dojdziemy do wniosku że nie warto w to wszystko brnąć bo np: z tym osuszaczem będzie kłopot, to pewnie zrobię FMIC i na tym się skończy.
seba1-2 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 jeśli chodzi panie michale o seryjny wygląd(o który się tak upierasz) podczas montażu caha na kolektorze z avf to już to seria nie bedzię bo każdy kto maskę otworzy rzuci mu się w oczy że turbo krzywo leży, co do fmic to można to ładnie zrobić i nic nie będzie widać takie moje zdanie
baszmak7 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 jeśli chodzi panie michale o seryjny wygląd(o który się tak upierasz) podczas montażu caha na kolektorze z avf to już to seria nie bedzię bo każdy kto maskę otworzy rzuci mu się w oczy że turbo krzywo leży, co do fmic to można to ładnie zrobić i nic nie będzie widać takie moje zdanie mądrze prawi
MAGIC87 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 U mnie FMIC wyglada jak ORI, kratki i halogeny wszystko ORI... co do CAHA. przeciez dolot zalsania praktycznie całe turbo, trzeba wsadzic ,,ryj'' zeby tam cos widziec.
Piotrek98igo Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 widac ze krzywo lezy na seryjnym kolektorze
Pan Waldek Opublikowano 13 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2012 Przekonałem się do FMICA. Możecie podpowiedzieć jak najlepiej do tematu podejść: jaki cooler kupić, na co zwrócić uwagę (czy ma być wysoki czy niski czy w ogóle jakiś inny?). Cały zestaw oprze się o gtb1756vk, wtryski BA, egr zostanie, kat odejdzie w niepamięć
daniels Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Przekonałem się do FMICA. Możecie podpowiedzieć jak najlepiej do tematu podejść: jaki cooler kupić, na co zwrócić uwagę (czy ma być wysoki czy niski czy w ogóle jakiś inny?). Cały zestaw oprze się o gtb1756vk, wtryski BA, egr zostanie, kat odejdzie w niepamięć SPORT TIG: AUDI A4 1.9 TDI AVF---------- Post dopisany at 08:20 ---------- Poprzedni post napisany at 08:18 ---------- ci goście znają się na tym
MAGIC87 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 znaja sie na tym ,widac po robocie. Tyle ze cenowo tez ,,fajnie'' wychodzi:kox:
Pan Waldek Opublikowano 13 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2012 Sami wszystko ogarną - w sensie graty i robotę? Czy trzeba mieć swój cooler i rury a oni to tylko zmontują ? ps do ilu barów wystarczy map sensor w avf? Zastanawiam się czy przy gtb nie będzie trzeba i tego wymienić...
koterni Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 wszystko ci zrobią sami,nic nie musisz mieć oprócz money
MAGIC87 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 wystarczy, to nie AJM. AWX AVF to 3B
Pan Waldek Opublikowano 13 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2012 Puki co zbieram komplet do przekładki gtb17. Drugi kolektor avf już mam:naughty: Szukam turbo w dobrym stanie- prawdopodobnie jednak wezmę już przerobioną na podciśnienie sztukę od kolegi krystiana821. Z tego co widzę większych problemów z tym nie ma. Pozostaje tylko flansza na wydech, połączenie z filtrem powietrza i montaż FMICA. Chciał bym z tego zestawu otrzymać góra 190 Ps i 400 Nm. Cel to jak najmniejsza awaryjność, płaski niuton oraz poczucie potencjału tego wszystkiego:decayed:
Pan Waldek Opublikowano 13 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2012 Jak będzie robił ten kolektor? Przesunie śruby i nawierci jedna nową czy przespawa całą flanszę ?
daniels Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 przespawa flansze na kolektorze,osobiście nie chce rzeźby z turbiną
Pan Waldek Opublikowano 13 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2012 Możesz dać jakiś namiar na tego kolegę?
PIXI Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 dokładnie, PIXI też u nich robił Michal oglądałeś na żywo jak to wygląda w AVF-ie , więc chyba nic nie trzeba pytać ( a na spocie nie dawałem Ci nr. telefonu do Pawła przypadkiem ) i mówiłem zadzwoń i pogadaj doradzi powie co i jak .
Pan Waldek Opublikowano 13 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2012 Jak to wygląda to już wiem. Kombinuję jednak żeby samemu graty wykombinować (albo chociaż do końca panować nad tym co pcham do auta . To wszystko wina Rogala, na pytanie "czy możemy cokolwiek poprawić" - odpowiada " na tym turbo nie":doh:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się