Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1992 Ur-S4 2.2 20vT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Rosemeyer: dlaczego tworzysz historie i bajki skoro nie znasz calej sprawy?

Dla info to auto bylo na przegladzie technicznym w autoryzowanym warsztacie w Norwegii 3 dni przed zakupem....

Reszte sobie dopowiedz :naughty:

To albo opisz caly case i podeprzyj to filmikiem, albo nie wrzucaj/pisz nic zeby ani ja ani nikt inny nie tworzyl historii i bajek nieznajac historii.

W sadzie, kadzym nie tylko polskim licza sie fakty i dowody a nie dopowiedzenia i domysly.

Jak dla mnie to i tak d... dales Ty, bo skoro koles podstawil Ci auto na innych kolach/oponach niz bylo na ogledzinach to powinienes to zauwazyc, chlopa opierdolic i moze dodatkowo kopnac go w dupe za marnowanie czasu, prostackie zagrywki i traktowanie Cie jak idiote, a auta nie odebrac.

Dobra nie chce mi sie wiecej pisac bo nie bardzo jest juz o czym... ;-)

Opublikowano

Postanowilem ze wywalam te heble XYZ!

Auto ma byc german style wiec chinole tutaj za bardzo nie pasuja.

Przod hebli pojdzie w tym samym stylu co silnik wiec trzeba zalatwic zestaw RS2 lub cos innego z jakiegos prosiaczka. Narazie jeszcze nie wiem co ale tak bym chcial. No chyba ze mozna cos innego jeszcze przypasowac. XYZ siedzi z tego co pamietam na jarzmie wiec az tak duzo roboty nie bedzie.

Z tylu OEM czyli 269x20mm zestaw ATE.

---------- Post dopisany 18-06-2012 at 01:48 ---------- Poprzedni post napisany 14-06-2012 at 02:38 ----------

To albo opisz caly case i podeprzyj to filmikiem, albo nie wrzucaj/pisz nic zeby ani ja ani nikt inny nie tworzyl historii i bajek nieznajac historii.

W sadzie, kadzym nie tylko polskim licza sie fakty i dowody a nie dopowiedzenia i domysly.

Jak dla mnie to i tak d... dales Ty, bo skoro koles podstawil Ci auto na innych kolach/oponach niz bylo na ogledzinach to powinienes to zauwazyc, chlopa opierdolic i moze dodatkowo kopnac go w dupe za marnowanie czasu, prostackie zagrywki i traktowanie Cie jak idiote, a auta nie odebrac.

Dobra nie chce mi sie wiecej pisac bo nie bardzo jest juz o czym... ;-)

Nie no po prostu wyglada na to ze normalny handel autami skonczyl sie w Norwegii... Zaczyna sie to co bylo kiedys w PL, czyli przekrety na maksa. A juz najgorsze to jest to ze Norwegowie probuja robic w bambuko Polakow. No sorry ale tym razem to naprawde zle trafili.

Auto bylo jak juz napisalem na przegladzie i zostalo kupione na podstawie ogloszenia oraz papierow. Wiadomo ze moglem jechac i zrobic kolejny przeglad i ogledziny ale chcialem facetowi zaufac. Tak jak to sie "kiedys" robilo w Norwegii. Wiem jakie auto kupilem i co bylo w nim do roboty dlatego tez i taka cena ile wlasnie ja dalem.

Ale jezeli 2 dni po zakupie auto nagle zaczyna wariowac, kontrolki sie swieca bo grzebane prawdopodobnie i przy liczniku oraz chipsie to sorry ale przekret jest na maksa. Wiem ze auto "bylo" na przegladzie na tych wlasnie kolach wiec albo przeglad calkowicie lewy albo ludzie w stacji wogle nie kumaci.

Moim mechanicy w Polsce mieli ladna polewke ze mnie przez tydzien a rzeczoznawca sadowy z doswiadczeniem ponad 30 lat w branzy powiedzial ze czegos takiego nie widzial z 15 lat.

Dokumentacje mam, teraz tlumacze na norweski i bedzie bal z bylym wlascicielem oraz stacja kontroli.

Latwo nie bedzie bo Norweg juz zaczal kombinacje z tym ze to bardzo dobre opony wielosezonowe i stan bieznika byl ok..

No i oczywiscie mowi ze to sie stalo w drodze do PL z Norwegii. :facepalm:

Jutro ide po wydruk wlascicieli z ostatnich 5 lat oraz wydruk z firmy ubezpieczeniowej o danych z przebiegu tego auta.

S4 zostalo w PL do remontu hamulcow, przewodow hamulcowych oraz paliwowych. Pozniej nowy zawias, przerobki w zawieszeniu i wymiana szrotow oraz wydech w MG Motorsport. Mam nadzieje ze uda sie zrobic jakiegos ladnego sleepera.:wink:

A ja musialem wrocic na 2 tygodnie na rafinerie :(

Niedlugo jednak ponad 7 tygodni wakacji i juz nie moge sie doczekac! :banan:

Opublikowano

Makki kiedy bedziesz w NO , chcialem sie ciebie cos zapytac a nie chec cie naciagac na tel.

Opublikowano
Makki kiedy bedziesz w NO , chcialem sie ciebie cos zapytac a nie chec cie naciagac na tel.

Juz jestem :P

BTW: mam norweski tel firmowy i prywatny oraz polski abonament wiec jak cos to zawsze sie mozesz do mnie dodzwonic :wink:

Opublikowano

Patrząc na to koło od razu przypomina mi się sytuacja, jak kupiłem Audi i chciałem na trasie wymienić kapcia. Okazało się, że sprzedający wsadził mi na zapas koło od Octavii nijak nie pasujące rozstawem do B7. Po interwencji z trzema kolegami dostałem od niego nówkę zapas do B7 i komplet zimówek z felgami :)

Opublikowano

Projekt oficjalnie mozna uznac za rozpoczety :banan:

a2442c541da4e476.jpg

af932bfb0eb03de0.jpg

c943d2fca5a5b92c.jpg

ddfd6d950fd426d1.jpg

:naughty:

Opublikowano

no ładnie..heble warte tyle co samochód :)

Opublikowano

tylko czy ta buda wytrzyma te przeciazenia :wink: Masz juz wydech ?

Opublikowano

i co w końcu z białasem? no i RS-em?:naughty:

Opublikowano
no ładnie..heble warte tyle co samochód :)

No co zrobic, milosc czasami silniejsza od rozumu :facepalm:

---------- Post dopisany at 23:40 ---------- Poprzedni post napisany at 23:39 ----------

tylko czy ta buda wytrzyma te przeciazenia :wink: Masz juz wydech ?

Wytrzyma i odjedzie od B8 2.0TFSI :P

Wydech czeka na montaz 16ego :wink:

---------- Post dopisany at 23:42 ---------- Poprzedni post napisany at 23:40 ----------

i co w końcu z białasem? no i RS-em?:naughty:

Z bialasem jakos ciezko mi sie rozstac wiec narazie jezdze.

A RS6 sie szuka nadal..

To grubszy temat bo kupa papierow jest do zalatwienia zeby to rece i nogi mialo w Norwegii.

Narazie ogarniam 5 aut i jedno super szybkie w barwie soczystego Ferrari Grande Punto :facepalm:

Opublikowano
Wytrzyma i odjedzie od B8 2.0TFSI :P

no bez watpienia , ale w sumie to tez ciezka krowa , wazy cos kolo 1600 kg wiec tam tez trzeba dobrze napompowac ze to jechalo.

Opublikowano

Bedzie i wieksza suszarka wiec bedzie czym pompowac. Juz pisalem wczesniej, to nie bedzie S4 killer ala S4 z VTG bo i buda nie ta :P

Bedzie taki sobie tam sleeper kombi z A6 1.9TDI na klapie i wydechem od ropniaka obcietym i skierowanym w dol.

A co Bozia da na koniec wakacji to sie okaze na ostatecznym pomiarze w VTG :facepalm:

Narazie bedzie super fajnie bo sleeperek ma nowe heble przod i tyl. Tylko problem z linkami od recznego :grin: bo polecialy do kosza a nowe majatek kosztuja.. Wiec pewnie bedzie rzezba :polew:

Listew narazie brak, dziura w klapie po urwanej wycieraczce zostala zaklejona tasma a dach wyglada jakby koty na nim cwiczyly pazurki.

W kilku miejscach jest ruda oraz delikatne obicia od murkow. Ale to nic, wazne by jezdzil i bylo bezpiecznie :wink:

Turdzi: BTW, w NO nie ma 100 oktanowego paliwa?????? Szok, nie wiedzialem o tym :(

Opublikowano

w PL tez nie ma , a po co ci 100 oktan przetez to nie jest auto a JP.

Opublikowano
w PL tez nie ma , a po co ci 100 oktan przetez to nie jest auto a JP.

a VPR ile ma?

Opublikowano

jaka srednica tarcz przod? 345?

Opublikowano
w PL tez nie ma , a po co ci 100 oktan przetez to nie jest auto a JP.

a VPR ile ma?

99

Opublikowano

Zeby nie bylo ze nic nie robie z S4 :P

Troche ida prace do przodu.. :facepalm:

4881b602d4c69101.jpg

baf64482bd575286.jpg

6fa5cd00ea1a8b30.jpg

cfc703a6201e258f.jpg

Opublikowano

Zaciski w złocie :decayed:

Na bogato :kox:

Opublikowano
Zaciski w złocie :decayed: Na bogato :kox:

rosnie nam drugi Kadafi :grin:

Opublikowano

23 karatowe jadalne złoto :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...