bugiii Opublikowano 3 Czerwca 2012 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Witam Po zakupie mojej niuńki wychodza pierwsze usterki druga z nich jest gasnacy po jakimśczasie lewy xenon. Normalnie ladnie sie zapalaja i rozgrzewaja ale po jakis 15 min jazdy lewa lampa gasnie czasami zauwazam jakby mi mrugly lamy tak szybko. Gdy wylacze i iwlacze jeszcze raz swiatla to jest git a po czasnie znowu gasnie Co to moze byc?
wampir Opublikowano 3 Czerwca 2012 Opublikowano 3 Czerwca 2012 MCE, żarnik, przetwornica ? Kupując nowy żarnik unikaj podróbek.
nastradamus Opublikowano 3 Czerwca 2012 Opublikowano 3 Czerwca 2012 zamień żarniki miejscami - wyeliminujesz problem czy to żarnik lub przetwornica
bugiii Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2012 Ogólnie to nie mam pojecia o czym mowicie ale oki coś tam poprobuje, jeszcze mi powiedzcie gdzie to sie znajduje, jak to zmienic
nastradamus Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 żarnik to żarówka znajduje się w lampie przełóż lewą do prawej lampy i na odwrót jak zacznie migotać w tej drugiej to znaczy że żarnik, a jak dalej będzie migotać lewa lampa to znaczy że prawdopodobnie przetwornica jest winowajcą
bugiii Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2012 Ok, teraz jasna sprawa. Jesli chodzi o przetwornice to jaki koszt ? na allegro sa po 200 zl a zarniki osrama po 80 zl.
nastradamus Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/
bugiii Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2012 Zapomnialem o podwieszonych:P Dzieki
wampir Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Jeżeli xenon mruga to jeszcze skusiłbym się na podmianę stronami, ale jezeli przestanie swiecic to odpusc sobie to. Ja u siebie mialem 1 strone swiecaca. Zamienilem stronami i uwaliłem druga przetwornice. Teraz do mnie jedzie paczka z 2 nowymi przetwornicami i zarnikami. PS: nie radze kupować żarników za 80zł.
kaju Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Przetwornica. Żarnik zanim powie PAPA to robi się fioletowy, pod koniec swojego życia różowy. To że słabiej świeci to wiadomo.
artur123 Opublikowano 13 Lutego 2022 Opublikowano 13 Lutego 2022 Siemka, Sorki że odgrzewam stary kotlet ale mam problem z xenonami w a4b7 a mianowicie na początku stycznia zaczął mi mrugać lewy xenon i po przeszukaniu forum chciałem zamienić xenony stronami żeby wyeliminować podejrzenie uwalonej przetwornicy... ale tego nie zrobiłem bo czytałem że sporo zachodu jest przy tej operacji więc tak jeździłem miesiąc... No i dzisiaj zaczął mrugać drugi xenon i teraz po około 10-15min jazdy jest lekka dyskoteka przed autem... W dodatku mam problem z prawą żarówką postojową a mianowicie od czasu do czasu wyświetla mi komunikat spalonej żarówki i faktycznie ona nie świecie ale po jakimś czasie komunikat gaśnie i żarówka świecie. W tamtym roku znalazłem pod maską w okolicy kolektora wydechowego piura ale zauważyłem że kot tam nocuje więc wątpię aby zainteresował się przewodami. Co o tym sądzicie? Pozdrawiam.
artur123 Opublikowano 14 Lutego 2022 Opublikowano 14 Lutego 2022 14 godzin temu, Muskel1 napisał: Przetwornice do wymiany. W sumie miało by to sens gdyż występował jeszcze jeden objaw o którym zapomniałem wspomnieć, Trzy razy zdarzyło się że po zgaszeniu auta i go zamknięciu, obie lampy samoczynnie się zaświeciły na 1 sekundę po około 5min od odejścia od auta, tak jakby dochodziło do jakiegoś wyładowania elektrycznego. Jest to możliwe przy uszkodzonych przetwornicach?
Muskel1 Opublikowano 14 Lutego 2022 Opublikowano 14 Lutego 2022 (edytowane) Migające xenony to z dużym prawdopodobieństwem usterka przetwornic. Zwarzywszy na to, że masz auto z 2005r. gdzie wsadzane były przetwornice mające właśnie taką przypadłość, że nie trzymały napięcia, co powodowało gaszenie i zapalanie żarników. Poprawione przetwornice pojawiły się po połowie 2007r. więc jak będziesz szukał, to zwróć uwagę na datę produkcji. Na przetwornicach jest nakleja z datą produkcji. Uważaj także co kupujesz, bo są dwa rodzaje przetwornic. W zależności od tego czy masz lampy skrętne czy nieskrętne, musisz kupić odpowiednie dla Twojego modelu. Przetwornice do skrętnych różnią się od nieskrętnych, chociaż obudowa jest ta sama. Poprawione przetwornice dla lamp nieskrętnych pojawiły się od 07.08.2007. Dla lamp skrętnych od 16.05.2007 Numery części: Skrętne to: AL 1 307 329 114 lub AL 1 307 329 154 lub numer części Audi: 8E0 941 329 A Nieskrętne to: AL 1 307 329 115 lub nr. części Audi: 8E0 907 391 B Edytowane 14 Lutego 2022 przez Muskel1 1
Robero321 Opublikowano 14 Lutego 2022 Opublikowano 14 Lutego 2022 Godzinę temu, Muskel1 napisał: Migające xenony to z dużym prawdopodobieństwem usterka przetwornic Tu się nie zgodzę od prawie 10 lat używania w B7 kiedy zaczynają migać mi xenony a miało to miejsce już 3 razy zawsze padają palniki. Starczają średnio na 3 do 4 lat i patem zaczynają migać... Zazwyczaj zaczynał lewy pierwszy choć ostatnio zdarzyło się że pierwszy zaczął prawy.. Wtedy odzywam się na forum do @ H4mm3R biorę komplet i znowu 3 do 4 lat z głowy..
Robero321 Opublikowano 14 Lutego 2022 Opublikowano 14 Lutego 2022 Zanim kupisz przetwornice zdiagnozuj bo elektroniki sklepy nie chcą przyjmować na zwroty i zostaniesz z tym..
Muskel1 Opublikowano 14 Lutego 2022 Opublikowano 14 Lutego 2022 (edytowane) Wymień przetwornice to i żarniki wytrzymają 7-8 lat. Przetwornice z usterką zabijają żarniki. Edytowane 14 Lutego 2022 przez Muskel1
Muskel1 Opublikowano 14 Lutego 2022 Opublikowano 14 Lutego 2022 (edytowane) 24 minuty temu, Robero321 napisał: Tu się nie zgodzę od prawie 10 lat używania w B7 kiedy zaczynają migać mi xenony a miało to miejsce już 3 razy zawsze padają palniki. Starczają średnio na 3 do 4 lat i patem zaczynają migać... Zazwyczaj zaczynał lewy pierwszy choć ostatnio zdarzyło się że pierwszy zaczął prawy.. Wtedy odzywam się na forum do @ H4mm3R biorę komplet i znowu 3 do 4 lat z głowy.. Żarniki mają okres żywotności srednio ok 3000 godzin. W tym czasie tracą powoli na jasności oraz pod końec żywota temperatura światła przechodzi w różowy. Jeżeli żarniki mają jakąś usterkę, kończą swój żywot zanim wypalą się tak jak opisałem. Przetwornice nietrzymające napięcia prowadzą także do usterki żarników. Uwierz mi kolego, wymiana żarników jest doraźnyą "naprawą" bo problem powróci, tak jak u Ciebie. Z dużym prawdopodobieństwem kolega będzie musił oprócz przetwornic wymienić także żarnik bo przetwornice mogła je już uszkodzić. Edytowane 14 Lutego 2022 przez Muskel1
Robero321 Opublikowano 14 Lutego 2022 Opublikowano 14 Lutego 2022 Nie no zgadza się można zaobserwować wcześniej że palniki się kończą ale nie każdy to zauważy.. Jak są kiepskiej jakości to padną zanim dobrze zaczną tracić barwę i jasność.. Podajesz że 3 tysiące godzin to by się zgadzało bo w moim przypadku biorąc pod uwagę że średnio używam samochodu około 3 godziny dziennie na światłach to wychodzi nie całe 3 lata.. Jeśli walnięte przetwornice to oczywiście że doraźną lub wręcz bezcelową ale i tak obstaje przy swoim że lepiej sprawdzić to na nowych palnikach niż pakować grubą kasę w przetwornice..
Muskel1 Opublikowano 14 Lutego 2022 Opublikowano 14 Lutego 2022 Napisałem średnio 3000 h. To oznacza, że nawet dłużej. Czy Twoje żarniki padają po prostu i nie świecą czy stają się różowe? Z którego roku jest Twoja B7? Nowe żarniki przyniosą doraźną poprawę ale problem powróci.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się