Robero321 Opublikowano 14 Lutego 2022 Opublikowano 14 Lutego 2022 Pierwsze świeciły najdłużej i widać było ewidentnie że najpierw traciły barwę słabiej świeciły i zaraz jeden zaczął migać z lewej strony więc poszły oba palniki nowe (oczywiście też podejrzewałem przetwornice więc je sprawdziłem sprawnymi palnikami). na nich przejeździłem też koło 3 lat. "ALE" drugi komplet nie zdążył się porządnie odbarwić i dosłownie trzeba było się porządnie przyjrzeć że coś jest z nim nie tak .. i zaczął mrugać z drugiej - prawej strony. Ostatnio kupiłem też Osramy tak jak poprzednio tyle że te trochę tańsze classic xenarc i świecą już z pół roku i jest wszystko OK' choć na początku byłem obstrachany że przetwornice do wymiany.. Lepiej sprawdzić niż wymieniać ..
pila24 Opublikowano 15 Lutego 2022 Opublikowano 15 Lutego 2022 Te 3tys godzin to taki czas umowny jak z poborem oleju poprzez silnik ? jak kupiłem auto to miało jeszcze ori palniki(13 lat!) które nadal świeciły w odpowiedniej barwie,ale brakowało im mocy. A przetwornice mają często swój czas żywota na nalepkach określony na 2tys godzin.
Langista Opublikowano 15 Lutego 2022 Opublikowano 15 Lutego 2022 Teraz, pila24 napisał: przetwornice mają często swój czas żywota na nalepkach określony na 2tys godzin. Dokładnie tak jest, ja kupiłem nowe z 2012 roku i mam na nich gwarancję na 2000h, gdzie już rok temu to przekroczyłem ? Na moje, te przetwornicę zabija luźny/słaby kontakt na pinach, padający regulator napięcia w alternatorze lub sam alternator, słabe akumulatory doładowywane raz na rok przy niskich przebiegach..
pila24 Opublikowano 15 Lutego 2022 Opublikowano 15 Lutego 2022 59 minut temu, Langista napisał: Na moje, te przetwornicę zabija luźny/słaby kontakt na pinach, padający regulator napięcia w alternatorze lub sam alternator, słabe akumulatory doładowywane raz na rok przy niskich przebiegach.. Ja już dawno wywaliłem valeo na rzecz tanich i odporniejszych na wszystko przetwornic hella.
Muskel1 Opublikowano 15 Lutego 2022 Opublikowano 15 Lutego 2022 8 godzin temu, Robero321 napisał: Pierwsze świeciły najdłużej i widać było ewidentnie że najpierw traciły barwę słabiej świeciły i zaraz jeden zaczął migać z lewej strony więc poszły oba palniki nowe (oczywiście też podejrzewałem przetwornice więc je sprawdziłem sprawnymi palnikami). na nich przejeździłem też koło 3 lat. "ALE" drugi komplet nie zdążył się porządnie odbarwić i dosłownie trzeba było się porządnie przyjrzeć że coś jest z nim nie tak .. i zaczął mrugać z drugiej - prawej strony. Ostatnio kupiłem też Osramy tak jak poprzednio tyle że te trochę tańsze classic xenarc i świecą już z pół roku i jest wszystko OK' choć na początku byłem obstrachany że przetwornice do wymiany.. Lepiej sprawdzić niż wymieniać .. Z którego roku masz B7?
Robero321 Opublikowano 15 Lutego 2022 Opublikowano 15 Lutego 2022 Lampy razem z przetwornicami są dokładnie z końca marca 2007r jeśli o to Ci chodzi.
Muskel1 Opublikowano 15 Lutego 2022 Opublikowano 15 Lutego 2022 (edytowane) Skrętne czy nieskrętne? Mówimy tu oczywiście o B7 ? Bo w profilu masz B6. Edytowane 15 Lutego 2022 przez Muskel1
Robero321 Opublikowano 15 Lutego 2022 Opublikowano 15 Lutego 2022 Mam i to i to jeszcze merca przed garażem Tak oczywiście Artur123 "zaczął" temat problemem xenownów w B7 więc odnoszę się do przetwornic i xenonów z B7. Mam zwykłe nie są skrętne.
Muskel1 Opublikowano 15 Lutego 2022 Opublikowano 15 Lutego 2022 Ok. nie żebyśmy tu o różnych modelach pisali Więc masz jeszcze te wadliwe przetwornice Automotive Lighting. Stosowane były one także w kilku innych markach takich jak Mercedes, Alfa Romeo, Volvo...
Robero321 Opublikowano 15 Lutego 2022 Opublikowano 15 Lutego 2022 Dokładnie lampy są Automotive Lighting przetwornice nie pamiętam czy też ale jeszcze nie padła żadna z przetwornic choć za pierwszym razem już praktycznie miałem nowe w rękach... Tanie nie są... i dlatego lepiej sprawdzić niż wymieniać z mety..
artur123 Opublikowano 15 Lutego 2022 Opublikowano 15 Lutego 2022 Kurcze... trudny wybór, wymiana przetwornic czy xenonów wolałbym to drugie ale byłoby to bezsensu jeśli okaże się że problem leży w przetwornicach Zastanawiałem się nad regeneracją przetwornic lub je sprawdzenie u specjalisty ale wiąże się to z uziemieniem auta bo w okolicy Wrocławia nie znalazłem nikogo kto by się specjalizował w tej dziedzinie I bądź tu mądry i pisz wiersze
Muskel1 Opublikowano 15 Lutego 2022 Opublikowano 15 Lutego 2022 Musisz i tak kupić zarówno żarniki jak i przetwornice. Żarniki dostały już po d...e. więc nadają się do wymiany.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się