Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AGB] A4/S4 Prosie stajl :) zderzak RS4 , 19" RH, bi-xenon , gwint h&r itp


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Raga zycie pokaze :decayed:

Prawda jest taka zeby na razie tylko to wlozyc i odpalic zeby wsio gralo jak nalezy a o podniesieniu mocy bede myslal potem ale na 99% zawitaja wieksze sprezarki z Rs4 lub rs6 ale to nie wczesniej niz na wakacje...

Iver nie kasuj tylko wkladaj 3,0 TDI :kox:

Hmm ... Jutro jade skladac powoli silnik do kupy tzn sprezarki i inne w calosc czyscic troszke przejrzec itp ...

Krysia ja sie nie jaram a doluje tym pieprzonym dyfrem :( Jutro rozbieram wiedz o tym :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musi odjarac ciekawi mnie tylko czy turbiniki nie beda kopcily :)

Foty opis ? :) Fote mialem wrzucic silniczka ale baterie mam rozladowane :) Nie ma co ogladac :) Gornych nakladek brak , oslony paska pekniete... Troche go dzisiaj poskladalem tzn turbawki do kupy , przemylem itp ...

Nono Seba :) Mozna powiedziec ze wszystko przez Ciebie ;):good:

Okazalo sie ze skrzynia ktora przytargalem nie pasuje pod moj dyfer ( wiedzialem ze bede musial znalesc dyfer pod nia) ... Ba nie pasuje pod zaden dyfereke z A4 B5 :) Chodzi o przelozenie dyfra mojego ( 35:9) i nowej skrzyni (35:8) ... Dyfry o przelozeniu 35:8 nie wystepowaly w A4 B5... Wiec skrzynie musze zwrocic i szukac odpowiedniej. W sobote prawdopodbnie wyjmuje moj silnik i moze jak uda sie czasowo przymierze 2,7 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz wiecej info o tym projekcie ? Nie powiem zacny :) Ale do B5 nie wejdzie :/

Po przemysleniach oddaje skrzynie 6 i wstawiam 5 z 2,5 TDI . 6 nie ma zbytniego sensu chyba wole w to miejsce zrobic heble 320 or razu.

Jak ktos ma na zbyciu prosze o info z oznaczniem literowym . Oczywiscie Q :) [br]Dopisany: 16 Październik 2009, 13:23_________________________________________________Naladowalem baterie :)

dscf2928.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasuje :) Wlasnie idealne wdg mnie :) jedynka skonczy sie kolo 65 dwojka kolo 105 (troche wiecej niz teraz mi sie konczy na mojej ) a teoretycznie maksymalna przy odcince ( 6800rpm) 320 km/h :) Dla porownania 6 bieg pzy 6200 rpm w S4 to okolice 280 km/h :) Pozatym tansza w zakupie niz 6 biegow :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasuje :) Wlasnie idealne wdg mnie :) jedynka skonczy sie kolo 65 dwojka kolo 105 (troche wiecej niz teraz mi sie konczy na mojej ) a teoretycznie maksymalna przy odcince ( 6800rpm) 320 km/h :) Dla porownania 6 bieg pzy 6200 rpm w S4 to okolice 280 km/h :) Pozatym tansza w zakupie niz 6 biegow :)

Chetnie zobacze te 320km/h na filmiku :cool1: Daniel nie fantazjujesz troszke :kox: Jesli mowisz prawde i co najwazniejsze to okaze sie prawde to ja pitole Grazynka bedzie :buhaha::banan2::banan3: powodzenia zycze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi 320 to raczej nie mozliwe z 250ps :) Zreszta jeszcze nie wiem czy wloze ta z TDI ... Zaraz lukne po przelozeniach z 2,8 30 V i taka najpewniej wleci bo mam pod reka ;)

A z czym mam mowic nieprawde ? :)

Jutro wyjmuje 1,8 i przymierzam 2,7 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za to pokochalem ta marke... tutaj warto wkladac w 15letnie autko bo... nie starzeje sie i przede wszystkim nie gnije co za tym idzie sprawdza sie bardzo dobrze teoria ze nie rocznikiem sie jezdzi.

Powodzenia w projekcie, gratuluje odwagi... tutaj chlopaki strasza przy SWAPie z 1.8 na 1.8T a tu prosze, zupelnie inna konstrukcja. 3mam kciuki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...