daniels Opublikowano 17 Czerwca 2012 Opublikowano 17 Czerwca 2012 uderz do kolegi smoku666 on pomoże jest testerem 1.9tdi
baszmak7 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Opublikowano 17 Czerwca 2012 dokładnie daniels ci dobrze radzi smoku666 ma obcykane wszystkie 90-tki
vauxhall95 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Opublikowano 18 Czerwca 2012 smoku666 od dzis juz afn zaczyna opanowywac. narazie vmax afn 120
donald162 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2012 Sprawdziłem z tą wtyczką i samochód tak jak pisaliście jechał równo tylko nie miał żadnego przyspieszenia :-( ja mu w gaz a on swoim tempem ale równo przyspieszał.teraz podłączyłem znowu i zaraz jade do pracy to napiszę może samo się naprawiło.Kabelek do Vag-a to ja mam ale ja się na tym nie znam.Sądzicie że to jednak ta przepływka??
Sztomel Opublikowano 19 Czerwca 2012 Opublikowano 19 Czerwca 2012 zaloze sie ze blad 519 jest.Map sensor wtedy swiruje i pokazuje 0 doladowania.Podlacz vag No bez jaj Patryk. Jak sterownik silnika zapisuje taki błąd to czujnik G71 zazwyczaj pokazuje doładowanie rzędu 2570 mbar a nie "0".
Frimuś Opublikowano 19 Czerwca 2012 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Sprawdziłem z tą wtyczką i samochód tak jak pisaliście jechał równo tylko nie miał żadnego przyspieszenia :-( ja mu w gaz a on swoim tempem ale równo przyspieszał.teraz podłączyłem znowu i zaraz jade do pracy to napiszę może samo się naprawiło.Kabelek do Vag-a to ja mam ale ja się na tym nie znam.Sądzicie że to jednak ta przepływka?? W wolnej chwili wez sie za czyszczenie przeplywki
vauxhall95 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Opublikowano 19 Czerwca 2012 zaloze sie ze blad 519 jest.Map sensor wtedy swiruje i pokazuje 0 doladowania.Podlacz vag No bez jaj Patryk. Jak sterownik silnika zapisuje taki błąd to czujnik G71 zazwyczaj pokazuje doładowanie rzędu 2570 mbar a nie "0". No mowie wlasnie pokazuje 2570 tak jak mowisz po chwili 1020 i znow 2570 i 1020 i tak ciagle.Wtedy jest blad 519 nie ma trybu awaryjnego.W momencie gdy pokaze zero doladowania,jest brak mocy staje na sekunde i idzie dalej tak to wyglada [TABLE=class: siatka] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda]3003[/TD] [TD=class: tda]2295.0[/TD] [TD=class: tda]2570.4[/TD] [TD=class: tda]94.4[/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [/TD] 8.03 3045 2295.0 2570.4 94.4 [TD=class: tda] [TD=class: tda]8.43[/TD] [TD=class: tda]3066[/TD] [TD=class: tda]2295.0[/TD] [TD=class: tda]2570.4[/TD] [TD=class: tda]94.4[/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [/TD] 8.83 3087 2295.0 2570.4 94.4 [TD=class: tda] [TD=class: tda]9.24[/TD] [TD=class: tda]3108[/TD] [TD=class: tda]2295.0[/TD] [TD=class: tda]2570.4[/TD] [TD=class: tda]94.4[/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [/TD] 9.64 3150 2295.0 2570.4 94.4 [TD=class: tda] [TD=class: tda]10.05[/TD] [TD=class: tda]3171[/TD] [TD=class: tda]2295.0[/TD] [TD=class: tda]2570.4[/TD] [TD=class: tda]94.4[/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [/TD] 10.45 3192 2295.0 999.6 92.4 [TD=class: tda] [TD=class: tda]10.86[/TD] [TD=class: tda]3192[/TD] [TD=class: tda]2295.0[/TD] [TD=class: tda]999.6[/TD] [TD=class: tda]92.4[/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [/TD] 11.27 3192 2295.0 1846.2 44.6 [TD=class: tda] [TD=class: tda]11.67[/TD] [TD=class: tda]3213[/TD] [TD=class: tda]2295.0[/TD] [TD=class: tda]1805.4[/TD] [TD=class: tda]47.8[/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [TD=class: tda][/TD] [/TD] [TD]12.08 3192 1550.4 2172.6 94.4 [/TABLE]
Sztomel Opublikowano 19 Czerwca 2012 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Rozumiem, że przez "0" miałeś na myśli wskazania jedynie ciśnienia atmosferycznego czyli te 999,6 mbar. Co ciekawe wtedy N75 jest wysterowane jak w trybie awaryjnym czyli 92,4 % ale dalej znowu rusza i się zmienia - dziwny objaw.
vauxhall95 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Opublikowano 19 Czerwca 2012 tak o to mi chodzilo jest to w wiekszosci afn z mapem w ecu.Map sensor nie ogarnia doladowania i mu sie kopie w glowce.I jest uczucie idzie staje na sekunde idzie dalej.Jak lekko zapieczona zlapie tryb awaryjny jak mocno zapieczona bedzie tak ciagle
donald162 Opublikowano 6 Września 2012 Autor Opublikowano 6 Września 2012 Mam takie trochę nietypowe pytanie,a więc wszędzie gdzie patrzę na allegro,w necie na zdjęciach na filmiku dotyczącym czyszczenia zaworu N75 jest on czarny z białym łepkiem połączonym takim metalowym pierścieniem.U mnie nic takiego nie ma.Jest on cały czarny,żadnej białej końcówki ani tego metalowego pierścienia.Chyba że nie jest to zawór N75.Jest on zamocowany po lewej stronie silnika prawie pod filtrem powietrza.
Sztomel Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 Ty masz przy silniku turbosprężarkę bez zmiennej geometrii a tylko z zaworem upustowym więc N75 z białą główką u Siebie nie znajdziesz. Twój N75 jest czarny w obudowie plastikowo-metalowej o taki : zaworek 1Z.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl i jeśli masz przy nim jeszcze oryginalne wężyki ciśnieniowe to są one w kolorze niebieskim, czerwonym i czarnym.
pisarz1980 Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 Mi to to wygląda na nie szczelności w układzie dolotowym, przy dużych obrotach przepuszcza.
donald162 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2013 w październiku dałem samochód do mechanika,stwierdził że jest to właśnie ten zaworek co Sztomel piszesz,wymienił go no i samochód pochodził pół roku i znowu sytuacja się powtarza.Podłączyłem pod kompa błąd 575.Teraz tylko pytanie czy zamontował mi jakąś używkę czy nowy.
Sztomel Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Na to pytanie Ci nie odpowiem Michale ale jedno wiem - nawet nowe N75 ciśnieniowe (czyli taki jak u Ciebie) lubi szwankować często bo pęka w nim wewnętrzna sprężyna i szlag trafia regulacja ciśnienia doładowania bez względu czy N75 jest nowy czy używany i wcześniej sprawny - myślę, że machanik Cię nie oszukał. Tak się zwyczajnie dzieje z tymi N75 ciśnieniowymi. Odnośnie tego falującego ciśnienia doładowania jakie opisuje kolega vauxhall95 to jednak proponuję sprawdzić u siebie wężyk, którym ciśnienie z dolotu idzie do MAP sensora w ECU (przed jak i wewnatrz ECU). Owszem, w tym starszym ECU pokazuje błąd 00519 jak ciśnienie rzeczywiste przekroczy wartość mierzoną przez ten czujnik i pokazuje, że jest zwarcie na czujniku G71 ale to nie jest prawda. Przypuszczam, że jednak jest problem ze szczelnością tego wężyka przy jednoczesnym przeładowaniu turbo na full.
A4-Tomek Opublikowano 13 Czerwca 2013 Opublikowano 13 Czerwca 2013 mam ten sam problem od dawna już i też pisałem o tym ale nikt mi jakoś konkretnie nie odpisywał na zapytanie czyli najlepiej zrobić logi pod kątem doładowania turbiny czy nie ma jakiś odstępstw? Wężyki podciśnienia są stare to widać, może mają jakąś nieszczelność, turbo puszcza olej w dolot
Sztomel Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Tomku, skoro turbo puszcza Ci już duże ilości oleju do dolotu to się nie zastanawiaj nad jego wymianą. Miałem to samo i uchroniłem silnik przed uszkodzeniem wymieniając turbo. Jak chcesz sprawdzić co jest przyczyną złej regulacji ciśnienia doładowania to owszem zrób logi dynamiczne grup 003 z 011 i 008 z 010 oraz statyczne 010 i wlej tu linki z tych logów. Moje poprzednie (originalne turbo VNT lało średnio 2 litry oleju na 2 tyś. km przebiegu czyli bardzo dużo).
andrzej22 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Filtr paliwa pasowało by zmieniać raz do roku, najlepiej po zimie lub przed. Bez przesady. Myslisz, że instrukcje obsługi napisał jakiś imbecyl ? Chyba, że na opałówce śmigasz to zwracam honor.
A4-Tomek Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Czy no nie leje ogromnymi ilościami bo silnik gdzieś zżera jakiś 1 litr na 10 000 km ---------- Post dopisany at 12:02 ---------- Poprzedni post napisany at 12:00 ---------- Wiem że turbo puszcza olej bo rozszczelnił mi się IC i się smarka na tym połączeniu plastiku z metalem
donald162 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2013 byłem na dzisiaj rano umówiony z mechanikiem.Pojechałem zostawiłem mu auto i miałem je odebrać wieczorem.Miał zobaczyć mi ten tryb awaryjny i zlokalizować przyczynę nie działającej klimatyzacji.Wieczorem mimo braku syg.od mechanika pojechałem zobaczyć czy samochód naprawiony,a tam niespodzianka samochód nie ruszony.Niby nie miał czasu (to po cholerę się umawia na konkretny dzień i godzinę.)A z klimą powiedział mi że sprężarka się nie załącza i są jakieś błędy w panelu,niby nie przesyła sygnału do sprężarki.koszt naprawy oczywiście bardzo drogi.Ładnie podziękowałem wziąłem samochód i już mnie tam nie zobaczy.Czas szukać nowego mechanika
andrzej22 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Nie potrafisz sam błędów odczytac ? małe usterki sam pewnie opanujesz.Szkoda kasy na takich mechaników.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się