leszczymord Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Witam. U mnie problem był taki że silnik nie dogrzewał sie. Wymieniłem termostat i problem zniknąl i do tej pory niezależnie od wszystkiego temperatura była po nagrzaniu zawsze 90 stopni Pare dni temu założyłem gaz (BRC sek) i zaobserwowałem że autko czasami grzeje się troche bardziej. Mianowicie po trasie na postoju z 90 potrafi skoczyc do 95-99. Robi to jeszcze chętniej na klimie i nie tylko na postoju czasem tez pod górke i przy wolniejszej jeżdzie. Wiem że temperatura miści się w normie i gaz sie spala w wiekszej temperaturze niż benzyna ale mimo to zastanawiam sie czy to normalne??? Prooszę o podpowiedź doświadczonych kolegów
AdrianAudi Opublikowano 14 Czerwca 2012 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Mam LPG i temp. zawsze 90. Nawet w korku tocząc się całe miasto tak samo na pb.
Magicbattle Opublikowano 14 Czerwca 2012 Opublikowano 14 Czerwca 2012 sprawdz termostat jeszcze raz bo jak nie kupiles ori to juz mogl sie posypac
jihaad Opublikowano 15 Czerwca 2012 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Raczej monterzy LPG coś sknocili przy wpinaniu sie w układ chłodzenia.
RADEKMC Opublikowano 15 Czerwca 2012 Opublikowano 15 Czerwca 2012 trzeba spróbować odpowietrzyć jeszcze raz układ, jedynie może być problem jak za wysoko umieścili reduktor
pioteros Opublikowano 15 Czerwca 2012 Opublikowano 15 Czerwca 2012 nie ori termostaty maja to do siebie ze lubia padac w niedlugim czasie po zamontowaniu
leszczymord Opublikowano 15 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2012 sprawdziłem temperature układu chłodzenia na wyświetlaczu klimatronika i pokazuje zawsze(po nagrzaniu się) 90 stopni nawet gdy na zaegarach wyskoczy na 95. temperatura silnika max widzialem105 stopni ale krótko obserwowałem. poza tym w swej wielkiej spostrzegawczości odkryłem że wiatrak od chłodnicy chodzi nawet na zimnym silniku co wskazywało by na walnięty czujnik wiatraka. Dzieje sie tak już od dawna ale dopiero teraz zwróciłem na to uwage. Termostat kupiłem nie pamietam ale napewno nie ori bycmoze był to contitech. Teraz nie mam gotówki ale jak coś złapie to wybiore się do specjalisty.
piotrsob1 Opublikowano 16 Czerwca 2012 Opublikowano 16 Czerwca 2012 sprawdziłem temperature układu chłodzenia na wyświetlaczu klimatronika i pokazuje zawsze(po nagrzaniu się) 90 stopni nawet gdy na zaegarach wyskoczy na 95. temperatura silnika max widzialem105 stopni ale krótko obserwowałem. poza tym w swej wielkiej spostrzegawczości odkryłem że wiatrak od chłodnicy chodzi nawet na zimnym silniku co wskazywało by na walnięty czujnik wiatraka. Dzieje sie tak już od dawna ale dopiero teraz zwróciłem na to uwage. Termostat kupiłem nie pamietam ale napewno nie ori bycmoze był to contitech. Teraz nie mam gotówki ale jak coś złapie to wybiore się do specjalisty. Przy włączonej klimie elektryczny wentylator powinien pracować cały czas, jak ją wyłączysz powinien się zatrzymać.
leszczymord Opublikowano 17 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2012 na zimnym silniku z wyłączoną klimą też wentylator jest włączony. Pomimo tego silnik nie ma problemu z szybkim złapaniem temperatury. Poza tym po troche szybszej jeździe jak wyłącze na pare minut silnik potem włącze to wskazówka temp. ukł. chłodzenia wskazuje 100 chodz po paruset metrach wskazówka wraca na swoje miejsce(90 stopni). W tym samym czasie gdy wskazówka wskazuje 100 stopni to klimatronik pokazuje mi rowniutko 90(kanał 51) (kanał 49)-do 105 stopni czyli chyba ok. Czytałem że to może być przez to iż czujnik w chłodnicy jest umieszczony wysoko.
juleknotdead Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Przyłącze się bo męcze się z tym samym problemem,również mam BRC i taki same temp. wymieniłem:ori termostat,chłodnicę,pompe wody,czujniki wskazują to samo(z tym że ja w ADP na klimatroniku mam na kanale 51 temp,a w ADR jest na 49)teraz robiłem mały remont silnika w raz z uszczelką pod głowicą i nic to nie dało.Ogrzewanie jest,odłączyłem też reduktor żeby zobaczyć czy będzie lepiej i nic.Nie wiem gdzie dalej szukać przyczyny ---------- Post dopisany 29-08-2012 at 18:46 ---------- Poprzedni post napisany 26-08-2012 at 18:21 ---------- znalazłem w intercars termostat do ADP który otwiera się przy 82c firmy febi.Pisze że to jest też do mojego modelu,może ktoś zakładał u siebie taki?
Olszak86 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Co do twojego problemu miałem identyczny. Ale mialem popsuta chlodnice i pompe wody. Tez mam brc sequent. Jak sie jechalo normalnie 90 stopni jak zgasiłes chociaz na 5 minut dochodzilo prawie do 100. Wymieniłem pompe, chłodnice, odpowietrzyłem układ i po problemie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się