Skocz do zawartości
IGNOROWANY

VCDS ( VAG-COM ) Kodowania A4 B8


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

19 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Każde drzwi osobno, tak jak napisałem wyżej.

Zrobiłem każde osobno i dalej nie działa. Jak opuszczę szybę i nacisne jeszcze raz trzymając 3 sekundy to nic nie kliknie. A jak podniosę szybę i nacisne jeszcze raz z przytrzymaniem to kliknie coś w sterowniku. 

Może gdzieś jest jakaś opcja wyłączona że nie reaguje kliknięciem podczas wyuczenia przy opuszczaniu szyby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Źle przyuczasz.

Naciśnij i trzymaj cały czas (nie puszczając) aż szyba zjedzie do końca w dół, przytrzymujesz cały czas jeszcze 3-5 sek. Następnie przyciskasz w górę i trzymasz cały czas nie puszczając w górnej pozycji także 3-5 sek.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak robiłem za pierwszym razem i nie działa. Dlatego próbowałem z puszczaniem i jeszcze raz naciskałem. To nie wiem o co tu chodzi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Czy da sie przeprowadzic jakas kalibracje wskazan spalania paliwa?bo przeklamuje mi o 0,7l-1l mniej wiecej. Na fis pokazuje np 6,5 a wlewam 7,5.

EDT jeszcze mam takie pytanie. Jak otwieralem szyby podczas jazdy to na fis wyswietlalo mi air conditioner czy condition czy cos takiego Co to w ogole oznacza? i dlaczego teraz mi sie nie pojawia?jak to wlaczyc?

Z gory dziekuje za pomoc.

Edytowane przez lukpie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, lukpie napisał(a):

Witam Czy da sie przeprowadzic jakas kalibracje wskazan spalania paliwa?

Da się, w sterowniku 17 w adaptacjach w kanale 3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.08.2023 o 08:57, Muskel1 napisał(a):

Da się, w sterowniku 17 w adaptacjach w kanale 3.

Dzieki za info. Czy to jakas skomplikowana sprawa? mam kabel i VCDS i zastanawiam czy sam sobie z tym poradze? bede mogl to sprawdzic dopiero w likend bo wczoraj padlo turbo i oby tylko turbo i samochod jest w warsztacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.08.2023 o 12:19, Muskel1 napisał(a):

Trzeba obliczyć i wpisać nową obliczoną wartość.

Potrzebuje z tym pomocy:) wiec jesli bys mogl..tam jest 100% i mozna zmienic wartosc 86%-115% czyli jak rozumiem moge dodac 15%? i odjac 14%? na probe dodalem 2% czyli ze 100% zrobilem 102% bo nie wiem jak to dziala i jak to liczyc. Pomozesz? samochod pokazuje na fis ze pali np 6,4 w trasie jak jade gdzies daleko. Zalewam gdzies litr wiece lub troche mniej j niz to co pokazuje fis. Co bys tam wpisal w takim wypadku?

 

kolejna sprawa. Dodalem do mmi opcje skladania lusterek. Wlaczam ja na on i wlaczam wsteczny i nic sie nie dzieje. Mimo ze mam pokretlo na lewym lusterku czy na prawym czy na srodku. Czy to znaczy ze cos zle zrobilem czy ze moj samochod nie ma skladanych lusterek?

 

Chcialem zmienic tez reczny zeby wylaczal sie przy ruszeniu ale nie mam kodu dostepu. Pomozesz?

 

chcialbym dodac tez wskazanie temperatury oleju na fis bo chyba cos takiego jest? wiem ze pewnie gdzies tu bym znalazl ale tyle stron wertowac drugi raz..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6,4 litra to wskazanie komputera. Jakie jest realne spalanie (wyliczone po ponownym zatankowaniu)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, lukpie napisał(a):

Dodalem do mmi opcje skladania lusterek

Lusterka muszą być elektrycznie składane aby to działało. Wstaw zdjęcie przełącznika lusterek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Muskel1 napisał(a):

Lusterka muszą być elektrycznie składane aby to działało. Wstaw zdjęcie przełącznika lusterek.

Heh tak myslalem ze to nie moglo byc takie proste:D nie wiem czy jest sens dodawac zdjecia bo jeszcze lusterka mi sie nie zlozyly jak mam to auto trzy miesiace:) wiec pewnie nie ma takiej opcji:)

5 godzin temu, Muskel1 napisał(a):

6,4 litra to wskazanie komputera. Jakie jest realne spalanie (wyliczone po ponownym zatankowaniu)?

na dystrybutoze jest to zawsze mniej wiecej 1l wiecej niz na komputerze mowiac najprosciej. Czyli jesli komputer pokazuje 6,4 to nalewam 7,4. Nie wiecej niz 1l przeklamuje. Nieraz jest to 0,8np czyli pokazuje srednie spalanie na komputerze 6,5 a zalewam 7,3 i tyle widnieje na dystrybutorze:)

 

Jaki jest ten kod dostepu zeby reczny odblokowac przy ruszaniu? czy w tym samym miejscu zrobie zeby sie zalaczal po wyciagnieciu kluczyka??

Tak na szybko w skrocie co bys mogl polecic jeszcze do kodowania z takich przydatnych bajerow? Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli przekłamuje o litr (czyli rzeczywista ilość paliwa jest 1 l więcej)  to:

100% : 6,4 * 7,4 = 120,3%

 

Powinieneś zatem 115 wpisać, gdyż tyle można wpisać najwięcej.

 

Kod dostępu do sterownika 53 zależny jest od rocznika, a dokładnie mówiąc, przedlifty mają inny od poliftów. Jaki masz model? Rocznik 2011 to zarówno przed- jak i polift. 

 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Jeżeli przekłamuje o litr (czyli rzeczywista ilość paliwa jest 1 l więcej)  to:

100% : 6,4 * 7,4 = 120,3%

 

Powinieneś zatem 115 wpisaś gdyż tyle można wpisać najwięcej.

 

Kod dostępu do sterownika 53 zależny jest od rocznika, a dokładnie mówiąc, przedlifty mają inny od poliftów. Jaki masz model? Rocznik 2011 to zarówno przed- jak i polift. 

 

ok dzieki. Jutro to wpisze i w srode bede robil trase to zweryfikuje. Czyli moja panna dobrze liczyla:) balem sie jej zaufac:D

Hmm ciezko powiedziec jaki mam model. Po czym to sprawdzic tak na szybko? bo wstyd sie przyznac ale nie wiem czy przed lift czy po:)

 

data pierwszej rejestracji to 2011-12-08

Edytowane przez lukpie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Muskel1 napisał(a):

100% : 6,4 * 7,4 = 120,3%

 

Powinieneś zatem 115 wpisaś gdyż tyle można wpisać najwięcej.

Jakąś dziwna ta matematyka u Ciebie :wink:

Właśnie wychodzi około 115% żeby wskazywało prawidłowo, oczywiście do sprawdzenia po zmianie bo to tylko komputer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, pelonek1 napisał(a):

Jakąś dziwna ta matematyka u Ciebie :wink:

Właśnie wychodzi około 115% żeby wskazywało prawidłowo, oczywiście do sprawdzenia po zmianie bo to tylko komputer.

Ooo przepraszam, wkradł się błąd. 115,6 jest prawidłowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, lukpie napisał(a):

data pierwszej rejestracji to 2011-12-08

To niewiele da, bo polifty wychodziły do 11/2011 tak że rocznikowo możesz mieć polift i przedlif.

Silniki CAHA produkowano do 11/2011 także wychodzę z założenia, że masz przedlift. W takim wypadku kod dostępu do sterownika 53 25194.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przod i tak jest przerobiony. Zrobie zdjecie i w sumie wrzuce na awatar:) dobrze wiec jutro to wszystko sprawdze. Naprawde dzieki za info:)

 

A tak w ogole to w tych niemczech jestes moze gdzies z okolic Zwickau? ile mialbym do Ciebie z zwickau? tak z ciekawosci;)

Edytowane przez lukpie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, lukpie napisał(a):

ile mialbym do Ciebie z zwickau? tak z ciekawosci;)

Ponad 600 km:hi:

Byłeś w muzeum Trabanta w Zwickau?

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...