Skocz do zawartości
IGNOROWANY

VCDS ( VAG-COM ) Kodowania A4 B8


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od paru dni wertuję wątek (przeczytałem wszystko) i udało mi się odblokować kilka opcji jednak mam problem z Auxiliary Ventilation.

Mam NAVI MMI 2G HIGH i właściwie nie udało mi się znaleźć jasnej podpowiedzi kodowania dla 2G HIGH.

To co zrobiłem: W zielonym menu zaznaczyłem opcję Auxiliary Heating oraz w 08 klimatronic ---> Adaptacja 10 ---> chanel 6 zmiana z 0 na 1.

To czego nie udaje mi się zrobić to zakodować poniższego (jak wciskam "Do It" w VCDS wyskakuje "Coding rejected: error...").

08 klimatronic ---> Coding - 07 ---> Long Coding Helper ---> Byte 1 Bit 3 zmiana z 0 na 1

08 klimatronic ---> Coding - 07 ---> Long Coding Helper ---> Byte 1 Bit 4 zmiana z 0 na 1

Czy komuś udało się odblokować tą opcję w 2G HIGH i mógłby podpowiedzieć co źle robię?

Obecnie w menu CAR -> AC mam tylko jedną opcję: "Supplem. heat."

Edytowane przez tomassi07
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Siemka. Gdzie są te wszystkie kodowania itd, które były na 1 stronie stworzone przez Grzegorza? Było tego więcej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiedziałem jeszcze z VCDS-em i udało się odblokować pełne menu w AC. Jedyne co zrobiłem inaczej to zaznaczyłem jedynie bit 4 w Byte 1 (bit 3 został niezaznaczony) i kodowanie przeszło. Czy ktoś wie za co odpowiada bit 3?

Edytowane przez tomassi07
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całe kodowanie gdzieś poleciały w kosmos podczas zmiany FORUM :hi:

Ja nie mam na to wpływu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wrclaguna napisał:

Całe kodowanie gdzieś poleciały w kosmos podczas zmiany FORUM :hi:

Ja nie mam na to wpływu

To jakaś masakra... Nie da rady tego naprawić? Było wszystko fajnie w jednym wątku a tu d..a

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co było dokładnie w pierwszym poście, bo zacząłem czytać ten wątek kilka dni temu, ale jeżeli komuś to może pomóc, to na tej stronce jest bardzo dużo kodowań do A4 B8.

http://vcds-expert.com/2016/04/01/audi-a4s4a5s5b8/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.08.2016 o 06:52, Aby13 napisał:

stan akumulatora / ładowania

 

Dnia 8.10.2016 o 15:56, liquid8p napisał:

Odwróciłem u siebie działanie systemu start/stop tym kodowaniem:

1 - 09 - MCE

2 - security code (powinien byc pokazany przez vcds)

3 - adaptacje kanal 34

 

Od wartości, która tam jest dodajemy 32 ss jest zapamiętywany pomiędzy wyłączeniami/włączeniami silnika.

Audi a5 1.8 TFSI, działa to w 100%, polecam dla tych których wkurza ciągłe klikanie na przycisk ss po odpaleniu auta ;)

Możesz wyjaśnić jak to zrobić krok po kroku?

Wchodzę w 09-Centr.Zesp.Elekt. -> W okienku "Funkcje zaawansowane" wybieram "Adaptacja -10" -> W nr kanału wpisuję "34" -> Daję "odczytaj"  i pojawia mi się komunikat w okienkach u góry : "Błąd - wymaga dostępu upoważnionego".

 

Jak mam to zrobić krok po kroku?

EDIT: Zrobiłem tak że odblokowałem sobie dostęp. Odczytałem kod i wyszło że mam wpisane 28. Do tej wartości dodałem 32, co dało mi końcową wartość 60. Zapisałem i jak gdzieś pojadę to przetestuję, bo jak klikam to nie wyświetla się nic na panelu (a kiedyś było info że wyłączony start&stop)

VCDS.jpg

Zawartość dodana 26 minutes later
Dnia 17.07.2016 o 16:41, komoornik napisał:

 

3. http://www.audizine.com/forum/showthread.php/441712-YES!!!-I-found-a-way-to-disable-quot-Ligts-are-on-quot-Warning!-Goodbye-to-annoying-beep!, jednorazowo dźwięk wyłącza się przyciskiem Reset. A samo ostrzeżenie o zapłonie można niby usunąć przestawiając region licznika na Niemcy.

 

W jaki sposób zmienić region na Niemcy?

Edytowane przez Szy_Mon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Szy_Mon napisał:

 

Możesz wyjaśnić jak to zrobić krok po kroku?

Wchodzę w 09-Centr.Zesp.Elekt. -> W okienku "Funkcje zaawansowane" wybieram "Adaptacja -10" -> W nr kanału wpisuję "34" -> Daję "odczytaj"  i pojawia mi się komunikat w okienkach u góry : "Błąd - wymaga dostępu upoważnionego".

 

Jak mam to zrobić krok po kroku?

EDIT: Zrobiłem tak że odblokowałem sobie dostęp. Odczytałem kod i wyszło że mam wpisane 28. Do tej wartości dodałem 32, co dało mi końcową wartość 60. Zapisałem i jak gdzieś pojadę to przetestuję, bo jak klikam to nie wyświetla się nic na panelu (a kiedyś było info że wyłączony start&stop)

VCDS.jpg

Zawartość dodana 26 minutes later

W jaki sposób zmienić region na Niemcy?

1) 09 - MCE

2) security code (powinien byc pokazany przez vcds)

3) adaptacje kanal 34

od wartosci ktora tam masz odejmujesz 4 - start&stop wylaczony na stale

inne opcje - od wartosc ktora tam jest dodajesz 32 - status start&stop jest pamietany pomiedzy wylaczeniami/wlaczeniami silnika. Innymi slowy jak wylaczysz sobie przyciskiem to stan jest zapamietywany.

dodatkowo do powyzszych - jesli dodasz wartosc 64 to odwrocisz sposob podswietlenia przycisku start&stop (dioda nie swieci gdy start&stop jest wylaczony, zapala sie gdy wlaczysz start&stop)

U góry masz wszystko, mi robił to znajomy. Powiedziałem mu tylko gdzie ma wejść, tak jak jest napisane w punktach, dodał tylko 32 do wartości która tam była i ss odwrócony. Nie odwracałem tylko podświetlenia przycisku. U mnie po odpaleniu auta przycisk ss pali się na żółto, nie przeszkadza mi to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o pomoc mianowicie chce włączyć podgrzewanie lusterek, napięcie w kablach jest ale po podłączeniu maty znika. Nie mam włącznika podgrzewania na panelu i instalacja jest fabryczna - jak to aktywować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Joel52 napisał:

Proszę o pomoc mianowicie chce włączyć podgrzewanie lusterek, napięcie w kablach jest ale po podłączeniu maty znika. Nie mam włącznika podgrzewania na panelu i instalacja jest fabryczna - jak to aktywować ?


w dziale DIY B8 masz opis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


w dziale DIY B8 masz opis

Mogę prosić Cię o pomoc gdzie mam szukać?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Zawartość dodana 9 minutes later

Zmieniałem w tym miejscu

IMG_0631.PNG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W swoim b8 2008 CAGB uaktywnilem laptimer. Nie pokazuje mi temperatury oleju ani boost. W czym tkwi problem? Zauważyłem jeszcze na yt na poniższym filmiku że gość uaktywnil jeszcze jakąś zieloną ikone w fis i ma pasek zielony że soalaniem chwilowym, jak to uaktywnić? 

https://youtu.be/1MMQYwyRKeE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma boosta w zegarach w A4.

A olej Ci się nagrzał do odpowiedniej temperatury?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.02.2017 o 20:46, Joel52 napisał:


Mogę prosić Cię o pomoc gdzie mam szukać?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Zawartość dodana 9 minutes later

Zmieniałem w tym miejscu

IMG_0631.PNG


masz pare tematów nizej





 

Zawartość dodana 0 minutes later
20 minut temu, inhosik napisał:

W swoim b8 2008 CAGB uaktywnilem laptimer. Nie pokazuje mi temperatury oleju ani boost. W czym tkwi problem? Zauważyłem jeszcze na yt na poniższym filmiku że gość uaktywnil jeszcze jakąś zieloną ikone w fis i ma pasek zielony że soalaniem chwilowym, jak to uaktywnić? 

https://youtu.be/1MMQYwyRKeE

ta opcja jest w licznikach model 2010

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli jakbym zamontował licznik 2010 lub polift to temp oleju będę miał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, inhosik napisał:

czyli jakbym zamontował licznik 2010 lub polift to temp oleju będę miał?


tak  bedziesz miał te opcje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, wrclaguna napisał:


tak  bedziesz miał te opcje

Opcji boost raczej nie bedzie.... ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, inhosik napisał:

gość uaktywnil jeszcze jakąś zieloną ikone w fis i ma pasek zielony że soalaniem chwilowym, jak to uaktywnić?

ten zielony pasek pokazuje tylko ile paliwa w l/h zuzywa klimatyzacja. u mnie jest takie wskazanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najważniejszą wartość jaką chciałem uaktywnić to temp oleju no ale nie opłaca sie wymieniac licznika tylko dla jednego parametru 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...