Dev Opublikowano 22 Czerwca 2012 Opublikowano 22 Czerwca 2012 teoretycznie tak ale róznia sie paroma nieistotnymi detalami
kowalski.w Opublikowano 22 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2012 kolego tomasztn nie wiem o jakiej propozycji mówisz ale w chwili obecnej mniejsza o to gdyż hamulce poczekają na rzecz opon. ściachało opone i trzeba wymienić teraz dwie Ale potrzebne info na temat zmiany hamulców zbieram tak więc jeśli można prosić to możecie napisać z czego najlepiej zaciski jarzma numery części czy coś. Tego moda na pewno w swoim aucie przeprowadzę lecz nie w tej chwili, ale chcę pozbierać info by potem znowu nie drążyć tematu i siać zamętu
pete007 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Opublikowano 23 Czerwca 2012 dołączę się do tematu. Aby wsadzić zwrotnice z B6 do B5 to trzeba wymienić:- zwrotnice z łożyskami, - przeguby zewnętrzne, - dolny wahacz, tak ? Amory zostają te same przy takiej przekładce ? A aby tymczasowo zostawić 288mm tarcze na tych gratach z B6 to jeszcze jarzma i zacisk ? Czy zaciski pod 288 w B6 są takie same jak w B5 ? Z tego co dev pisał amorek zostaje tu to masz tylko w opcji 345mm http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-74/b5-arj-prawdopodobnie-najlepiej-wyposazone-a4-b5-pl-96636/index27.html#post2917252
kowalski.w Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2012 a to sorki kolego ale nie zauważyłem, świeży tu jestem i jeszcze nie ogarniam całego forum i mam jeszcze jedno pytanie odnośnie hamulców. Do tej pory myślałem że to wina tych tarcz i klocków ale ojciec mówi że może to być coś z pompa albo serwem bo mówi że są słabe i pedał przy hamowaniu jest twardy. ( i przypomniało mi się że poprzedni właściciel (brat) wymieniał kiedyś pompe bo siadła i czy to może być przez to ?. dziś podjadę do znajomego na stacje to mi sprawdzi jak one hamują. ---------- Post dopisany 16-08-2012 at 22:30 ---------- Poprzedni post napisany 23-06-2012 at 09:56 ---------- temat trochę umarł ale niebawem może coś ruszy a otóż mam pytanie co muszę zrobić by założyć zaciski brembo z porsche boxtera s. mam okazje takie tanio kupic.
pioteros Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 najlepiej adaptery wykonane w technologii cnc, sa ludzie co robia je pod wymiar, np na allegro, zapytaj czy nie zrobili by ci adapterow pod konkretne zaciski do konkretnego auta pod tarcze o danej srednicy, to mysle ze beda mieli gotowe projekty zeby od reki wyciac ci takie adaptery, tylko ze to koszt 400zł i wiecej za komplet
Tomek1979 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Witam. Będę wdzięczny jeśli mi ktoś powie czy i jeśli tak to jakie można założyć lepsze hamulce i większe bez przeróbek tylko nowe tarcze i klocki bo szykuje mi się wymiana do B5
Dev Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 zapodajesz większe jarzma, do tego tarcze i klocki jak chcesz to mam wszystko dostepne płyn również, mozna zastanowic sie jeszcze nad przewodami w oplocie
Tomek1979 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Jaki zestaw byś polecił i rozmiar. Nie wiem czy to ważne , ale mam felgi 17.
Dev Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 jedyny "rozmiar" dla Ciebie to 312mm :polew: ważne że nie masz 15-ek tarcze i klocki Ferodo, płyn Ate Typ200 przewody w oplocie HEL
A4-Tomek Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Ja kupiłem zaciski pod 288 bo na zimę i lato mam 15" i nie opłaca mi się ich zmieniać (opony zimowe praktycznie nowe a felgi rok temu malowane proszkowo) Narazie jestem w trakcie ich remontowania bo nie wiadomy był stan tłoczków - okazało się że jeden skorodowany Nie wiem dlaczego montowano zaciski pod tarcze lite do takiego ciężkiego auta przecież po rozgrzaniu hampli to nie hamuje
pioteros Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Moj znajomy ma taka niezle wyposazona audi setke ma bose, webasto, 2.5 tdi i to w automacie, a jak zobaczylem ze ma lite tarcze z przodu to sie bardzo zdziwilem, a fura ciezsza niz a4, 93 rok Wiec roznie to bywa Porownujac heble 288 w audi do innych marek to i tak iest niezle, bo np mercedes okular 98 rok 3.0td 177km ma tarcze tylko 300mm przod Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
A4-Tomek Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 kolego A4 zaczęto robić końcem 94 roku
danielom Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 Moj znajomy ma taka niezle wyposazona audi setke ma bose, webasto, 2.5 tdi i to w automacie, a jak zobaczylem ze ma lite tarcze z przodu to sie bardzo zdziwilem, a fura ciezsza niz a4, 93 rokWiec roznie to bywa Porownujac heble 288 w audi do innych marek to i tak iest niezle, bo np mercedes okular 98 rok 3.0td 177km ma tarcze tylko 300mm przod Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m Warto zmienic na 312mm od razu, raz ze swietnie hamuja a dwa tarcza dobrze wyglada w duzej feldze
YAQB21 Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 Chciałbym się podłączyć i podpytać jak w praktyce spisuje się 312 jeśli obecnie mam 288... ? Czy jest na tyle istotna różnica w hamowaniu, że warto w to zainwestować? Ori serwo daje radę przy zmienionych zaciskach? Fajnie, jakby napisał ktoś z praktycznym doświadczeniem
Dev Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 doświadczenia w tym temacie mam zero, albo mniej ale mam perforowane OZ 312mm z klockami Ferodo DS Performance i hamują :kox::kox:
YAQB21 Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 No dobra, dobra, fajno Ale chodzi mi jakby o jakiś standardowy zestaw 288 i analogiczny 312, bo rozumiem, że wypasiona 312-stka musi ogarniac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się