Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana hamulców na lepsze i większe


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

teoretycznie tak ale róznia sie paroma nieistotnymi detalami

Opublikowano

kolego tomasztn nie wiem o jakiej propozycji mówisz ale w chwili obecnej mniejsza o to gdyż hamulce poczekają na rzecz opon. ściachało opone i trzeba wymienić teraz dwie :(

Ale potrzebne info na temat zmiany hamulców zbieram tak więc jeśli można prosić to możecie napisać z czego najlepiej zaciski jarzma numery części czy coś. Tego moda na pewno w swoim aucie przeprowadzę lecz nie w tej chwili, ale chcę pozbierać info by potem znowu nie drążyć tematu i siać zamętu :)

Opublikowano

Wysłałem Ci jakiś czas temu PW :naughty:

Opublikowano
dołączę się do tematu. Aby wsadzić zwrotnice z B6 do B5 to trzeba wymienić:

- zwrotnice z łożyskami,

- przeguby zewnętrzne,

- dolny wahacz,

tak ?

Amory zostają te same przy takiej przekładce ?

A aby tymczasowo zostawić 288mm tarcze na tych gratach z B6 to jeszcze jarzma i zacisk ? Czy zaciski pod 288 w B6 są takie same jak w B5 ?

Z tego co dev pisał amorek zostaje tu to masz tylko w opcji 345mm ;)http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-74/b5-arj-prawdopodobnie-najlepiej-wyposazone-a4-b5-pl-96636/index27.html#post2917252

Opublikowano

a to sorki kolego ale nie zauważyłem, świeży tu jestem i jeszcze nie ogarniam całego forum :grin: i mam jeszcze jedno pytanie odnośnie hamulców. Do tej pory myślałem że to wina tych tarcz i klocków ale ojciec mówi że może to być coś z pompa albo serwem bo mówi że są słabe i pedał przy hamowaniu jest twardy. ( i przypomniało mi się że poprzedni właściciel (brat) wymieniał kiedyś pompe bo siadła i czy to może być przez to ?. dziś podjadę do znajomego na stacje to mi sprawdzi jak one hamują.

---------- Post dopisany 16-08-2012 at 22:30 ---------- Poprzedni post napisany 23-06-2012 at 09:56 ----------

temat trochę umarł ale niebawem może coś ruszy :) a otóż mam pytanie co muszę zrobić by założyć zaciski brembo z porsche boxtera s. mam okazje takie tanio kupic. :)

Opublikowano

najlepiej adaptery wykonane w technologii cnc, sa ludzie co robia je pod wymiar, np na allegro, zapytaj czy nie zrobili by ci adapterow pod konkretne zaciski do konkretnego auta pod tarcze o danej srednicy, to mysle ze beda mieli gotowe projekty zeby od reki wyciac ci takie adaptery, tylko ze to koszt 400zł i wiecej za komplet

Opublikowano

Witam. Będę wdzięczny jeśli mi ktoś powie czy i jeśli tak to jakie można założyć lepsze hamulce i większe bez przeróbek tylko nowe tarcze i klocki bo szykuje mi się wymiana do B5

Opublikowano

zapodajesz większe jarzma, do tego tarcze i klocki

jak chcesz to mam wszystko dostepne

płyn również, mozna zastanowic sie jeszcze nad przewodami w oplocie

Opublikowano

jedyny "rozmiar" dla Ciebie to 312mm :polew::polew::polew:

ważne że nie masz 15-ek

tarcze i klocki Ferodo, płyn Ate Typ200

przewody w oplocie HEL

Opublikowano

wiec max pozostaje 288mm

Opublikowano

Ja kupiłem zaciski pod 288 bo na zimę i lato mam 15" i nie opłaca mi się ich zmieniać (opony zimowe praktycznie nowe a felgi rok temu malowane proszkowo)

Narazie jestem w trakcie ich remontowania bo nie wiadomy był stan tłoczków - okazało się że jeden skorodowany

Nie wiem dlaczego montowano zaciski pod tarcze lite do takiego ciężkiego auta przecież po rozgrzaniu hampli to nie hamuje :kwasny:

Opublikowano

Moj znajomy ma taka niezle wyposazona audi setke ma bose, webasto, 2.5 tdi i to w automacie, a jak zobaczylem ze ma lite tarcze z przodu to sie bardzo zdziwilem, a fura ciezsza niz a4, 93 rok

Wiec roznie to bywa

Porownujac heble 288 w audi do innych marek to i tak iest niezle, bo np mercedes okular 98 rok 3.0td 177km ma tarcze tylko 300mm przod

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Opublikowano
:ot: kolego A4 zaczęto robić końcem 94 roku :wink:
Opublikowano
Moj znajomy ma taka niezle wyposazona audi setke ma bose, webasto, 2.5 tdi i to w automacie, a jak zobaczylem ze ma lite tarcze z przodu to sie bardzo zdziwilem, a fura ciezsza niz a4, 93 rok

Wiec roznie to bywa

Porownujac heble 288 w audi do innych marek to i tak iest niezle, bo np mercedes okular 98 rok 3.0td 177km ma tarcze tylko 300mm przod

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

:facepalm:

Warto zmienic na 312mm od razu, raz ze swietnie hamuja a dwa tarcza dobrze wyglada w duzej feldze :)

Opublikowano

Chciałbym się podłączyć i podpytać jak w praktyce spisuje się 312 jeśli obecnie mam 288... ? Czy jest na tyle istotna różnica w hamowaniu, że warto w to zainwestować? Ori serwo daje radę przy zmienionych zaciskach? Fajnie, jakby napisał ktoś z praktycznym doświadczeniem :)

Opublikowano

doświadczenia w tym temacie mam zero, albo mniej

ale mam perforowane OZ 312mm z klockami

Ferodo DS Performance i hamują :kox::kox::kox::kox::kox:

Opublikowano

No dobra, dobra, fajno ;) Ale chodzi mi jakby o jakiś standardowy zestaw 288 i analogiczny 312, bo rozumiem, że wypasiona 312-stka musi ogarniac :D

Opublikowano

dasz wszystko Ferodo i bedzie git

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...