Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[b7 BPG] 2.0 t fsi quattro Abt Recaro S-line Neon Led STAGE 4 Total Custom - 402.9Ps/518.1Nm "SUKCES DONE " !!!


dRACoNIx

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

 

 

W dniu 24.02.2022 o 22:14, BartoszSoldier napisał:

Jaki efekt? Wygląda bardzo dobrze :good:

Poprawione ustawienie tłumików końcowych, jest elegancko. Generalnie poprawki po 2 innych  Artystach.

Dodałem 2x przelot Cystom Sport 18cm na stronę 63mm ,  wymierzone odległości mocowania tych że tłumików.

Poprawki odległości rur , bo generalnie było na odpier**l wcześniej.

Teraz jest tak jak powinno:) 2,7" downpipe po 120cm tłumik TurboWorks 2.7" przelot 35cm długości, potem jeszcze 30cm rury 2,7" i 

rozbicie Y na 2x 63mm  tam 15cm rura 63mm tłumik 16cm Custom Sport Kod produktu: MU-L2U0ZZ401D przelot 63mm i 20cm 63mm rury,

Cybant na 60mm do  tłumików ABT Sebring by Austria  60mm wlot/wylot  - same tłumiki są komorowe.

 

Efekt jest zadowalający bo zniwelowałem jakiekolwiek niepożądane drgania, przez to dźwięk stał się bardziej czysty.

Jest komfortowo nawet przy delikatnym przyciśnięciu pedału gazu, a jak mocniej wcisnę to budzą się mocne emocje.

I to wszystko tylko na programie seria 200ps na dotarcie tak chciałem.

 

Jeszcze 2400km i jadę robić MOC - ograniczeniem będzie tylko turbo więc nie mam pojęcia ile wyjdzie liczę że bliskie 400ps osiągnę.

 

Tłumik środkowy ze stali nierdzewnej 63mm (2.5") Kod produktu: MU-L2U0ZZ401D

Posiada wygłuszenie wewnątrz.

Średnica wejście: 63mm

Średnica wyjście: 63mm

Średnica całkowita: 100mm

Długość puszki 160mm

Długość całkowita: 180mm

Stal nierdzewna SS201 1,5mm

Waga 1,3kg 

Edytowane przez dRACoNIx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.08.2020 o 18:42, dRACoNIx napisał:

Skrzynia już zmodyfikowana softem s jak padnę po jakimś czasie wtedy pomyśle o skrzyni z rs6 c6 . Narazie ma nastawiany zwiększone Nm czasy zmiany biegów na szybsze wszystko co można było zrobić

Gdzie to robiłeś? Jakiś custom soft tcu, czy zwykła aktualizacja softu?

Edytowane przez afroo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.02.2022 o 05:44, afroo. napisał:

Gdzie to robiłeś? Jakiś custom soft tcu, czy zwykła aktualizacja softu?

Tylko Custom pod konkretne auto:)

Digitune , ale zrobie na nowo w VAG Performance Pomorze , jak będę robił moc. 
Bo pewnie będzie lepiej dostosować pod to co silnik pokaże , ale narazie jeszcze docieram . 
 

Czujnik już jest !

WWW.BAR-TEK-TUNING.DE

Upgrade Raildrucksensor für Raildrücke über 139bar bei allen 2.0L TFSI Fahrzeugen. Da der...

bo mam zawór 175bar i do strojenia trzeba podmienić czujnik bo chce 160bar zadać na programie :)

 

Dziś 26,02,2022 - Kompleksowe pranie , ozonowanie, czyszczenie układu klimatyzacji odgrzybianie itd.

Dziś 5,03,2022 - Syrena alarmu H12 wymieniona. Usterka naprawiona.

Lampki rejestracji zrobione na Led, dodany rezystor , brak błędu spalonej żarówki.

Dziś 6,03,2022 - Pozostają Kamery na przód rejestrator Audi OrI , i na tył kamera cofania która odmówiła posłuszeństwa. Oraz VFIS zastanawiam się czy montować czy nie. 

Dziś 9,03,2022 - OBIE Kamery zrobione :)

Dziś 10,03,2022 - Rozkmina VFIS

Edytowane przez dRACoNIx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z którego samochodu pasuje kamera cofania która jest razem z listwa do klapy bagażnika.

I jaki moduł pasuje do takiej kamery, wie ktoś ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obie kamery zrobione

samochód przygotowany do polerowania . Ale nie mam sił tego już robić jestem tak wykończony 

4D9EF535-3865-46FC-927C-00E40F8B7B67.jpeg

8159B98E-94F9-4E84-BC46-1C618DF89F57.jpeg

C60B9250-8A61-4CFA-9C98-9CDBB8B72CA9.jpeg

DB0FFF76-AFE8-49F5-BAE2-87734F66C98E.jpeg

821F58D5-6E11-4531-8DA0-5D3EBC944984.jpeg

21D01FEF-62D1-4755-B492-9BB0F321E242.jpeg

DFDE53A3-1E7D-43A6-A340-33EB7CC23E9C.jpeg

2590208B-3F07-432A-BACA-935E9EE57E04.jpeg

0B0947F2-0870-46B1-8FAC-A44163459388.jpeg

59AD3247-8537-4AD5-B2A7-5F2306EC9F4D.jpeg

Edytowane przez dRACoNIx
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód dotarty - dziś poszło strojenie ale na seryjnej turbinie K04-064

Plany zrobić Hybrydę co ogarnie Mi  od 400km +++ 

PS. Plan na wzmocnienie skrzyni konkretnie NP Konwertera i modyfikacja mechatroniki by bezpiecznie przebić 500Nm z zapasem i oczywiście uszczelka 

Cel  puki co jeszcze nie osiągnięty .... 80% wykorzystany silnik - ograniczeniem dziś jest turbo

strojenie.png

Edytowane przez dRACoNIx
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten ea113 to tragiczna baza jeśli chodzi o wszystko powyżej stage 3. Wykres nie powala, patrząc na środki :doh: i czas jaki poświęciłeś. Ile nie wsadzisz, ile się nie nadłubiesz, mało komu się udaje dotrzeć do 380-400 ps. Tylko zmiana auta na S3 może coś pomoc. 
Ja za ułamek Twoich kosztów zrobiłem oficjalnie 331 ps, potem zmieniłem turbo na k04 i było coś koło twojego wyniku. Potem dla każdego jednego śmiesznego konia trzeba wydawać tysiące w tym silniku. Pieniądze w błoto. Sprzedałem stage3 kupiłem wolnossące S4 które w serii ma tyle koni i każdy głupi to naprawi, serwis do przejścia. Inaczej się rozpędza, 0-100 podobne  ale nie trzeba co chwile jeździć poprawiać, rozgrzewać, pilnować, hamować, kontrolować. A zesra się i tak lada chwila coś, tak jest z projektami. I zastanawianie - naprawić czy sprzedać jak stoi. Byłem tam, przerabiałem to. 
 

Tak czy siak zakres prac imponuje, auto tez ladne nietuzinkowe, kto się zna doceni :thumbup1: 

  • Pomoc techniczna 2
  • Smutek 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację we wszystkim co napisałeś , po pierwsze nie wiedziałem że trafie na oszusta  i popłynę z kasą - finał będzie w sądzie , po drugie miało być szybko i względnie tanio max 30tys.

A że jest jak jest , - jestem bardzo wytrwały - to że przez ten cały czas zdobyłem wiedzę i dziś już bym się tego nie robi 2 raz. A kupił bym sobie rs4 b7 i  s3 czy rs3 itd i miał wyje....ne to inna sprawa.

Faktycznie osiągnięcie 400+ w ea113 to nie lada wyzwanie oraz kolejne worki z kasą, masa zachodu i to fakt. Nie to co w nowych silnikach :(

 

Żona Mi powiedziała że i tak jest w szoku że to skończyłem i się nie poddałem czy olałem, bo większość tak by zrobiła właśnie.

A zakres prac które w tym samochodzie zrobiłem to jest jakiś koszmar - i fakt że tak wiele w nim pozmieniałem i to jakim kosztem nerwów pieniędzy czasu i cierpliwości, dodatkowo 

osiągnięcie tej magicznej 4 z przodu i 5 z przodu na Tip będzie takim małym tryumfem ... Staram się to tak składać by właśnie to mogło normalnie jeździć bez awaryjnie, a to jest nie lada wyzwanie zresztą sami wiecie.

Pozdrawiam Olo

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam ze jest wielu którzy życzą Ci tak jak ja - dopnij swego, masz tam zrobione wszystko co trzeba i nie, ale jak uda Ci się wsadzić 4 z przodu to będzie naprawdę nielada wyczyn i właśnie wisienka na torcie. Bardzo chciałbym to zobaczyć w niedalekiej przyszłości :a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko z doborem właściwego turbo , w rozsądnej cenie :(

mam kilka opcji.

1: hybryda stage2 k04 064 390km/410km - 3600 netto

2: Ihi js5 z a4 b8 kolektor + hybryda - 6700 brutto

3: jrspec 

FMIC.PL

JRspec GTX2871R+ BB (GTX2874R) Hybrid Ceramic BB - turbo, turbosprężarka tuning ►FMIC.PL◄...

4: jRspec

FMIC.PL

JRspec GT3076R Hybrid Ceramic BB - turbo, turbosprężarka tuning ►FMIC.PL◄ Twój tuningowy sklep...

custom kolektor do obu jRspeci żeźba :(

5: AMG c45s hybryda 5500netto + custom kolektor 3000tys i żeźba:(

6: garret g25-550 0.49 AR 9850brutto

+ kolektor 5800brutto

+ żeźba z reszta :(

 

 

Update:

k16 rs3 8l 8y 368km  - 400/405  PB95    410/420 PB100
B03 rs3 DAZA 400km - Spory zapas na set 400+ na - to że później wstaje , ale na + że przy 2500ob ma już ponad 300ps 

AMG A45S 381KM - TWIN SCROOL - nowoczesna konstrukcja ale dużo rzeźby bo kolektor trzeba custom zrobić

Opcjonalnie - MOCNA HYBRYDA - BO p&p ale to zawsze hybryda gorsze wstawanie

 

Edytowane przez dRACoNIx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olo moje zdanie znasz i trzymam kciuki

Edytowane przez Bajergdynia
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.08.2020 o 08:56, Ziewal napisał:

Ciekawy projekt ? a co do warsztatu to nie myślałeś o VAG Bauer ?

 

W dniu 21.08.2020 o 10:09, dRACoNIx napisał:

Nie znam  VAG Bauer ,  nie mam zdania  

 

W dniu 14.02.2022 o 19:51, dRACoNIx napisał:

Ostateczne:

Składane VAG BAUER Service 

Strojone VAG Performance Pomorze 

 

A tam cicho być........... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. Po kilku dniach poznawania tematu "Turbo" 

Wnioski: 

Dobra hybryda K04-064 co musi być:

PEŁNA LISTA ZASTOSOWANYCH ZMIAN‎

1. Koło kompresji 11+0 61.85 / 50.65  - 62/49
2. Wirnik 9blade 51.99 / 51.03
3. Twarda gruszka
4. Porting BOV
5. Łożysko oporowe mocniejsze
6. Dynamicznie wyważony
7. Modyfikacja obudowy sprężarki
8. Poprawiony przepływ kolektor

Korzyści na + - jest P&P

Alternatywa to RS3 K16 [8P/8V] 368KM - Bez ingerencji wydmucha 404 na pb98  

275388026_504860254428285_893259028755043616_n.jpg.fef6c6663a294f5a6a20180587db5c6f.jpg

Edytowane przez dRACoNIx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem Firmę od turbo i będę miał gwarancję :)

Edytowane przez dRACoNIx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierując się rozsądkiem zdecydowałem się  na HYBRYDĘ K04-64

Będzie Gwarancja !!!

933819983_TM400WYNIK.jpeg.950ba72bd6da6162c04ea8a95061e904.jpeg204862930_TM400.jpg.1cae7e4767d07a2ed39f9b1015263e9e.jpgTM400.jpg.2753db3ed5ad4467adbc5cebabf907ae.jpg

Edytowane przez dRACoNIx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, dRACoNIx napisał:

Kierując się rozsądkiem zdecydowałem

.... :grin: you made my day :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, HOLMATRO napisał:

.... :grin: you made my day :lol:

:grin: :grin: :grin:brakiem rozsądku było by to !!! G25-550 wartość turbo 2/3 wartości całego auta:grin: :grin: :grin:

8935930B-6654-4064-A38B-575875FE62A4.thumb.jpeg.9342fbb35f88525e36eba026d4b64c3e.jpeg71272ACA-DE7F-4A32-A241-CAA239874984.thumb.jpeg.406a7d8e5c5aeea36800dd323a6477eb.jpeg

Edytowane przez dRACoNIx
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Update MORE power is in progress :) 

Osiągnięcie 400km i 500nm to jedno , sprawienie by to jeszcze później jeździło i się zaraz nie rozwaliło to już inna bajka.

Dodatkowy zakres prac:

1.To musi być, bynajmniej powinno.

‎Wysokowydajny zestaw paska rozrządu do wszystkich silników 2L TFSI. ‎

‎ Maksymalne wzmocnienie strony sterującej! ‎
‎ Absolutnie konieczne od około 390 KM w górę, aby zapobiec uszkodzeniu silnika. ‎
‎ Szczególnie niezbędny do silników ze wzmocnionymi sprężynami zaworowymi. ‎

‎ W zestawie:‎

‎Pasek rozrządu GATES wykonany z kevlaru (czarny)‎

‎Pompa wodna RACE‎

‎Mechaniczny napinacz pasa (zestaw)‎

‎Wysoki moment obrotowy Riemenscheibe (Zestaw)‎

‎RACE Śrubowe koło wałka rozrządu‎

‎Regulowane koło wałka rozrządu‎

‎Centralne koło pasowe śrubowe ARP‎

 

‎Ten zestaw zawiera następujące elementy:‎

‎ 1 x 1.8T & 2.0L TFSI Centralna śruba do przekładni przez ARP & BAR-TEK‎
‎ Numer artykułu: 2118t142 ‎

‎ 1 x BAR-TEK® High Torque Pulley Kit, odpowiedni do 2.0L TFSI & TSI‎
‎ Numer artykułu: 21tf020 ‎

‎ 1 x 2.0L TFSI EA113 Śruba wałka rozrządu Koło BAR-TEK®‎
‎ Numer artykułu: 21tf174 ‎

‎ 1 x 2.0L TFSI EA113 Regulowane koło wałka rozrządu BAR-TEK®‎
‎ Numer artykułu: 21tf166 ‎

‎ 1 x 2.0L TFSI EA113 Upgrade Pompa wodna z metalowym kołem‎
‎ Numer artykułu: 21tf064 ‎

‎ 1 x 2.0L TFSI EA113 pasek rozrządu GATES‎
‎ Numer artykułu: 21tf050 ‎

‎ 1 x 2.0L TFSI EA113 dno koła pasowego do paska rozrządu BAR-TEK®‎
‎ Numer artykułu: 21tf434 ‎

‎ 1 x 1.8T 20V & 2.0L TFSI EA113 mechaniczny wałek napinający do paska rozrządu BAR-TEK®‎
‎ Numer artykułu: 21tf433 ‎

‎ 1 x 2.0L TFSI EA113 koło pasowe do paska rozrządu BAR-TEK®‎
‎ Numer artykułu: 21tf435‎

Rysunek przedstawia silnik 1.8T‎

motor_freigestellt.thumb.jpg.a2761a2e7c0d242f27cad39724dd2a03.jpg

 

2. ‎Klapy wlotowe KILL-Kit do wszystkich silników 2.0L TFSI EA113 z paskiem rozrządu.‎ - TO BĘDZIE JESZCZE DO PRZEMYŚLENIA :) 

‎Dzięki zestawowi KILL można usunąć klapy, które znajdują się w oryginalnym kolektorze dolotowym silnika 2.0L TFSI. ‎
‎ Ma to tę zaletę, że w przewodzie dolotowym nie ma już przeszkadzających klap, które znacznie zakłócają przepływ powietrza do zaworu dolotowego. ‎

‎Zalety:‎

‎Maksymalny przepływ‎

‎Brak zwężeń w kanale wlotowym‎

‎Większa moc i moment obrotowy‎

‎Koniec z uszkodzonymi klapami‎

‎Mniejsze opóźnienia turbo‎

‎Do 5% większa moc‎

‎Nadaje się do wszystkich 2.0 TFSI z silnikiem paska rozrządu EA113.‎

‎Klapy wirowe w głowicy cylindrów są zachowane. ‎
‎ ‎
‎ (Usunięcie klap musi zostać przeprogramowane w oprogramowaniu‎)

1431327824-2312.jpg.b9645c7e6eb3b128a8eb187dc85c0ee7.jpg2-0-TFSI-Kill-Kit-Intake-Klappen-zeichnung-BAR-TEK-finish.jpg.227985a93f64a042d7bc78c87473ab33.jpg

 

3. Hybryda Stage3 zostanie zrobiona w firmie TOTAL TURBO

Oddaj swoją turbosprężarkę w nasze ręce.

Oferujemy ????????????? ?????? ?????????̨?̇????, który poprawia ich wydajność, sprawność, a także umożliwia zwiększenie mocy.

W naszym asortymencie posiadamy koła kompresji frezowane, które są nawet do 20% wydajniejsze w porównaniu z ich standardowym odpowiednikiem, o takich samych wymiarach.

277807663_1672738819728013_499776089952824526_n.jpg.41c985957698079c4f729c8d595f1687.jpg

 

 

4. Wlatuje Nowy wałek ssący ASO CDLA - większa krzywka 

zdjęcie podglądowe

1217492856-5559.jpg.bd4f52d7a6db900a5df0cede7bf83fd0.jpg

 

5. Przepławka  ASO 76nm CDLA - Opcja , ale raczej na tak.

6. K&N box Vs Stożek IGT 500km - Opcja 

7. Mechatronika do przeglądu sprawdzenie - wymiana uszczelnień itd.

8. Downpipe 3" + przeprojektowanie układu wydechowego - Komfort + Moc

dodanie 2x tłumik środkowy przelotowy 25cm 63mm + 2x 16cm 63mm!

 

9. ROBOCIZNA :( 

 

 

 

 

Edytowane przez dRACoNIx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...