Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów (notlauf)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. B6 AVF od jakiegoś czasu łapał mi notlaufy na obrotach powyżej 3000. Sytuacja poprawiła się znacznie po przegonieniu autka na ekspresówce ale i tak turbina ma jeszcze tendencje do wyłączania się przy 4000 obr.

Dzięki uprzejmości i pomocy Pepina udało się zrobić logi. Tutaj ukłony w Twoją stronę Pepin:)

Także gorąca prośba do was o analizę, może widzicie coś niepokojącego, turbina, wtryski, EGR? Niektóre odczyty powtarzaliśmy ale wstawiam wszystko. Logi statyczne były robione po dynamicznych. Warto zaznaczyć że silnik jest po chipie z ECUProject. Przy pierwszym odczycie dynamicznym przy około 4200 również złapał notlauf, przy kolejnych odczytach już ciągnał do końca. Dynamika robiona na 3 biegu.

Basic Setings

Log (000)

Log (003)

Log (004)

Log (011)

Statyczne

Log (000)

Log (001)

Log (003)

Log (004)

Log (007)

Log (013)

Log (018)

Log (023)

Dynamiczne

Log (000)

Log (001 notlauf przed końcem odczytu)

Log (004)

Log (008)

Log (010)

Log (011)

Log (011 powtórka)

Log (013)

Z góry dziękuje za pomoc.

Ps. Dla pełniejszego obrazu dodaje jeszcze statyczne z poprzedniego dnia:

Log (000)

Log (000 powtórka)

Log (001)

Log (003 BS)

Log (003)

Log (004)

Log (007)

Log (011)

Log (013)

Log (018)

Log (023)

---------- Post dopisany 24-06-2012 at 13:15 ---------- Poprzedni post napisany 22-06-2012 at 08:50 ----------

Ponawiam prośbę o analizę. Jeśli coś w logach jest zrobione źle to piszcie:)

Opublikowano

Przepływomierz raczej źle mierzy... Choć dla pewności zrób jeszcze w próbie dynamicznej grupę 003. I powtórz log grupy 010 w dynamicznej - bo chyba pedału gazu nie wcisnąłeś do oporu, bo wartość 4 jest mniejsza niż 100...

Opublikowano

przeplywomierz zostawcie w spokoju ...

Opublikowano

Dzięki, w takim razie 003 do powtórki pójdzie, 010 mam powótrkę link poniżej. A z tych które są zrobione teraz da się coś niepokojącego wywnioskować czy raczej jest wszystko ok?

Log (2 - 010)

---------- Post dopisany at 12:38 ---------- Poprzedni post napisany at 12:24 ----------

przeplywomierz zostawcie w spokoju ...

spanky masz na myśli mój przepływomierz, czy joeblack ? ;-)

Opublikowano

Wiesz co niezapisałem go ale to był chyba 17965-przekroczona granica regulacji doładowania

Na logach widać, że turbawka delikatnie przeładowuje na wysokich obrotach pytanie co jest tego przyczyną, nagar, zły pomiar czujników?

Opublikowano

takie delikatne przeladowania nie powoduja notlaufow,pojezdzij kilka dni normalnie i zrob loga 011,bo byc moze zbiera ci sie nagar i teraz podczas tych logowan troche rozruszales kierownice stad nie bylo trybu awaryjnego i na logach tez nie ma sie do czego zbytnio przyczepic poza spadkiem doladowania w srodkowej czesci.

Opublikowano

Dzisiaj wymieniłem komplet filtrów i olej od ostatniej wymiany mineło tylko 9 tys ale nie zaszkodzi. Stary filtr powietrza był w całkiem niezłej kondycji, więc turbawka powietrze dostawała takie jakie powinna, filtr paliwa rozciałem i był czarny strasznie, więc być może zalałem gdzieś trefne paliwo. Bak zalany razem ze środkiem do czyszczenia wtrysków Motula, zobaczymy jak ta świeżość na niego wpłynie :) Dziękuję za porady, będzie chwila to powtórzę logi.

---------- Post dopisany 04-07-2012 at 09:25 ---------- Poprzedni post napisany 30-06-2012 at 16:59 ----------

No cóż mogę napisać, świeżość wpłynęłą nie najlepiej na autko !! :kwasny:

Przy wymianie filtra powietrza rozpiął mi się wężyk podciśnienia :oops: ale zanim do tego doszedłem przejechałem 250km na trybie awaryjnym bez mocy z prędkością maks 120km/h. Na Vagu nie było żadnych błędów. Podpiąłem ten wężyk i jest roszkę lepiej ale na wyższych obrotach złapał mi błąd o nie osiągniętej granicy regulacji, usunąłem i już się nie pojawił ale turbina teraz ciągnie dopiero od 3000obr :thumbdown:

Powtórzylismy więc logi. Proszę was koledzy ponownie o analizę i napiszcie co znowu zepsułem :decayed:

basic settings

Log (1 - 000)

Log (0 - 003)

Log (2 - 011)

statyka

Log (3 - 000)

Log (6 - 001)

Log (7 - 003)

Log (2 - 004)

Log (0 - 007)

Log (5 - 013)

Log (1 - 018)

Log (4 - 023)

dynamika

Log (6 - 000)

Log (3 - 001)

Log (5 - 003)

Log (2 - 004)

Log (0 - 008)

Log (4 - 010)

Log (1 - 011)

Opublikowano

tak akby cos z EGR ? nie odczepil sie wezyk zaden ?

i n75 tez dziwnie dziala ..

Opublikowano

No jeździłem z rozczepionym węzykiem podciśnienia przez około 250-300 km więc pytanie co się w tym czasie stało. Możliwe, że jeszcze gdzieś mam wężyki nieszczelne lub zapchane?

log 008 dyn pozycja 4 jest najniższa, to znaczy przepływka do wymiany? Byłoby to możliwe, że uszkodziła się jak wyszarpywałem obudowę filtra:facepalm: Jak na spokojnie spobie to poanalizaować to rozregulowane jest prawie wszystko :disgust:

Opublikowano

ale po 3500tys robi sie normalnie...szukaj wezkow na poczatek, wątpie ze od wyminy oliwy i filtra nagle cos sie spier...

---------- Post dopisany at 12:40 ---------- Poprzedni post napisany at 12:39 ----------

bledy jakies miales ?

Opublikowano

Tylko na początku, jak chciałem go przegonić po podłączeniu tego wężyka podciśnienia, na wysokich obrotach wyskoczył błąd 17964 Ciśnienie doładowania - nie osiągnięta granica regulacji brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

później przy robieniu logów już nie występował

Opublikowano

a nie wyrwales przypadkiem wezyka od turbiny do n75 ?

Opublikowano

Dobrze jak tylko będę miał chwilę przeglądnę w miarę możliwości te przewody zgodnie ze schematem od AVF, ewentualnie powymieniam te kluczowe. Dzięki za uwagi :smiley:

Opublikowano

gubisz podcisnienie,ew wezyk moze byc przypchany, zagiety

Opublikowano

Panowie sukces !!

:banan::dance2::dancing::dance:

3mm mniej więcej o tyle zsunęły się wężyki podciśnienia z zaworku N18 i tych trzech mm zabrakło do tego żebym poczył w aucie moc jakiej chyba on jeszcze nie widział albo poprostu odzwyczaiłem się od tego co było :decayed:

Jest rewelka, dlatego dziękuję wam za wszelkie sugestie :drunk:

Jestem przekonany, że gdybym oddał autko do jakiegoś serwisu to zgoliliby mnie równo za niepotrzebną wymianę różnych elementów, które działają jak się okazuje całkiem dobrze.

Opublikowano

no to ważne że działa :)

Opublikowano

jaki tam sukces wiadomo bylo co jest,trzeba bylo tylko to znalesc,ale ze sie jezdziles kilka dni takim niesprawnym wozem to teraz masz radoche :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...