KoJ@K Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Ile dni śniegu mamy w roku? [emoji6] mimo wszystko wolę szybsze auto w tych pozostałych 11 miesiącach[emoji14] Rezaj Q lub mijaj się z Krystianem na B6stki - on ma teraz z Q Wysłane z Galaxy S7 To fakt, ze malo bywa takich dni, ale wtedy to zawsze cos, ta chec poprobowania sie i doskonalenia umiejetnosci w poslizgu Jakby trzeba Q wyrezać to możemy z kolegą silnik zrobić. Ostatnio zrobili my 2 auta w 2 dni. I wszystko hula Nie dawno ktos mi "sprzatnal" z przed nosa anglika w es lajnach avf z Q za 4 tysie. a juz byl napał ... Cena nie zła, można brać bez zastanowienia. Nie zla? Tosz to rewelacja byla ! Silnik, zderzaki sprzedaje i jestem na zero, a nawet na plusie
Blachu Opublikowano 20 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2017 (edytowane) B6 dostała mały zastrzyk mocy, obecnie ma 309 KM 522 Nm. Więcej informacji o modyfikacjach, fotki, filmiki w tym temacie: Wpadła też dokładka z Cupry. Oraz lakier został potraktowany glinką oraz clenerem Zymola HDC i woskiem Zymol Titanium Edytowane 20 Czerwca 2017 przez Blachu
KoJ@K Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Lata teraz? Koni wiecej, a moment mniejszy? Przez to slizgajace sprzeglo ?Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Blachu Opublikowano 20 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2017 W poprzednim poście wstawiłem link do tematu gdzie obszerniej opisałem modyfikacje pod maską wraz z fotkami i clipem, ale coś mało widoczny jest i chyba przeoczyłeś Wkleję go w inny sposób: https://a4-klub.pl/topic/274130-awx-309-km-522-nm-by-juby_p/?page=4 Wcześniej było 225 KM 474 Nm, więc jest trochę lepiej teraz 100-200 km/h osiąga obecnie o ok 8s szybciej niż na poprzednim setupie, a vmax to 260km/h - więc trochę odpycha się
KoJ@K Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Chodzilo mi, ze momentu mniej niz u mnie niby Jakie EGT miales przy tych 260? Kopci bardzo?
KoJ@K Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Chodzilo mi, ze momentu mniej niz u mnie niby Jakie EGT miales przy tych 260? Kopci bardzo?
rrrudy25 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 O ja pier...... zes pojechał z tymi kucami [emoji106]pozazdrościćTez interesuje mnie EGT przy tak mocnym setupie?Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Blachu Opublikowano 20 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2017 Tak, momentu tylko tyle ze względu na sprzęgło awx, które i tak potrafi się uślizgnąć. EGT przy tych 260 było prawie 1100 st, więc bez tragedii. Poziom zadymienia jest akceptowalny kak na tą moc. W sumie patrząc na niektóre 1.9 tdi z podobną mocą to dymu jest niewiele [emoji14]Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
KoJ@K Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Czyli EGT juz takie na granicy raczej "szkoda" ze auto jest czarne - na jasnym lepiej bysmy widzieli ten akceptowalny poziom zabatorzenia
dekiel 13 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Auto i jedzie , i wygląda . Graty . Zrób pomiary na race logic 100 - 200 to bedziemy mieli jakiś pogląd. 0 -100 za bardzo obciąży napędy.
Blachu Opublikowano 20 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2017 EGT nie jest niskie, ale prędkość też była spora i 5000 rpm [emoji14] z tego co pamiętam to w ex B6 Krystiana 1100st było przy 200 km/h i skrzyni HCK. Mimo prawie 20 KM więcej to dymu jest mniej. Chyba zasługa turbo, portingu i innego kolektora wydechowego... Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Rederyk78 Opublikowano 6 Lipca 2017 Opublikowano 6 Lipca 2017 Witam. Czy mógłbyś dać namiar na kolegę daniels od licznika ? Może byść na priv. Pozdrawiam
Blachu Opublikowano 4 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2018 Jakiś czas temu wpadł swap skrzyni na HCK, komplet sprzęgła z dwumasem (docisk lekko wzmocniony, a tarcza sprzęgła obita kevlarem przez firmę Makland). Oraz nowe opony zimowe Nokian WR A4 215/50/17. Kilka fotek na setupie zimowym z wyjazdu w góry [emoji6]Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Blachu Opublikowano 13 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2018 Wiadomo, że z Quattro w takich warunkach moznaby poszaleć, ale przy FWD i tych oponach zimowych nie było ani razu sytuacji krytycznej [emoji14] A tak obecnie odpycha się B6 na skrzyni HCK. Korekty softu jeszcze nie było. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Blachu Opublikowano 19 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2020 (edytowane) Witam wszystkich Długo mnie nie było w tym temacie, a działo się sporo... Przez ten czas były głównie naprawy i wymiany eksploatacyjne, których już nie będę przytaczał, bo to nie już istotne. Z rzeczy wartszych uwagi to w lipcu 2019r w końcu udało się wystroić finalnie B6 (ostateczny wynik poniżej oczekiwań - winne były pompowtryski, które miały wydatek paliwowy sporo mniejszy niż zapewnienia sprzedawcy... ) , dwa programy: Ale teraz do rzeczy... B6 "RIP" W sierpniu 2019r, po 8 latach wspólnej przygody auto zmieniło właściciela... Obecnie wygląda i jeździ zupełnie inaczej - jak zwykła, najzwyklejsza seria z podstawowym wyposażeniem... Edytowane 19 Stycznia 2020 przez Blachu
RavEk93 Opublikowano 3 Września 2020 Opublikowano 3 Września 2020 Chyba najlepsza b6 jaką widziałem , widać kawał serca , dużo pracy i kupę kasy włożone w auto , wielka szkoda że sprzedałeś , a kolejne właściciel który przywrócił je do serii powinien się w piekle smażyć :/ Pewnie dalej poszło w świat i komuś bardziej się opłacało graty oddzielnie posprzedawać ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się