rs4wagon 0 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 wow,ale widze ze miedzy brd to w niutach jest przepasc!niezle NM dowalone,gratki auta! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matibati2 0 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Na kevlarowym awx do ilu nm wytrzyma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blachu 4 Opublikowano 4 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 (edytowane) U Darona w passacie awx trzyma 500-530 Nm - tarcza obita kevlarem i wzmocniony docisk... -Lumia 920- Edytowane 4 Lutego 2015 przez Blachu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Az takie masz cisnienie, ze "zwykla 22" juz nie wystarczy? a z tymi koncowka i pompek to jakas tajemnica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matibati2 0 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 To niezle, nie trzeba inwestowac w sprzeglo brd. Mowisz nie ori pompki tzn? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blachu 4 Opublikowano 4 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 2260vk chyba gorzej wstaje w porównaniu do vzk pompki będą moje seryjne, zmienione zostaną tylko ich końcówki na firad hf80... Takie coś po głowie chodzi -Lumia 920- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matibati2 0 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 120 nie bedzie lepsza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blachu 4 Opublikowano 4 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 120 nie bedzie lepsza? Masz na myśli hf120?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matibati2 0 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Tak, jak juz isc w takie tematy to po calosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blachu 4 Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Hf80 dają paliwa na 320 PS jesli dobrze pamiętam... Mi one wystarczą z grubym zapisem -Lumia 920- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 To niezle, nie trzeba inwestowac w sprzeglo brd. Mowisz nie ori pompki tzn? W sprzęgło BRD średnio byś zainwestował przy skrzyni 5. Jakie doładowanie, że taki niuton? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blachu 4 Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Może kolega miał na myśli sprzęgło brd razem ze skrzynią 6 Jeśli chodzi o doładowanie to chyba 1.8 bara, ale nie jestem pewien. Dopytam Piotrka... -Lumia 920- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młody1995 0 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 mam pytanie z przodu przyceimniałes szybe czy oryginalnie tak było ? i czzy to jest legalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blachu 4 Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Kupiłem auto z przyciemnionymi szybami. Boczne szyby z przodu muszą mieć co najmniej 70% przepuszczalności, czyli tyle ile "goła" szyba. U mnie z przodu jest chyba 22%, nie jest to legalne, ale przez 3,5 roku nie musiałem ściągać folii z przodu -Lumia 920- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Nie masz problemów z trakcją? Piotrek będzie mi robić podobny setup, z tą różnicą że ja będe miał jeszcze wymiane wałka + ewentualna regeneracja pompek. Jak się jeżdzi oską z taki dużym momentem? Nie ma problemów przy szybkim ruszaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blachu 4 Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Nie ma tragedii z trakcją. Opona też robi swoje, Potenza re050a 225/40/18. Na suchym dobrze trzyma, na mokrym jest gorzej, ale nie narzekam... Są mocniejsze ośki i jeżdżą -Lumia 920- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 (edytowane) Nie ma co się oszukiwać startu na mokrym nie ma. U mnie w A3 - 225/45/17 Toyo TR-1 Proxes czyli nie byle co, opona stworzona na deszcz. Czasem przy wyprzedzaniu na mokrym potrafi zamielić kołem. Tak samo przy przeskakiwanie przez skrzyżowanie. Dynamiczne ruszenie może się skończyć utratą trakcji. Trzeba o tym pamiętać i tyle. Edytowane 6 Lutego 2015 przez Armi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blachu 4 Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Armi wiadoma sprawa, na mokrym przy gazie w podłodze nie ma pierwszego i drugiego biegu... -Lumia 920- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Armi wiadoma sprawa, na mokrym przy gazie w podłodze nie ma pierwszego i drugiego biegu... -Lumia 920- Najgorsze jest to, że można się zapomnieć przesiadając z się z 4-łapa na ośkę albo gdy samochodem jedzie ktoś nieświadomy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blachu 4 Opublikowano 1 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Wpadł nowy felunek Felga ori, 18" 8,5J ET29 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się