Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B6 AWX] Moja Czarna Bestia - 18", Skóra, Xenon... Bixy z led RS6


Blachu

Rekomendowane odpowiedzi

wow,ale widze ze miedzy brd to w niutach jest przepasc!niezle NM dowalone,gratki auta!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Darona w passacie awx trzyma 500-530 Nm - tarcza obita kevlarem i wzmocniony docisk...

-Lumia 920-

Edytowane przez Blachu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Az takie masz cisnienie, ze "zwykla 22" juz nie wystarczy? ;) a z tymi koncowka i pompek to jakas tajemnica?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2260vk chyba gorzej wstaje w porównaniu do vzk :) pompki będą moje seryjne, zmienione zostaną tylko ich końcówki na firad hf80... Takie coś po głowie chodzi :P

-Lumia 920-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hf80 dają paliwa na 320 PS jesli dobrze pamiętam... Mi one wystarczą z grubym zapisem ;)

-Lumia 920-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To niezle, nie trzeba inwestowac w sprzeglo brd. Mowisz nie ori pompki tzn?

W sprzęgło BRD średnio byś zainwestował przy skrzyni 5.

Jakie doładowanie, że taki niuton?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może kolega miał na myśli sprzęgło brd razem ze skrzynią 6 ;)

Jeśli chodzi o doładowanie to chyba 1.8 bara, ale nie jestem pewien. Dopytam Piotrka...

-Lumia 920-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem auto z przyciemnionymi szybami. Boczne szyby z przodu muszą mieć co najmniej 70% przepuszczalności, czyli tyle ile "goła" szyba. U mnie z przodu jest chyba 22%, nie jest to legalne, ale przez 3,5 roku nie musiałem ściągać folii z przodu :P

-Lumia 920-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz problemów z trakcją? Piotrek będzie mi robić podobny setup, z tą różnicą że ja będe miał jeszcze wymiane wałka + ewentualna regeneracja pompek. Jak się jeżdzi oską z taki dużym momentem? Nie ma problemów przy szybkim ruszaniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma tragedii z trakcją. Opona też robi swoje, Potenza re050a 225/40/18. Na suchym dobrze trzyma, na mokrym jest gorzej, ale nie narzekam... Są mocniejsze ośki i jeżdżą ;)

-Lumia 920-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co się oszukiwać startu na mokrym nie ma.

U mnie w A3 - 225/45/17 Toyo TR-1 Proxes czyli nie byle co, opona stworzona na deszcz.

Czasem przy wyprzedzaniu na mokrym potrafi zamielić kołem.

Tak samo przy przeskakiwanie przez skrzyżowanie. Dynamiczne ruszenie może się skończyć utratą trakcji.

Trzeba o tym pamiętać i tyle.

Edytowane przez Armi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Armi wiadoma sprawa, na mokrym przy gazie w podłodze nie ma pierwszego i drugiego biegu...

-Lumia 920-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Armi wiadoma sprawa, na mokrym przy gazie w podłodze nie ma pierwszego i drugiego biegu...

-Lumia 920-

Najgorsze jest to, że można się zapomnieć przesiadając z się z 4-łapa na ośkę albo gdy samochodem jedzie ktoś nieświadomy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpadł nowy felunek :kox: Felga ori, 18" 8,5J ET29

hj9XA9R.jpg

TnjiFVh.jpg

aKnBjhQ.jpg

Megbm9d.jpg

lUg3Euv.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...