Lukaszxxx Opublikowano 1 Lipca 2012 Opublikowano 1 Lipca 2012 (edytowane) xx Edytowane 30 Marca 2018 przez Lukaszxxx
vauxhall95 Opublikowano 1 Lipca 2012 Opublikowano 1 Lipca 2012 gdzies chyba bedzie dziura w dolocie sprawdz dolot
Lukaszxxx Opublikowano 1 Lipca 2012 Autor Opublikowano 1 Lipca 2012 termostat puszcza przeciez do 90 stopni.. dynamiczne robilem jak było ponad 30 stopni ciepła..
machina Opublikowano 1 Lipca 2012 Opublikowano 1 Lipca 2012 Termostat jest dobry. Tak jak vauxhall95 pisał szukaj dziury w dolocie bo masz wyraźne niedoładowanie. Nie będzie to duża dziura. Masz może wykres? Jaka moc i moment?
Piotrek98igo Opublikowano 1 Lipca 2012 Opublikowano 1 Lipca 2012 kto robil soft?nie sadze zeby to byla dziura,obstawiam na sterowanie turbina
Lukaszxxx Opublikowano 2 Lipca 2012 Autor Opublikowano 2 Lipca 2012 <br /><br /> chip robili chlopaki z ecuproject, wlasnie cos biednie jest i koni i Nm, dziura kurcze gdzie... sterowanie turbina tzn?? mówicie ze za male jest doladowanie??
iceweed Opublikowano 2 Lipca 2012 Opublikowano 2 Lipca 2012 nie czytalem logów ale jak chłopaki zrobili mniej to moze juz turbo nie domagac albo przeplywomierz
Lukaszxxx Opublikowano 2 Lipca 2012 Autor Opublikowano 2 Lipca 2012 nie zrobili mniej tylko po prostu tyle wyszlo, zalookaj seria miala niecale 130 koni co jest rzadkością bo zawsze sa bonusy pare koni na +
roman_tyk Opublikowano 2 Lipca 2012 Opublikowano 2 Lipca 2012 Chlopaki z ecu project zabrali się za kręcenie niesprawnego auta? chyba popadli w kompletną rutynę, przy takich wartosciach spokojnie osiąga się 165-170koni (przy zdrowym egzemplarzu).
Lukaszxxx Opublikowano 2 Lipca 2012 Autor Opublikowano 2 Lipca 2012 Nie no nie koniecznie, wrzucałem logi na forum przed chipem i wszyscy mowili ze sa spoko..
Rafi78 Opublikowano 2 Lipca 2012 Opublikowano 2 Lipca 2012 nie zrobili mniej tylko po prostu tyle wyszlo, zalookaj seria miala niecale 130 koni co jest rzadkością bo zawsze sa bonusy pare koni na + Seria trzyma swoje po tylu latach nie masz czego narzekać, ja robiłem u Spankiego i też mi wyszła po hamowaniu seryjna moc, z tymi bonusami to wiesz zależy jaka hamownia, fakt, że koników i niutków po wirusie dużo nie przybyło, ale jesli robili ci pełne logi przed wirusem i wszystko było ok. to coś jest nie teges
Piotrek98igo Opublikowano 2 Lipca 2012 Opublikowano 2 Lipca 2012 u magika bylo to samo jak u ciebie seria 128ps , po sofcie 152ps...podmien pompe vacum
Lukaszxxx Opublikowano 2 Lipca 2012 Autor Opublikowano 2 Lipca 2012 hmm moze poprostu sprawdzic jakie podcisnienie wytwarza?? ale co w logach widzicie nie tak?? Ma ktos moze logi autka powiedzmy +160km??
Piotrek98igo Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 najlepiej ją podmienic od innego auta,nie ma duzo zabawy z tym,30min roboty dla mechanika co do logow to masz tak jak pisalem w srodku niedoladowanie 200mb,jak masz czas to zrob 5logow dyn samej 011
lukaszlsw Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 zaglądałeś kiedyś do wałka rozrządu, tj. w jakim jest stanie?
Piotrek98igo Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 byl spr przy wymianie pompek i wygladal ok
Dranek Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 hmm moze poprostu sprawdzic jakie podcisnienie wytwarza?? ale co w logach widzicie nie tak?? Ma ktos moze logi autka powiedzmy +160km?? Mi wyszło co prawda 156km, ale wkleję wykres może coś Ci pomoże : Serię mamy taką samą, ja mam przyrost równo 20% mocy i nm. U Ciebie jest to 16% trochę mało. Było coś napisane o wymianie pompek, może włożyłeś nieodpowiednie? Generalnie nie wieżę w to aby ktoś miał bonus od fabryki np. 15km czy 20km. Pracowałem kilka lat na montowni silników w toyocie i tam każde odchylenie od normy czy na + czy na - dyskwalifikowało silnik. Wiem jak wygląda produkcja silników od podszewki i nie da rady stworzyć silnika np. o nr 10000 o mocy 130km, a już silnika o nr 10001 o mocy 145km, a nawet 151km bo takie też widziałem w serii na forum. Bloki i głowice przechodzą przecież taki sam proces produkcji, montowane są takie same części, osprzęt itd. Jeżeli się mylę to niech mnie ktoś poprawi, ale najlepiej osoba która zna proces produkcji silników w vw, a nie osoba której wmówiono że ma 150km w serii. Wiem, że toyota to nie vw, ale mi się wydaję że te bardzo duże wyniki w serii są nierealne. Podejrzewam, że z moją serią 129,8km pojechałbym na inną hamownię miałbym 135km, jeszcze na inną 140km i tak dalej... Na 100aut "shamowanych" np. w ECU 90 miałoby 130km, pozostałe 10% mogłyby mieć odchyły, ale max 2% góra 3 % od serii na + czy -.
Rafi78 Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 dlatego napisałem,że też w bonusy nie wierzę a hamownia - hamowni nierówna i niektóre by zadowolić kiljenta walą nawet + 15KM więcej a nigdy nie widziałem by było dużo mniej niż seria
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się