Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Avanturnik AFN by Tommy Gun - upgrade complete


Tommy Gun

Rekomendowane odpowiedzi

Kowi dokładnie o to mi chodziło co napisałeś, tylko ja mniej po polsku to napisałem :wink::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie rację z tymi rozpylaczami, później same końcówki można sobie wsadzić...do końcówki... Zainwestuję w całe wtryski, zobaczymy jak niebawem auto będzie śmigało na nowym sofcie od ciahciaha. Choć pewnie znając życie te przybliżone ~140 hp wystarczy na krótką chwilę i pojawi się żądza pt."więcej mocy".

Wężyki kupowałem na FMIC - Największa oferta części tuningowych: łączniki silikonowe, intercoolery, zawory blow off, wastegate, MBC, Ecumaster oraz innych gdyż po założeniu kolektora od awx musiałem zmienić łącznik (stary się luzował i dolot wypadał z niego :D ). Jedyny kibel to przesyłka - 16zł, droższa niż wężyk...

Metr 3mm i kolejny 4 mm powinny spokojnie wystarczyć.

---------- Post dopisany 06-10-2012 at 20:17 ---------- Poprzedni post napisany 13-09-2012 at 14:20 ----------

A więc moje ostatnie dokonania sprowadziły się do pierdółek ale koniecznych:

- zakup nowych spinek podszybia ASO

- zakup nowych sprężyn do zacisków ASO

- wymiana wtyczek od czujników zużycia klocków wraz z przewodami ASO.

- wymiana filtrów i oleju na Mobil 1 0W40 Turbo Diesel

Ponadto przerzuciłem się na czarny mat do pielęgnacji wnętrza auta i jak na razie bardzo mi się podoba - coś w stylu mała rzecz a cieszy.

Najważniejsze w tym zestawieniu to nabycie kubka i wlepki klubowej która już zagościła na tylnej klapie. Fotki niebawem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Liqui Moly DS są dwie wady - cena i bańki 5 litrowe (tych 1 litrowych nie opłaca się brać). Olej rewelacja, pewnie przy następnej zmianie do niego wrócę ale chciałem też spróbować Mobila 0w40 z racji jego bardzo dobrych opinii. Głównie ciekawi mnie odpalanie w zimie ale też i inne szczegóły.

A co do najbliższych planów to muszę wymienić poduszki pod silnikiem i zaworek n75 - lewa nieco w gorszym stanie, prawa niby lepsza ale też bez rewelacji no i turbo wstaje jak słoń - podmieniałem ostatnio przepływomierz na identyczny nie przyniosło poprawy a w drugim aucie wciska w fotel od samego spodu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale u mnie w "zaprzyjaźnionym" sklepie 215 zł za 5l bańkę. Slava ty brałeś dokładnie Diesel Synthoil 5w40 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale u mnie w "zaprzyjaźnionym" sklepie 215 zł za 5l bańkę. Slava ty brałeś dokładnie Diesel Synthoil 5w40 ??

20121006_195648_zpsfae579dd.jpg

dokladnie taki, typ wola po 155pln ale ze hamowalem jeszcze fure to razem 210pln:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co by nikt nie mówił "a gdzie ta wlepka klubowa", proszę bardzo.

268af220d6f28da0med.jpg

Aż mnie głowa rozbolała od jej umieszczania :P

240d39aa05b86082med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki wiesz... :grin: jarzma brałem od kolegi devastation i wyniosło mnie to za parę 230 zł. teraz jak już dotarłem klocki to całość w połączeniu z płynem 5.1 hamuje kapitalnie. jednogłośnie stwierdzam - inwestycja warta każdej ceny.

---------- Post dopisany 24-11-2012 at 09:11 ---------- Poprzedni post napisany 21-10-2012 at 17:45 ----------

Ostatnio troszkę podłubałem przy aucie:

- wymiana lewej poduszki pod silnikiem i odbojnika z przodu

- wymiana pozostałych spinek podszybia, nasmarowanie mechanizmu wycieraczek z przodu

- doprowadziłem do świetności wycieraczkę z tyłu, gdyż się przycinała - lata teraz jak Żyd po pustym sklepie

- założyłem Ledy do oświetlenia tablicy rejestracyjnej

- wymiana N75 na nowy --> auto odżyło, turbo syczy, śwista jak szalone

- wleciał skórzany ręczny

- wymienione uszczelki śrub pokrywy zaworów, wszystkie sześć sztuk i nareszcie przestało cieknąć

Przy okazji odkryłem że moje autko ma rozwijaną siatkę w bagażniku - taką a'la kratkę. Nie wiem czy wychodziło to seryjnie czy to jakiś dodatkowy gadżet ??

Powoli do przodu, w kierunku doskonałości :)

Jak tylko logi dynamiczne wyjdą w porządku to jadę do ciahciaha na programik :wink:. Następnie oddaję fis do shoguna - to tak pokrótce na przyszłość :)

---------- Post dopisany 04-02-2013 at 11:20 ---------- Poprzedni post napisany 24-11-2012 at 09:11 ----------

Mała aktualizacja tematu:

Ostatnio wleciały 216-tki Boscha, które zastąpią obecne. Igiełki za 600 zł :naughty:

Przy okazji udało się dorwać turbo AWX od vauxhall: 9c59599b5575250bmed.jpg.

Zakupiłem również zestaw naprawczy uszczelek pompy --> d732f291ec110e4amed.jpg

17-tki od S-line b7 są w trakcie renowacji i czekają na nowe oponki.

Przelot na dzień 04.02.2012 - 275 tys.

Niebawem zdjęcia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki wiesz... :grin: jarzma brałem od kolegi devastation i wyniosło mnie to za parę 230 zł. teraz jak już dotarłem klocki to całość w połączeniu z płynem 5.1 hamuje kapitalnie. jednogłośnie stwierdzam - inwestycja warta każdej ceny.

---------- Post dopisany 24-11-2012 at 09:11 ---------- Poprzedni post napisany 21-10-2012 at 17:45 ----------

Ostatnio troszkę podłubałem przy aucie:

- wymiana lewej poduszki pod silnikiem i odbojnika z przodu

- wymiana pozostałych spinek podszybia, nasmarowanie mechanizmu wycieraczek z przodu

- doprowadziłem do świetności wycieraczkę z tyłu, gdyż się przycinała - lata teraz jak Żyd po pustym sklepie

- założyłem Ledy do oświetlenia tablicy rejestracyjnej

- wymiana N75 na nowy --> auto odżyło, turbo syczy, śwista jak szalone

- wleciał skórzany ręczny

- wymienione uszczelki śrub pokrywy zaworów, wszystkie sześć sztuk i nareszcie przestało cieknąć

Przy okazji odkryłem że moje autko ma rozwijaną siatkę w bagażniku - taką a'la kratkę. Nie wiem czy wychodziło to seryjnie czy to jakiś dodatkowy gadżet ??

Powoli do przodu, w kierunku doskonałości :)

Jak tylko logi dynamiczne wyjdą w porządku to jadę do ciahciaha na programik :wink:. Następnie oddaję fis do shoguna - to tak pokrótce na przyszłość :)

---------- Post dopisany 04-02-2013 at 11:20 ---------- Poprzedni post napisany 24-11-2012 at 09:11 ----------

Mała aktualizacja tematu:

Ostatnio wleciały 216-tki Boscha, które zastąpią obecne. Igiełki za 600 zł :naughty:

Przy okazji udało się dorwać turbo AWX od vauxhall: http://images46.fotosik.pl/1934/9c59599b5575250bmed.jpg.

Zakupiłem również zestaw naprawczy uszczelek pompy --> http://images44.fotosik.pl/574/d732f291ec110e4amed.jpg

17-tki od S-line b7 są w trakcie renowacji i czekają na nowe oponki.

Finalnym strojeniem zajmie się ciahciah i po tym zabiegu auto może ruszać w trasę na następny sezon :)

Przelot na dzień 04.02.2012 - 275 tys.

Niebawem zdjęcia :)

Fajnie idzie ci projekcik :wink: jakie moce chcesz uzyskac??

Powiedz ile za wieksze hantle na przod łaczne koszta ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że okolice ~160 będą w miarę realne ale wszystko wyjdzie w praniu :). Setup będzie następujący:

- 216-tki Bosch

- Gt 1749 Va

- kat out

- kolektor awx

- nadkole S4

Mam tylko nadzieję że się nie udławi w lecie, wspomniane nadkole to nie jest co prawda fmic ale zawsze jakiś przeciąg jest.

Jak będzie właściwie jechać to może zabiorę się za wygląd. Co jakiś czas wpadają różne pierdółki, niedawno dorwałem rozpórkę górną od A6 C5. Ot takie techniczne drobiazgi.

Co do hebli, tarcze Ferodo + klocki Ferodo Ds performance kosztowały mnie 430zł. Ale to zamawiał kolega mający warsztat i zniżki w IC. Ostatnio będąc w tourne po Niemczech przekonałem się na Autobahnie co znaczą porządne hamulce. Hamowanie z większych prędkości bez żadnych niespodzianek ani temu podobnych. Duża w tym zasługa płynu Ferodo Racing 5.1.

Jarzma 312 - 230zł, duże osłonki (wypiaskowane i pomalowane farbą do wagonów) - 90 zł, zestaw 430 zł + robocizna (przetoczenie płynu, czyszczenie tłoczków, smarowanie prowadnic) 100zł. 750zł

Przy okazji igiełki :naughty:

51b3e9ff7fb8656cmed.jpg db5a4dcb36071213med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde fajny avant :wink: ale jak juz zmieniasz turbo i wtryski i prawie wszystko to tez bym FMIC zalozyl :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z czasem i to wleci, tylko na obecną chwilę nazbierało się tych wszystkich rzeczy :)

Najbardziej obawiam się, że na obecnym 1BE po założeniu 17-tek będzie koza. Przydałby się gwint, ale wtedy nie wjadę do garażu... Cóż garaż można zawsze zmienić :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z czasem i to wleci, tylko na obecną chwilę nazbierało się tych wszystkich rzeczy :)

Najbardziej obawiam się, że na obecnym 1BE po założeniu 17-tek będzie koza. Przydałby się gwint, ale wtedy nie wjadę do garażu... Cóż garaż można zawsze zmienić :naughty:

znam ten ból, też chciałbym go jeszcze trochę niżej, a tu jak wjeżdzam do garażu do rżne dokładką aż nie miło :kwasny:

ja całą wiosne przejeździłem na tym samym zestawieniu co ty, bez fmica i dało się jakoś :wink: a do lata napewno coś uskrobiesz i będzie fmiczor :decayed: wrzuć tu jakie wykresy jak już go zestroją :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz też pójść na kompromis między gwintem a 1be czyli jakiś komplecik -30mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepszy z mozliwych kierunkow obrales :wink: nie bedzie tragedii na 17 i 1BE :wink: Sam teraz takie same felgi zapodalem i powiem szczerze, ze mi sie bardzo podobaja :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepszy z mozliwych kierunkow obrales :wink: nie bedzie tragedii na 17 i 1BE :wink: Sam teraz takie same felgi zapodalem i powiem szczerze, ze mi sie bardzo podobaja :wink:

Hehe ja też mam taką nadzieję :)

O autko dbam wyjątkowo pedantycznie, regularnie myte, sprzątane, głaskane itp :decayed: Jest przede wszystkim odpowiednia baza do modzenia.

A co do obrania kierunku, hmm zawsze mnie jakoś ciągnęło w stronę kwestii technicznych.

Co ja poradzę, że auto jest po II lifcie i ma lampki zespolone, grill, lampy z tyłu i te błyszczące cuda w słupkach. Fabryka odwaliła część roboty i już nie muszę ciąć błotników jak w poprzednim.

Nie ukrywam również żądzy posiadania zderzaka eskowego ze spryskami pod xenon. Również nie miałbym żadnych oporów w przygarnięciu kubełków w kolorze obecnej tapicerki :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...