liderck Opublikowano 4 Lipca 2012 Opublikowano 4 Lipca 2012 Witam.Mam A4 1.8T.150km rok temu kupilem z forum instalacje lpg uzywana około 8 miesiec.Wtryski Hana,Komputer-StagIII,Reduktor MagicIII.Instalacja została założona w Kielcach było wszystko w pożadku.Po jakimś czasie w moim audi została zmieniona mapa itp zrobił mi to kolega z forum tzw Grzanek.Podniusł moc około 30koni... wiecej czyli powinno byc 180...No i od tego czasu zaczeły sie problemy z gazem:( przy przełanczaniu nie kiedy potrafił mi zgasnąc,był mułowaty nie zbieral sie tak jak powinnien,przy wciśnietym całym gazie zaczynał szarpac.Podkreślam na benzynie jest ok.:(Udałem sie do warsztatu cos tam pozmieniali itp podpieli pod komputer ustawili było ok.wyjechalem do Niemiec dużo jezdziłem i znowu muł reće opadły:(:(wrocilem i udalem sie do warsztatu wyjeli reduktor zmienili 1 wejscie na 2 i wlożyli spowrotem.podpieli pod kompa regulacja,test bylo ok i znowu wyskoczylem z kasy:(Wczoraj znowu sie zalamalem 2tys. obrotow caly gaz i muł...dopiero na wyższych obrotach zaczyna sie zbierac ale nie kiedy nim szarpnie.Doradzcie koledzy co robic///Ja to już sam nie wiem czy w Kielcach nie ma dobrego gazownika czy co gdzie sie udać...
Magicbattle Opublikowano 4 Lipca 2012 Opublikowano 4 Lipca 2012 zmien sobie reduktor ten niby powinien dac rade ale napewno nie daje. przy maks bucie pewnie spada ci cisnienie do 0.5 i dlatego masz takie objawy. jesli gazownik tego nie widzi to go zmien. lapka w samochod i jazda z nim niech zobaczy jak sie zachowuje przy jezdzie to bedziesz wszystko wiedzial
liderck Opublikowano 4 Lipca 2012 Autor Opublikowano 4 Lipca 2012 No własnie tak myślałem żeby zmienic reduktor.za drugim razem gazownik mi wlasnie powiedzial że spada ciśnienie że prawdopodobnie reduktor trzeba wymienic bo może nie dawać rady... Za drugim razem wyjął reduktor i zmienił na dwa wyjscia... i test było dobrze przez pare dni... Masakra... Nie pojade już do tego GAZOWNIKA..
JUZIU Opublikowano 4 Lipca 2012 Opublikowano 4 Lipca 2012 ja mam też reduktor magic III i daje rade a mam moc około 200km, wszystko jest kwestią dobrego ustawienia ciśnienia, mapy itd
Roboform550 Opublikowano 4 Lipca 2012 Opublikowano 4 Lipca 2012 No własnie tak myślałem żeby zmienic reduktor.za drugim razem gazownik mi wlasnie powiedzial że spada ciśnienie że prawdopodobnie reduktor trzeba wymienic bo może nie dawać rady... Za drugim razem wyjął reduktor i zmienił na dwa wyjscia... i test było dobrze przez pare dni... Masakra... Nie pojade już do tego GAZOWNIKA.. Pojechałeś do tego gazownika powiedział, że reduktor może być za słaby...pogrzebał coś tam i jest dobrze po paru dniach problem wraca więc czyja to wina? Gazownika czy badziewnego reduktora?
pala Opublikowano 4 Lipca 2012 Opublikowano 4 Lipca 2012 No właśnie... przecież powiedział,że reduktor jest do bani, a nie na siłe próbował Ci wmówić inną usterkę, zmień reduktor na inny i powinno być dobrze
liderck Opublikowano 5 Lipca 2012 Autor Opublikowano 5 Lipca 2012 Pojade do innego warsztatu i wlaśnie bede chciał wymienic ten reduktor zobaczymy co z tego wyjdzie Dzięki koledzy za porady:) ---------- Post dopisany at 18:16 ---------- Poprzedni post napisany at 14:13 ---------- Kolego a jaki masz komputer??? no i wtryski??? Ja mam wtryskiwacze hanna, komputer StagIII-byłem dzisiaj u takiego gościa co sie zna na takich rzeczach to powiedział mi że prawdopodobnie stagIII nawala:( żebym wymienił na Techa... i nie wiem co robic.. Jeden mówi wymień reduktor drugi komputer załamka:(
Roboform550 Opublikowano 6 Lipca 2012 Opublikowano 6 Lipca 2012 ja mam jeszcze jedno podejrzenie...chodzi o zapętlanie wtrysków benzynowych...ale musiał byś nagrać *.osc z jazdy i podesłać mi na pw to ci powiem dokładnie...
liderck Opublikowano 8 Lipca 2012 Autor Opublikowano 8 Lipca 2012 No właśnie kolego na 90%teraz jestem pewien że tu właśnie o to zapętlanie wtrysków benzynowych chodzi.... byłem u kolegi z forum A4 tzw.Nosp no i podpiął itp i tez stwierdził że tu chodzi o zapętlanie wtrysków benzynowych... powiedział mi żebym zmienił komputer ale nie jest pewien na 100% że tu o to chodzi:(... jak na razie wstrzymałem się z wymianą...
Roboform550 Opublikowano 8 Lipca 2012 Opublikowano 8 Lipca 2012 po prostu wgrany program jest kaszaniasty...żeby nie zmieniać kompa gazowego kup wtryski benzynowe i większej wydajności
szogun0 Opublikowano 8 Lipca 2012 Opublikowano 8 Lipca 2012 Dużo przypuszczeń, mało konkretów. 1.8T po chipie ma jeździć również na gazie, jeśli ten jest na dobrych komponentach i dobrze wyregulowany. Gazownik nie ma za wiele do powiedzenia. Tak na logikę: jeśli reduktor nie wydala to jaki jest sens podłączać 2 wyjścia do tego reduktora, przecież to nic nie zmieni.
liderck Opublikowano 8 Lipca 2012 Autor Opublikowano 8 Lipca 2012 Kolego wtryski są na pewno dobre są założone zielone albo niebieskie nie pamietam dokładnie jakie... instalacja jest poprowadzona miedzią 8mm wiec to też jest oki... Pozostaje według mnie zmienić reduktor na jakiś mocniejszy albo komputer bo może rzeczywiście zapętla wtryski benzynowe.... bo z tego co wiem to program mi zmieniali kilka razy i lipa...
Roboform550 Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 Bez pliku *.OSC to znaczy zapisu z jazdy to możemy sobie dyskutować i nic konkretnego nie wymyślimy...
RADEKMC Opublikowano 10 Lipca 2012 Opublikowano 10 Lipca 2012 zajrzyj tu, pomogą ale musisz mieć kabel do gazu aby można było coś popatrzeć LPG FORUM
juby_p Opublikowano 11 Lipca 2012 Opublikowano 11 Lipca 2012 Ja to bym chciał zobaczyć ustawienia Staga bo pewno tam jest bałagan, na 180koni ten reduktor powinien dać radę ale może być tak że tłoczek się zatarł bo to się zdarzało w nich trzeba zobaczyć czy w ogóle reguluje ciśnienie gazu.
liderck Opublikowano 14 Lipca 2012 Autor Opublikowano 14 Lipca 2012 koledzy powiem tak...pare dni temu przypadkiem podpiąłem moje audi pod kompa i wyskoczyl błąd''przepływomierz" od razu pomyślałem że od tego tak mi ten gaz warjował itp.Pojechałem kupiłem nowy ale nie orginalny/ale mam gwarancje.wymieniłem sam podpiałem pod kompa znowu zero błedów.Potem do gazownika powiedzialem mu o tym itp podpiął sie pod kompa i znowu jezdzłem z nim i probował mi to ustawic po około 40 minutach mu się to udało.Autko super sie zbierało czuc bylo tą moc ucieszyłem się że problem gazu mam za sobą.Pojeżdziłem pare dni i Wczoraj zauważyłem że znowu go muli przycina sie gaz itp...znowu sie załamałem...Jak ustawial mi gaz ostatnio to podkreślam nie zauważyl gazownik spadku ciśnienia w reduktorze i linie na wykresie pokrywały się idealnie sam widziałem... I znowu jestem w kropce:(:(
predki74 Opublikowano 15 Lipca 2012 Opublikowano 15 Lipca 2012 Witam podepnij kompa znów i zobacz błąd zaadaptowałeś nowa przepływke .A czy to mulenie to na pb i gazie czy tylko na gazie ?
liderck Opublikowano 15 Lipca 2012 Autor Opublikowano 15 Lipca 2012 Kolego jeżdziłem ostatnio troszke na benzynie jest poprostu petarda za***iście się zbiera itp na gazie czuć wielką różnice tzw.muł...
juby_p Opublikowano 15 Lipca 2012 Opublikowano 15 Lipca 2012 zaadaptowałeś nowa przepływke ??????????????? bez screenów ze STAGA nikt więcej sensownego ci nie powie
miloszvip Opublikowano 15 Lipca 2012 Opublikowano 15 Lipca 2012 problem reduktora... nie daje rady... musisz go zmienić i bedzie hulać...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się