Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9tdi brd + fmic STAGE2 + Wykres


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Przymierzam się do korekty programu w swoim AVF

Modyfikacje jakie dokonałem:

-FMIC

-BRD

-Brak Kata

-Brak EGR

-Filt Simota

-Dolot z kwasu

Korekta raczej w przyszłym tygodniu będzie.

Wykres wrzucę po korekcie.

Mam jedno pytanie tylko. Po zamontowaniu fmica dolotu i BRD silnik zaczął pracować głośniej że aż zaczęło to trochę przeszkadzać.

Czym to jest spowodowane myślałem nad paroma opcjami

- Za dużo powietrza otrzymuje silnik a za mało paliwa ze względu na nie wystrojone jeszcze auto. Czy po korekcie auto będzie pracować ciszej po dawki się wyrównają?

- Usunięty zbiornik/tłumik ciśnienia powietrza taki jak na zdjęciu. Czy ponowne zamontowanie w nowy dolot tego zbiornika wyciszy delikatnie silnik

ZBIORNIK AUDI A4 B6 1.9 TDI 130 KM 03R 8e0129955 (2467716326) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Opublikowano

miałeś sprawne auto.. a teraz? .... było modzić? :decayed::polew:

Musisz wyzerowac program i wrócić do serii ;)

Opublikowano
miałeś sprawne auto.. a teraz? .... było modzić? :decayed::polew:

Musisz wyzerowac program i wrócić do serii ;)

Dalej mam sprawne tylko fajnie by było wiedzieć czym to jest spowodowane że silnik głośniej pracuje.

Opublikowano

moze byc to spowodowane wywaleniem kata .

Opublikowano

Kat już był dawno wywalony. Powodem było że mechanik zapomniał odmę do węża od turbo podłączyć:doh:

Opublikowano

ciekawe ile wyjdzie km ile wyszły cie te modyfikacje bo tez sie zastanwiam

Opublikowano

To się okaże w przyszłym czasie.:decayed:

Opublikowano

Jak masz dolot z kwasówki to i głosniej bedzie chodził :wink:

Opublikowano

Dlatego doszedłem do wniosku że bardziej cenię sobie ciszę niż te pare PS więc wrzucam seryjny dolot i zostaje tylko fmic.

Opublikowano
Dalej mam sprawne tylko fajnie by było wiedzieć czym to jest spowodowane że silnik głośniej pracuje.

Zapewne chodzi ci o obroty na biegu jałowym, a przyczyna jest brak EGR:)

Opublikowano
Dlatego doszedłem do wniosku że bardziej cenię sobie ciszę niż te pare PS więc wrzucam seryjny dolot i zostaje tylko fmic.

to trzeba było zostac przy serii... nawet zmiana koła na 225 o juz wieksze szumy:decayed:

Opublikowano

Powodem głośniejszej pracy silnika był nie podłączony wąż od odmy. Po podłączeniu węża jest o wiele ciszej.

Opublikowano

Cały czas ale i tak wracam do dolotu plastikowego ze względu na za dużą średnicę dolotu bo to aż 6cm. :kwasny:

Opublikowano
Cały czas ale i tak wracam do dolotu plastikowego ze względu na za dużą średnicę dolotu bo to aż 6cm. :kwasny:

60mm:) - albo lans i lag albo normalna praca:):)

Opublikowano

Dokładnie. Jeszcze mi został taki problem ze powyżej 2000 obrótów mam pisk ale tylko przy obciążeniu na wolnych obrotach tego nie słychać. Pisk jak by ktoś z balona spuszczał powietrze przez cienką szpare:decayed:

Opublikowano

ja mam dolot z 50mm rury

Opublikowano

Ja się zamieniłem i na moje nie szczęście dopiero potem wyczytałem że ta średnica będzie za wielka.

---------- Post dopisany 11-07-2012 at 19:57 ---------- Poprzedni post napisany 10-07-2012 at 19:02 ----------

20120711362.jpg

Fmic ogarnięty. Auto chodzi jak seria co mi się podoba i dziwny pisk spowodowany nieszczelnością też zniknął wrzucając górny oryginalny dolot.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...