kkam Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 poszukaj w googlach VW_TDI_with_PumpeDuse.pdf, jeżeli to ci nie wystarczy to potem pozostaje tylko ELSA
piotrsob1 Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 Pompy B6 o B7 różnią się sposobem uszczelnienia , ale są zamienne tylko razem z odpowiednim uszczelnieniem. Bierz od B7 1,9 tdi lub 2,0 tdi BPW, napewno będą pasować , tylko z metalową uszczelką, od szesnastozaworowych dwulitrówek nie będzie pasować. Etka on-line : IFI :: , żeby uruchomiść naciśnij przycisk CarProg2
Paszczak Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Opublikowano 17 Lipca 2012 poszukaj w googlach VW_TDI_with_PumpeDuse.pdf, jeżeli to ci nie wystarczy to potem pozostaje tylko ELSA Dzięki Kkam znalazłem wyczerpujący materiała na ten temat Wielki plus. Jak znasz jeszcze jakieś ciekawe linki to ja bardzo poproszę Muszę poukładać sobie wiedzę. Dzięki Piotrsob1. Linki wypas wszystko jest pięknie pokazane, a jak mogę jeszcze poprosić bo widziałem gdzieś kiedyś takie zdjęcia całego wnętrzna bebechów spod maski , opisane poszczególne części , gdzie co się znajduje ?! Macie może panowie >?
kkam Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 poszukaj w googlach VW_TDI_with_PumpeDuse.pdf, jeżeli to ci nie wystarczy to potem pozostaje tylko ELSA Dzięki Kkam znalazłem wyczerpujący materiała na ten temat Wielki plus. Jak znasz jeszcze jakieś ciekawe linki to ja bardzo poproszę Muszę poukładać sobie wiedzę. Dzięki Piotrsob1. Linki wypas wszystko jest pięknie pokazane, a jak mogę jeszcze poprosić bo widziałem gdzieś kiedyś takie zdjęcia całego wnętrzna bebechów spod maski , opisane poszczególne części , gdzie co się znajduje ?! Macie może panowie >? opisy wszystkich cześci itp znajdziesz w elsie.
Paszczak Opublikowano 19 Lipca 2012 Autor Opublikowano 19 Lipca 2012 Dzięki Kkam raz jeszcze Versja 3.6 nie dziła pod win7 Sciągać v 2012 która ma 15 gb ?? ---------- Post dopisany 19-07-2012 at 15:29 ---------- Poprzedni post napisany 17-07-2012 at 16:50 ---------- Witam, a dobrze myślę , że po wymienie pompy tandemowej na nową trzeba programować komputer pod nową ??!! I jak się nazywa ten zworek , bo myślę że spróbuje z nim na początek. Widział go ktoś na allegro może ? ---------- Post dopisany at 15:29 ---------- Poprzedni post napisany at 15:29 ---------- Witam, a dobrze myślę , że po wymienie pompy tandemowej na nową trzeba programować komputer pod nową ??!! I jak się nazywa ten zworek , bo myślę że spróbuje z nim na początek. Widział go ktoś na allegro może ?
kkam Opublikowano 19 Lipca 2012 Opublikowano 19 Lipca 2012 ZAWÓR HYDRAULICZNY ZWROTNY 1/4" (2481575574) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. , tylko trzeba dokupić kroćce, możesz też poszukac w motoryzacyjnych, ale rzadko kiedy mają na ciśnienia większe niż 0,1 bara. W opisie silnika była wzmianaka ze ten zawór zwrotny w pompie otwiera sie dopiero przy cisnieniu 1 bar, więc jezeli jest uszkodzony to trzeba go zastąpić innym o podobnym cisnieniu. Po wymianie pompy nic nie musisz programować, nie ma ona elektroniki, jest napędzana mechanicznie.
Paszczak Opublikowano 20 Lipca 2012 Autor Opublikowano 20 Lipca 2012 Hej, czyli ten zawór zwrotny o ciśnieniu 0.5 bara będzie wystarczający ??
kkam Opublikowano 20 Lipca 2012 Opublikowano 20 Lipca 2012 to był przykład, powinien być 1 bar, takie zawory można kupić w sklepach z częściami do maszyn rolniczych. A nie chcesz na próbe zacisnąć tego przewodu tak jak ktoś Ci wcześniej poradził? miałbyś szybko odp, czy zawór jest uwalony
Paszczak Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Opublikowano 24 Lipca 2012 Witam, a więc tak, dojście do pompy bardzo słabe. Schowana za silnikiem mało miejsca, przewód powrót bardzo twardy i nie ma szans na ściśnięcie go niczym ( bo sie uszkodzi ) . A co to jest za przewód który idzie jeszcze z tego powrotnego przewodu ?? Zaznaczyłem na zdjęciu kolorem czerwonym, Rozdziela sie z przewodu od pompy i wraca do silnika na gaz. Myślałem ze to jest powrót i że wraca do baku ?! https://picasaweb.google.com/103358124650564081862/Piatek13Stego zdjęcia 1 2 3 1 : kolor zielony powrót moim zdaniem 1 : kolor czerwony - przewód od czego ?? 2 : kolor czerwony ten sam przewód 3 : kolor czerwony pompa . Tak jak pisałem nie da rady zacisnąć przedowdu ;(.
kkam Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 przewody zaznaczone przez Ciebie są od podcisnienia, a nie od paliwa. przewody od paliwa znajdziesz najłatwiej idąc od filtra paliwa do pompy. Przewody paliwowe są miękkie i łatwo je scisnąć
Paszczak Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Opublikowano 24 Lipca 2012 No ale ten przewod ze zdjecia 1 to jest ten powrót, co na ktoryms diagramie był pokazany ... czy nie ?? Na tej pompie sa dwa wejscie z jednaj strony i jedno wyjscie z drugiej, i jak u mnie z lewej jest jedno to myślałem ze to jest to wyjscie ?! ---------- Post dopisany at 17:06 ---------- Poprzedni post napisany at 16:58 ---------- Dobra , mam nadzieje , że jutro uda mi się to sprawdzić bo teraz żonka do późna pracuje ;/
kkam Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 na Twoich zdjęciach nie widać przewodów paliwowych. Aby się najłatwiej do nich dostać to warto zdjąć dolot który idzie nad pompą. Pompa składa się z 2 części - pompy podciśnienia i paliwa. obie pompy są złączone razem. Ta bliżej silnika to pompa podcisnienia.
Musashi Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 sprawdzilbym, jak wyglada uruchamianie auta, gdy jest zdemontowany korek wlewu paliwa. jezeli auto przodem do gory startuje dobrze, a przodem w dol zle, do wymiany pompa pomocnicza w zbiorniku. I nie koniecznie powodem jest silnik pompy.
Paszczak Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Opublikowano 25 Lipca 2012 Pompa w baku wymieniona 3 miesiące temu, a auto dobrze odpala jak jest przód w dół (tył wyżej). ---------- Post dopisany at 14:05 ---------- Poprzedni post napisany at 14:02 ---------- na Twoich zdjęciach nie widać przewodów paliwowych. Aby się najłatwiej do nich dostać to warto zdjąć dolot który idzie nad pompą. Pompa składa się z 2 części - pompy podciśnienia i paliwa. obie pompy są złączone razem. Ta bliżej silnika to pompa podcisnienia. Ok rozumiem . Dzięki Kkam
hidden22 Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 Witam nie chce narazie zakladac tematu nowego moze ktos rzucic okiem na pompki jak wygaldaja robilem to na zimnym silniku a4.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl
Paszczak Opublikowano 29 Lipca 2012 Autor Opublikowano 29 Lipca 2012 Witam ponownie,. czy dobrze rozumuję , że zacisnąć szczypce na tym przewodzie powrocie od filtra ?? Czerwony na zdjęciu. Bo ten drugi zielony to zasilanie paliwem ?! Poprawcie mnie proszę jak się mylę. P.S. od razu za pompą mało miejsca to założę szczypce zaraz za filtrem. P.S. A co to za czujnik jest na tym kablu głównym ?! nie widać go na zdjęciu ale jest przed pompą ?! Pozdrawiam i zaraz siatkówka sie zaczyna , szkoda Radwańskiej bardzo bardzo link do zdjęcia https://picasaweb.google.com/103358124650564081862/Piatek13Stego foto ostatnie - ''szczypce''
kkam Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 dokładnie czerwone to powrót. Pewnie Ci chodzi o czujnik temp paliwa. Jest on na zasilaniu pomiędzy filtrem a pompą.
Paszczak Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Opublikowano 30 Lipca 2012 dokładnie czerwone to powrót. Pewnie Ci chodzi o czujnik temp paliwa. Jest on na zasilaniu pomiędzy filtrem a pompą. Zrobione, zostawię na noc zobaczymy co będzie rano, zacisnięte postawiony przodem pod górkę , czekam na ranek. Napiszę co i jak . pozdro ---------- Post dopisany 30-07-2012 at 15:14 ---------- Poprzedni post napisany 29-07-2012 at 19:57 ---------- Niestety, nie pomogło , auto nie odpaliło jak należy. Teraz myślę , że założę zawór zwrotny zaraz za pompą a jak nie pomoże to pompę do wymiany. Szkoda gadać ...........
kkam Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 a jaki masz objaw podczas odpalania? ile sekund musisz krecic? zaraz po odpal;eniu pracuje równo czy trzesie? podczas kręcenia masz wrażenie ze załapuje i chce odpalić?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się