Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Instalacja fabrycznego modułu Bluetooth


malik

Rekomendowane odpowiedzi

To jeszcze dopytam - mam jeszcze fabryczny uchwyt na tel. obok radia po stronie pasażera. Czy ma to jakiekolwiek powiązanie z fabrycznym BT ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Musisz mieć bardzo stary, skoro H z 2007 r czyta Z2 bez problemu.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma

No dobra, ma znaczenie ale jakie, z czym się wiąże ?

Upatrzyłem już moduł z literką E i mam nadzieje że do podstawowej funkcjonalności wystarczy tylko zbiliście mnie z tropu znaczeniem uchwytu na telefon :(

Musisz mieć bardzo stary

No właśnie nie wiem jaki mam, bo blok 77 to jedyny w jaki nie moge wejść vcds-em :/

Jest ktoś z Was z Wawki lub okolic kto temat zna, przerabiał i może mi pomóc ?

Edytowane przez COXymoX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


No dobra, ma znaczenie ale jakie, z czym się wiąże ?

Nie wiem, ale wiązka BT jest z nim połączona.


Może masz za słaby kabel?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiązka połączona bo wspólny mikrofon jest przy lampce ;)

Tak informacyjnie dla tych, którym z okazji posiadania starej wersji modułu telefon łączy się i rozłącza. Fabrycznie miałem moduł A i niestety łączył się tylko ze starszymi modelami telefonów. Od Kolegi z forum zakupiłem moduł z końcówką E i wszystko działa jak należy. Podstawowe funkcje czyli dzwonienie oraz wyświetlanie połączeń na FIS-ie działa po przełożeniu modułu bez żadnej dodatkowej konfiguracji vagiem lub vcds-em

Tak więc aby działała podstawowa funkcjonalność czyli dzwonienie i wyświetlanie numerów na FIS-ie (radio Concert II) wystarczy z powodzeniem moduł z literką E

Edytowane przez COXymoX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do połączeń wykorzystywane jest nie licencjonowane pasmo o szerokości 83,5MHz (z niewielkimi różnicami w regionalnymi) w okolicy 2,4GHz. W USA i w Europie (oprócz Hiszpanii i Francji) pasmo podzielone jest na 79 kanałów co 1MHz. W Hiszpanii, Francji oraz Japonii pasmo jest węższe i podzielone tylko na 23 kanały (także co 1MHz).

Czyli teoretycznie u nas jest to samo co w USA z tym że to tak naprawdę sposób komunikacji BT narzuca urządzenie master w tym przypadku telefon jaki będzie się łączył z BT samochodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedawalem zestawy BT takie same jak w Europie sa uzywane do USA, Japonii, Australii, Nowej Zelandii czy Rosji i nie mialem zwrotow wiec zgaduje ze dzialalo...

Sent from my D6603 using Tapatalk

Edytowane przez turbobastard
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Japonia jak i dwa wyżej wymienione kraje jak widzisz ma zupełnie inny zakres jeśli chodzi o szerokość pasma przydzielonego dla BT co wcale nie znaczy ze nie będzie funkcjonować taki Europejczyk w Japonii pomimo że nie będzie w 100% kompatybilny z zakresem pasma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinno dzialac, jaka literka na koncu?

Sent from my D6603 using Tapatalk

Tez mi sie wydaje ze bedzie dzialac. Bo tak jak telefony sprowadzane z USA dzialaja w EU (chodzi o BT) tak i moduly BT powinny smigac.

Modul z koncowka P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiązka połączona bo wspólny mikrofon jest przy lampce ;)

Tak informacyjnie dla tych, którym z okazji posiadania starej wersji modułu telefon łączy się i rozłącza. Fabrycznie miałem moduł A i niestety łączył się tylko ze starszymi modelami telefonów. Od Kolegi z forum zakupiłem moduł z końcówką E i wszystko działa jak należy. Podstawowe funkcje czyli dzwonienie oraz wyświetlanie połączeń na FIS-ie działa po przełożeniu modułu bez żadnej dodatkowej konfiguracji vagiem lub vcds-em

Tak więc aby działała podstawowa funkcjonalność czyli dzwonienie i wyświetlanie numerów na FIS-ie (radio Concert II) wystarczy z powodzeniem moduł z literką E

A jak wygląda sprawa jeśli mam starszy model uchwytu tzn z adapterem połączonym kablem. Rocznik auta 2002, adapter działa mi z nokią 6230i, jest mikrofon w lampce do obecnego zestawu ale nie ma ori bluetootha. Czy wystarczy wymiana samego modułu pod prawym siedzeniem na ten z końcówką E czy jest to grubsza rzeźba w tym przypadku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


A jak wygląda sprawa jeśli mam starszy model uchwytu tzn z adapterem połączonym kablem. Rocznik auta 2002, adapter działa mi z nokią 6230i, jest mikrofon w lampce do obecnego zestawu ale nie ma ori bluetootha. Czy wystarczy wymiana samego modułu pod prawym siedzeniem na ten z końcówką E czy jest to grubsza rzeźba w tym przypadku?

jeśli nie masz ori BT to nie wiem jak to sie spisze, ale chyba nie koliduje jedn oz drugim. U mnie fabrycznie jest BT i był również uchwyt na telefon. Uchwyt wywaliłem, zmieniłem konsole a wiązke od uchwytu upchałem pod radio i BT działa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiązka połączona bo wspólny mikrofon jest przy lampce ;)

Tak informacyjnie dla tych, którym z okazji posiadania starej wersji modułu telefon łączy się i rozłącza. Fabrycznie miałem moduł A i niestety łączył się tylko ze starszymi modelami telefonów. Od Kolegi z forum zakupiłem moduł z końcówką E i wszystko działa jak należy. Podstawowe funkcje czyli dzwonienie oraz wyświetlanie połączeń na FIS-ie działa po przełożeniu modułu bez żadnej dodatkowej konfiguracji vagiem lub vcds-em

Tak więc aby działała podstawowa funkcjonalność czyli dzwonienie i wyświetlanie numerów na FIS-ie (radio Concert II) wystarczy z powodzeniem moduł z literką E

A jak wygląda sprawa jeśli mam starszy model uchwytu tzn z adapterem połączonym kablem. Rocznik auta 2002, adapter działa mi z nokią 6230i, jest mikrofon w lampce do obecnego zestawu ale nie ma ori bluetootha. Czy wystarczy wymiana samego modułu pod prawym siedzeniem na ten z końcówką E czy jest to grubsza rzeźba w tym przypadku?

Trzeba troszkę zmodyfikować wiązkę i zmienić kostkę na tą do modułu BT, ale również wystarczy poszukać w tym temacie odpowiedzi :facepalm: proszę

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/20275-instalacja-fabrycznego-modulu-bluetooth/?p=3610317

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mili Państwo.
Będę wrzucał do mojej B6 BT z końcówką D. Miałem fabrycznie telefon nokia na kablu, który zdemontowałem i wymieniłem tunel na 2DIN bez otworów. Pozostała mi wtyczka gdzieś schowana w tunelu.
Pytania:

-czy telefon ma jakiś specjalny sterownik, który muszę zdemontować?

-jak wykodować telefon ? mam vcds'a

-po wymianie radia nie słychać navi BNS 4.2 w radiu (komunikaty głosowe) - obstawiam, że źle musiałem przepiąć kabelki w kostce (przejście z Concert2 na BNS5.0) i radio 'nie słyszy' komunikatów navi ?

Edytowane przez Gac3k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ogarniałem wątek od samego początku i nie znalazłem informacji na nurtujący mnie temat. Chodzi o to ze mam Ori BT, który łączy sie bez problemu z iPhonen 4s. Wybieram i kończę rozmowę rolką w kierownicy multi. Ściszanie i podglaszanue druga rolka lub gałka radia. Kłopot w tym ze radio Bns 4.2 i fis pokazuje tylko numer telefonu. Radio wyświetla "phone" i nic więcej. Czy istnieje możliwość żeby fis pokazywał kontakty po nazwie a nie po numerze???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...