milart Opublikowano 18 Października 2012 Autor Opublikowano 18 Października 2012 Sporo tego oleju trzeba wlać. Do benzyniaka 3,2 V6 zalewałem 5,5l. A co do pobierania oleju to myślę że chyba głównie styl jazdy ma znaczenie(dynamicznie-oleju ubywa, spokojnie-nic nie zauważyłem). Wydawało mi się że w TDI to zupełnie normalne.
turdzi Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 Mistic ja przytoczylem subaru odnonie dyskusji o oleju a ty Tfsi chyba z jakis tobie znanych osobistych zaczytuje cie bo w takim razie sam nievwiesz co piszesz Trochę to znaczy ile ? Nie sądzę aby nowe łykało 100ml na 1000km ? Wiem o co Ci chodzi, wszyscy wiedzą, że fabryka dała doopy z 2.0tfsi i sam wiesz, że to nie jest normalne zużycie tylko ściemnianie przez producenta i brak woli wzięcia na klatę swojego błędu.co do mojgo zuzycia to kupie ci nawet ilet zebys sobie go zaplabowal , bo widze ze satysfakcja z twojego rozczarowania moze byc wrta kazdych pieniedzy
Carlos* Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Turdzi twój "znikomy" jak piszesz pobór oleju w TFSI może mieć związek z "emeryckimi" ograniczeniami prędkości panującymi w kraju w którym przebywasz i raczej mało kto łamie tam przepisy . W PL jest jednak trochę inaczej , nikt nie zwraca za bardzo uwagi tak skrupulatnie na ograniczenia a prędkość jazdy ma znaczący wpływ na pobór oleju.... @ Milart ja na twoim miejscu spróbował bym Amsoil deo , sam już od bardzo dawna na nim latam i jest to według nie nr1 [TABLE] [TABLE] [TABLE] [TABLE] [TD=colspan: 2][TABLE] Kinematic Viscosity @ 100°C, cSt (ASTM D-445) 14.5 Kinematic Viscosity @ 40°C, cSt (ASTM D-445) 87.9 Viscosity Index (ASTM D-2270) 172 CCS Viscosity @ -30°C, cP (ASTM D-5293) 5932 Flash Point °C (°F) (ASTM D-92) 228 (442) Fire Point °C (°F) (ASTM D-92) 246 (475) Pour Point °C (°F) (ASTM D-97) -46 (-51) NOACK Volatility, % weight loss (g/100g) (ASTM D-5800) 8.8 Four-Ball Wear Test @ 40 kg, 75°C, 1200 rpm, 1 hr, Scar, mm (ASTM D-4172) 0.51 Total Base Number (ASTM D-2896) 10.4 High Temperature/High Shear Viscosity, cP (ASTM D5481) 4.0 Sulfated Ash Content, wt. % 1.0 [/TABLE] [/TABLE] [/TABLE] [/TABLE] [/TD] [/TABLE] [TABLE] [/TD] [TD] [/TABLE]
turdzi Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Carlos nawet po miescie jezdze bardzo dynamicznie w zimie kilka razy w tygodniu upalam ze znajomym dla relksu wiec ohtsniczenia nie msja tu rsczej wplywu.Zreszta jak trm motor bierze to birze bez znaczenia jsk sie jezdzi ale nie robmy wiecej ot o 2.0 tfsi bo to nie ma zwiazku z tematem.
milart Opublikowano 19 Października 2012 Autor Opublikowano 19 Października 2012 Turdzi twój "znikomy" jak piszesz pobór oleju w TFSI może mieć związek z "emeryckimi" ograniczeniami prędkości panującymi w kraju w którym przebywasz i raczej mało kto łamie tam przepisy . W PL jest jednak trochę inaczej , nikt nie zwraca za bardzo uwagi tak skrupulatnie na ograniczenia a prędkość jazdy ma znaczący wpływ na pobór oleju....@ Milart ja na twoim miejscu spróbował bym Amsoil deo , sam już od bardzo dawna na nim latam i jest to według nie nr1 [TABLE] [TABLE] [TABLE] [TABLE] [TD=colspan: 2][TABLE] Kinematic Viscosity @ 100°C, cSt (ASTM D-445) 14.5 Kinematic Viscosity @ 40°C, cSt (ASTM D-445) 87.9 Viscosity Index (ASTM D-2270) 172 CCS Viscosity @ -30°C, cP (ASTM D-5293) 5932 Flash Point °C (°F) (ASTM D-92) 228 (442) Fire Point °C (°F) (ASTM D-92) 246 (475) Pour Point °C (°F) (ASTM D-97) -46 (-51) NOACK Volatility, % weight loss (g/100g) (ASTM D-5800) 8.8 Four-Ball Wear Test @ 40 kg, 75°C, 1200 rpm, 1 hr, Scar, mm (ASTM D-4172) 0.51 Total Base Number (ASTM D-2896) 10.4 High Temperature/High Shear Viscosity, cP (ASTM D5481) 4.0 Sulfated Ash Content, wt. % 1.0 [/TABLE] [/TABLE] [/TABLE] [/TABLE] [/TD] [/TABLE] [TABLE] [/TD] [TD] [/TABLE] Faktycznie Amsoil ma fajne parametry. Myślę że najpierw spróbuję Millersa NanoDrive. Lubię przycisnąć i ten olej wydaje mi się odpowiedni. A jak będzie to na pewno opiszę na forum jakiś czas po wymianie. ---------- Post dopisany at 20:09 ---------- Poprzedni post napisany at 09:22 ---------- Ponawiam info o starym wydechu który wciąż mam do sprzedania. Miałem już dwóch chętnych i nie szło tego wysłać a mieli za daleko żeby przyjechać i odebrać. Jeżeli znacie kogoś chętnego z Warszawy bądź okolic to chętnie sprzedam
turdzi Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 ten AMS wyglada bardzo fajnie !
Carlos* Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 ten AMS wyglada bardzo fajnie ! Dlatego na nim jeżdżę , ale najważniejsze , że na tym oleju osiągnąłem najmniejsze zużycie silnika. Jakiś czas temu oddawałem do analizy każdy olej na którym jeździłem no i ten okazał się najlepszy i nawet z Dpf-em daje sobie radę. Turdzi tylko z tego co piszą on nadaje się tylko do diesla ...
rslj Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 W jaki sposób analiza oleju pokazuje zużycie silnika?, gdzie ją można wykonać?, Jakie są róznice pomiedzy olejami w zużyciu silnika? Czy jeżeli silnik zrobi 300 kkm da sie zauważyć różnicę? bo jak nie to po co zaprzątać sobie tym głowę? Wiele pytań
Młody_drog Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Mam podejrzenie o podróbe motula, gdzie mogę próbkę wysłać do analizy Carlos*? Sorry za OT
luc Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 Panowie do wszystkich poprzednich auto lałem motula, do B8 na pierwszą zmianę zapodałem też motula, wtedy dowiedziałem się o podróbach, olej kupowałem w sklepie, ale już sam nie wiem czy był to ori, w każdym razie 2.0 tdi zjadł po 10k 1 litr oleju (auto było w tym czasie chipowane i jezdzilem dosc ostrzej) i po tym fakcie przerzuciłem się na CASTROL EDGE... Sam zauważyłem, że jak się ciśnie tdki do mx osiągów na każdym biegu to łyknie oleju, przy spokojnej jeździe oleju nie ubywa
milart Opublikowano 23 Października 2012 Autor Opublikowano 23 Października 2012 Dzisiaj minęło 1200km od ostatniej kontroli poziomu oleju i tak się składa że nic nie ubyło. No cóż nie będę płakał z tego powodu:wink: Znacie może kogoś kto ma dobre dojście do produktów Millers'a? Interesuje mnie następujący zestaw: 1. 7L Millers Oils CFS 5w40 NT Motorsport; 2. Płukanka silnika Millers Engine Flush 250 ml; 3. Millers Oils Diesel Power ECOMAX 500ml; 4. Millers Oils Diesel Injector Cleaner 250ml; ---------- Post dopisany 23-10-2012 at 15:54 ---------- Poprzedni post napisany 20-10-2012 at 16:54 ---------- Na stronie Kreatora Mocy znalazł się opis modyfikacji zrobionych w samochodzie przed wykonaniem układu wydechowego: A4 3.0 TDI Fap Off, Chip Tuning, Nowy IC Po ostatecznej korekcie zostanie uzupełniony:wink:
winczako Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 Panowie, cieszcie się takimi zużyciami, bo to absolutnie ŻADEN problem . Traktowałbym to jako normę. W V8 to dopiero mamy wir olejowy.... ps. musi się to straaaasznie odpychać - gratuluje!
turdzi Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 fajnie jeszcze pare zdjec coolerka BiT
milart Opublikowano 23 Października 2012 Autor Opublikowano 23 Października 2012 Panowie, cieszcie się takimi zużyciami, bo to absolutnie ŻADEN problem . Traktowałbym to jako normę.W V8 to dopiero mamy wir olejowy.... ps. musi się to straaaasznie odpychać - gratuluje! Dzięki. To fakt, świetnie się odpycha:decayed: ---------- Post dopisany at 22:24 ---------- Poprzedni post napisany at 22:18 ---------- fajnie jeszcze pare zdjec coolerka BiT Z tego względu zamieściłem link. Fajnie opisali więc może komuś się przyda:wink:
turdzi Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 A co robiles z wezami wsadzales od bit czy skracales swoje ?
milart Opublikowano 24 Października 2012 Autor Opublikowano 24 Października 2012 Swoje. Od BiT tylko IC.
turdzi Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 Ale skracales czy dopasowalws na sile z tego co widze to ic z bitma inaczej wyptofilowane wejscia przez co weze sa krotsze do w tfsi jest problem gdyz orginalne weze maja troszke inna srednice no sle cos die wymydli.
milart Opublikowano 24 Października 2012 Autor Opublikowano 24 Października 2012 Z jednej strony był skracany a druga bez zmiany(idealnie pasowało).
milart Opublikowano 25 Października 2012 Autor Opublikowano 25 Października 2012 Chyba strona kierowcy pasowała a od pasażera trzeba było skrócić. ---------- Post dopisany 25-10-2012 at 15:01 ---------- Poprzedni post napisany 24-10-2012 at 15:00 ---------- Jeździliście może na letnich oponach Bridgestone Potenza S001 lub Potenza RE050A? Jakieś ciekawe spostrzeżenia?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się