Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] A4 B8 Avant 3.0 TDI, ~320PS ~640NM - pierwsza strona po aktualizacji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

milart - Koledzy już się podniecali, a ja chciałbym się dowiedzieć jedną rzecz:decayed: Jak sie wyrabia skrzynia manualna przy tym silniku. Nie jest machania za dużo przypadkiem, jak gdzieś się człowiek porusza po mieście, czy startuje szybko? Diesel raczej słabo wygląda pod tym względem. Sam się właśnie rozglądam za czymś podobnym i jedną z kwestii jest właśnie automat/manual.

Dodatkowe pytanie jest takie:naughty: Miałeś może do czynienia z BOSE w A6C6? Czy B&O gra jakoś porównywalnie (lepiej, gorzej, podobnie) do jakiego systemu audio można by to porównać w A4B8?

Opublikowano
milart - Koledzy już się podniecali, a ja chciałbym się dowiedzieć jedną rzecz:decayed: Jak sie wyrabia skrzynia manualna przy tym silniku. Nie jest machania za dużo przypadkiem, jak gdzieś się człowiek porusza po mieście, czy startuje szybko? Diesel raczej słabo wygląda pod tym względem. Sam się właśnie rozglądam za czymś podobnym i jedną z kwestii jest właśnie automat/manual.

Dodatkowe pytanie jest takie:naughty: Miałeś może do czynienia z BOSE w A6C6? Czy B&O gra jakoś porównywalnie (lepiej, gorzej, podobnie) do jakiego systemu audio można by to porównać w A4B8?

kolego jeździłem automatem i manualem... zdecydowanie polecam automata :D

manualem to jest mieszania biegami na pewno dużo przy takiej mocyy :kox:

jak dla mnie automat bajka :)

Opublikowano
nie ma filmów

Jak już zrobię wydech to nagram coś konkretnego

---------- Post dopisany at 15:57 ---------- Poprzedni post napisany at 15:38 ----------

milart - Koledzy już się podniecali, a ja chciałbym się dowiedzieć jedną rzecz:decayed: Jak sie wyrabia skrzynia manualna przy tym silniku. Nie jest machania za dużo przypadkiem, jak gdzieś się człowiek porusza po mieście, czy startuje szybko? Diesel raczej słabo wygląda pod tym względem. Sam się właśnie rozglądam za czymś podobnym i jedną z kwestii jest właśnie automat/manual.

Dodatkowe pytanie jest takie:naughty: Miałeś może do czynienia z BOSE w A6C6? Czy B&O gra jakoś porównywalnie (lepiej, gorzej, podobnie) do jakiego systemu audio można by to porównać w A4B8?

Automatu nie chciałem bo nie lubię(to nie to) i podobno trochę się gubi przy takich osiągach no i łańcuchy się w miarę szybko rozciągają. Co do jazdy to jedynka jest zdecydowanie za krótka, reszta ok i wcale nie trzeba dużo machać biegami. Co do startu to zbiera się ładnie, najlepiej spokojnie ruszyć na jedynce i na dwójce dać ognia(szkoda skrzyni na ostre starty z jedynki). Przy ustawieniu na dynamic jest bardzo dynamiczny. I jak to diesel w trasie przy większych prędkościach jest nie do przebicia. Poprzednio miałem A3 Sportback 3,2 Quattro, ze startu zbierał się super ale w trasie powyżej 150km/h nie umywał się do tego(nawet bez modów). Teraz co do B&O to ciężko z jakimkolwiek nagłośnieniem(którego słuchałem w samochodach tej klasy) to porównać. Poprzednio miałem BOSE i nie ma porównania (inny bas, dynamika, moc). B&O w tym samochodzie daje 14 głośników, 505W i 10-o kanałowy DSP. Nie wiem jak dla innych ale dla mnie różnica w dźwięku jest zauważalna i zdecydowanie na korzyść B&O. Słuchałem też B&O w A8 W12 i tu jest kolejna przepaść..

Opublikowano

ladne wnetrze, zacna moc i moment, dobry wypas

fajna sztuka :)

Opublikowano

Gratuluje, mistrzostwo świata, tylko pozazdrościć:) Ja bym się tylko do tych drewnianych listew w środku przyczepił, ale to już kwestia gustu. Dużo radochy z autka życzę:)

Opublikowano
Gratuluje, mistrzostwo świata, tylko pozazdrościć:) Ja bym się tylko do tych drewnianych listew w środku przyczepił, ale to już kwestia gustu. Dużo radochy z autka życzę:)

Dzięki. Początkowo szukałem z listwami alu ale jak zobaczyłem te na żywo to od razu zmieniłem zdanie.

Opublikowano
Milart 317KM jest tylko po wycięciu DPFa sofcie i Intercolerze?

Tak. Za dwa tygodnie będzie jeszcze zrobiony konkretny układ wydechowy i jak dobrze pójdzie to powinno przybyć ok 10%.

Opublikowano

Furka jak marzenie :slina:

Opublikowano
Milart 317KM jest tylko po wycięciu DPFa sofcie i Intercolerze?

Tak. Za dwa tygodnie będzie jeszcze zrobiony konkretny układ wydechowy i jak dobrze pójdzie to powinno przybyć ok 10%.

No to dupowóz konkretny, dobrze wyposażony a osiągi ma już zbliżone do kręconych EVO i WRX (przynajmniej na prostej).

Bedziesz robił coś z zawieszeniem dla lepszego prowadzenia?

Planujesz jakąś inwestycję w hamulce? przy 340 koniach i 1.8tony to już jest co hamować :)

Opublikowano
Milart 317KM jest tylko po wycięciu DPFa sofcie i Intercolerze?

Tak. Za dwa tygodnie będzie jeszcze zrobiony konkretny układ wydechowy i jak dobrze pójdzie to powinno przybyć ok 10%.

No to dupowóz konkretny, dobrze wyposażony a osiągi ma już zbliżone do kręconych EVO i WRX (przynajmniej na prostej).

Bedziesz robił coś z zawieszeniem dla lepszego prowadzenia?

Planujesz jakąś inwestycję w hamulce? przy 340 koniach i 1.8tony to już jest co hamować :)

Zawieszenie jest o zmiennej charakterystyce(magnetic ride) więc po przestawieniu na jazdę dynamiczną jest twarde i samochód się fajnie trzyma drogi, układ kierowniczy chodzi ciasno jak w gokarcie(servotronic) i świetnie reaguje silnik. A co do hamulców to te jak na razie są ok. Jeżeli zauważę jakieś problemy to poważnie się nad tym zastanowię.

Opublikowano

niezły superman, ale z B&O w a4 nie przesadzaj bo gra do d*py, porownujac z bose w poprzednikach , natomiast w a8 q8 B&O robi robote w porownaniu z BOSE

Opublikowano

piekny srodek :slina: jak i calosc zreszta

moc tez nie byle jaka :kox::kox::kox::kox:

sam sie przymierzam na zakup 3.0tdi b8 :naughty:

Opublikowano
milart - Koledzy już się podniecali, a ja chciałbym się dowiedzieć jedną rzecz:decayed: Jak sie wyrabia skrzynia manualna przy tym silniku. Nie jest machania za dużo przypadkiem, jak gdzieś się człowiek porusza po mieście, czy startuje szybko? Diesel raczej słabo wygląda pod tym względem. Sam się właśnie rozglądam za czymś podobnym i jedną z kwestii jest właśnie automat/manual.

Dodatkowe pytanie jest takie:naughty: Miałeś może do czynienia z BOSE w A6C6? Czy B&O gra jakoś porównywalnie (lepiej, gorzej, podobnie) do jakiego systemu audio można by to porównać w A4B8?

Bose w A6C6 miazdzy tego Banga w przedbiegach.

Opublikowano

pawel1380 dokładnie

Opublikowano

Banga niestety nie można porównać do bose Czaki nie ta liga

Opublikowano
milart - Koledzy już się podniecali, a ja chciałbym się dowiedzieć jedną rzecz:decayed: Jak sie wyrabia skrzynia manualna przy tym silniku. Nie jest machania za dużo przypadkiem, jak gdzieś się człowiek porusza po mieście, czy startuje szybko? Diesel raczej słabo wygląda pod tym względem. Sam się właśnie rozglądam za czymś podobnym i jedną z kwestii jest właśnie automat/manual.

Dodatkowe pytanie jest takie:naughty: Miałeś może do czynienia z BOSE w A6C6? Czy B&O gra jakoś porównywalnie (lepiej, gorzej, podobnie) do jakiego systemu audio można by to porównać w A4B8?

Bose w A6C6 miazdzy tego Banga w przedbiegach.

A6 jest samochodem o klasę wyższym więc i nagłośnienie powinno być lepsze(większe wnętrze, lepsza akustyka itp). Pisałem o tym co słyszałem osobiście. Miałem Bose w A3 Sportback 3,2Q i uważam że było słabe. Bose w A4 też słyszałem i porównywałem. Mi Bang odpowiada bardziej. Zresztą to też kwestia gustu tak jak z kinem domowym, jedni wolą amplituner yamahy a drudzy denona, jedni głośniki cantona inni bose.

Opublikowano

Pisze nie da sie tego porównać jesteśmy przyzwyczajeni do bose ale bose to nie jest konkurent dla banga ze wzgledu na cenę choć by i prestiż tej firmy bose przy bangu wypada jak biedny kuzyn :grin:

Opublikowano

Mi akurat mniej chodziło o porównanie prestiżu, czy ceny zestawu, a bardziej o brzmienie całości B&O w A4, w porównaniu do BOSE w A6C6:wink: Wiem, jak grało BOSE w B6 i jak gra W A6C6 - niestety A4 się musi głęboko schować...

Ciekaw byłem jak gra B&O w B8, bo nie wiem, czy jest warto zaprzątać sobie tym gadgetem głowę i deklasować auta bez:wink:

A tak przy okazji - jakie audio siedzi i jak gra w A4B8 nez B&O? Daje to radę?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...