winczako Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 pięknie idą oba )) Gratuluje . Jeszcze trochę porezacie i pewnie eSa będzie w zasięgu )
KmK Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 pięknie idą oba )) Gratuluje . Jeszcze trochę porezacie i pewnie eSa będzie w zasięgu ) zmierz kiedyś z wolnej chwili dla porównania, Ty masz solidną tą S
milart Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2013 tak na szybko to ok 12,4 Kupując samochód stałem przed wyborem B7 4,2, B8 3,2(ale ten motor miałem już w poprzednim choć co prawda zastanawiałem się nad zrobieniem biturbo) i tego co mam. Z ciekawości kupiłem pierwszego w życiu diesla i jak na razie nie żałuję. Ale powiem szczerze, że jak by ten silnik dalej wkładali do s4 to bym się spiął i kupił, ale teraz niestety jest tylko w RS a ten jest dla mnie poza zasięgiem. Za każdym razem jak go słyszę powtarzam sobie że jeszcze będzie stał u mnie w garażu:decayed: ---------- Post dopisany at 20:09 ---------- Poprzedni post napisany at 20:05 ---------- Milart super to zrobiles ! Dzięki
KmK Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 tak na szybko to ok 12,4 poziom s4 b8 chylę czoła, bo jak długo tu jestem na forum wieszałem psy na s4 b6-b7 a teraz pozostaje mi to odszczekać ---------- Post dopisany at 23:03 ---------- Poprzedni post napisany at 23:01 ---------- tak na szybko to ok 12,4 Kupując samochód stałem przed wyborem B7 4,2, B8 3,2(ale ten motor miałem już w poprzednim choć co prawda zastanawiałem się nad zrobieniem biturbo) i tego co mam. Z ciekawości kupiłem pierwszego w życiu diesla i jak na razie nie żałuję. Ale powiem szczerze, że jak by ten silnik dalej wkładali do s4 to bym się spiął i kupił, ale teraz niestety jest tylko w RS a ten jest dla mnie poza zasięgiem. Za każdym razem jak go słyszę powtarzam sobie że jeszcze będzie stał u mnie w garażu:decayed: ---------- Post dopisany at 20:09 ---------- Poprzedni post napisany at 20:05 ---------- Milart super to zrobiles ! Dzięki to tylko pokazuje, że jest wiele dróg s4 b6/b7 +lpg, v6 tdi plus , 2.0T plus Każde ma zalety i wady, ale jak widać każdy coś tam dla siebie znajdzie:wink:
turdzi Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 ja bym chetnie znalazl dla siebie S4 B8 ale jakos moj portfel tego nie widzi
snajper1998 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 milart a powiedz mi jak sprzeglo przy takich niutonach nie ma problemu ? w b7 przy zbyt duzym niutonie drzal wal , w b8 nieslyszalem aby byl aproblem ale zapytam u zrodla :)i jak bez dpfu duza chmura z tylu przy przyspieszaniu na maksa?
milart Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2013 milart a powiedz mi jak sprzeglo przy takich niutonach nie ma problemu ? w b7 przy zbyt duzym niutonie drzal wal , w b8 nieslyszalem aby byl aproblem ale zapytam u zrodla :)i jak bez dpfu duza chmura z tylu przy przyspieszaniu na maksa? Więc co do sprzęgła, jeżeli wszystko jest w miarę zdrowe, to poniżej 700Nm powinno być ok. Problemy zaczynają się powyżej. U mnie wszystko pracuje równo, cicho i nic nie drży przynajmniej na razie. Co do chmury z tyłu to na poprzednim programie potrafił zakopcić ale tragedii nie było a obecnie na nowym "wirusie" praktycznie nie widać różnicy. Myślę że jadąc za samochodem ciężko poznać że jest to jak ktoś na forum niedawno napisał "gruźlik":grin:
gregski Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 W zeszytach serwisowych wiszacych na forum audi pisze, ze w zwyklych b8 sa dwa setupy przeniesienia napedu: do i od 350 Nm. Inne sa sprzegla, skrzynie, waly, dyfry i polosie. Jesli 2.0 tfsi ma te co 3.0 tdi to no problem. Jesli te slabsze to trzeba miec nadzieje, ze nawet te slabsze sa policzone z marginesem.
turdzi Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Sa inne tyle ze w tfsi nigdy nie będziesz miał 600 Nm. Seryjne sprzeglo wytrzymuje do 450Nm z resztą nie ma żadnego problemu
PABLO Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Potrzebuję ten filmik w formie pliku bo z YouTube'a pobrać nie mogę. Wrzuć na jakiś uploaded, netload czy coś w tym rodzaju i wyślij mi link. Zainstaluj sobie program do ściągania Jdownloader, jak masz go włączonego to na YT pod filmikiem masz ''udostępnij'' klikasz na to i kopiujesz linka wówczas automatycznie wkleja Ci do programu wszystkie formaty danego filmiku w tym nawet mp3 która leci w tle Nie trzeba mieć żadnych kont premium wykupionych. Warto wiedzieć o tym.
milart Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Potrzebuję ten filmik w formie pliku bo z YouTube'a pobrać nie mogę. Wrzuć na jakiś uploaded, netload czy coś w tym rodzaju i wyślij mi link. Zainstaluj sobie program do ściągania Jdownloader, jak masz go włączonego to na YT pod filmikiem masz ''udostępnij'' klikasz na to i kopiujesz linka wówczas automatycznie wkleja Ci do programu wszystkie formaty danego filmiku w tym nawet mp3 która leci w tle Nie trzeba mieć żadnych kont premium wykupionych. Warto wiedzieć o tym. Fakt. Nie pomyślałem. A ciągle korzystam z tego programu:banghead: w każdym bądź razie sytuacja została rozwiązana. Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk
gregski Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Jasne, mialo by to znaczenie gdybys upalal czy czesto po torze smigal..
turdzi Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Jeżeli ktos taka a4 czy a5 jezdzi po torze to znaczy ze wybrał zly samochod do tego celu.
milart Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Jeżeli ktos taka a4 czy a5 jezdzi po torze to znaczy ze wybrał zly samochod do tego celu. Co prawda to prawda. Czasem jeździmy z kolegą na rajdy(teraz niestety rzadziej niż kiedyś z braku czasu), ale do takiej zabawy służy nie wygodny rodzinny dupo-wóz a Mazda 323 GTR z 1993r. To maleństwo ma 4x4, 1,8T(obecnie 250Ps, wcześniej 315Ps ale coś kiepsko się odpychał i teraz mimo mniejszej mocy jedzie lepiej) a o wadze nie wspomnę. Czasami w nocy to plastikowe "coś" robi objazd po mieście wywołując śmiech na twarzach właścicieli Porsche i innych lanserskich furek a później płacz bo nie mogą go dojechać Jak sam patrzę na to maleństwo to też chce mi się śmiać:
turdzi Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 He he zlote lata Turbo AWD .Kiedys to byl wybor 323 GTR , Sunny GTI-R , Delta HF Integrale , Escort RS Cosworth , EVO 2/3, Subaru Legacy/Impreza Turbo , Peugot 405 T16 a teraz jak ktos nie chec Subrau czub Evo to za wyjatkiem audi nie ma co kupic Taka GTRka to super youngtimer szkoda ze tego coraz mniej
milart Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Opublikowano 1 Maja 2013 No niestety mało tego jest. A jak już ktoś ma to nie za bardzo chce się pozbyć Chyba z pół roku zajęło znalezienie fajnej sztuki. ---------- Post dopisany 01-05-2013 at 16:26 ---------- Poprzedni post napisany 14-04-2013 at 20:03 ---------- Taki mały nawet czasami przydatny mod (Audi Hold Assist): Dzięki za instrukcje Grzesiu:wink4:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się