Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] A4 B8 Avant 3.0 TDI, ~320PS ~640NM - pierwsza strona po aktualizacji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Łukasz, a dokładniej z jakiej miejscowości?

Opublikowano

Piękna a co do mocy to bez podniety i tak tego niema gdzie wykorzystać.

Opublikowano
Piękna a co do mocy to bez podniety i tak tego niema gdzie wykorzystać.

Jak to nie przy wyprzedzaniu jest moc :naughty: no i bezpieczniej

Opublikowano
Łukasz, a dokładniej z jakiej miejscowości?

Dokładnie to z miejscowości Tuczna. Niestety teraz jestem tam raz na kilka miesięcy.

Piękna a co do mocy to bez podniety i tak tego niema gdzie wykorzystać.

Jak to nie przy wyprzedzaniu jest moc :naughty: no i bezpieczniej

I właśnie o to chodzi:wink: Większa moc to zdecydowanie większe bezpieczeństwo.

Opublikowano

Mój przyjaciel Wojtek Kukawski jest z tucznej znasz go?

iPad Tapatalk HD

Opublikowano
Mój przyjaciel Wojtek Kukawski jest z tucznej znasz go?

iPad Tapatalk HD

Bardzo możliwe że znam. Problem w tym, że tam co drugi to Kukawski lub Lipka:grin:

Opublikowano

Bardzo możliwe że znam. Problem w tym, że tam co drugi to Kukawski lub Lipka:grin:

Fakt! :grin: PW sent

Opublikowano
A do 3g+ jest chyba inny przycisk ADS?

Owszem jest ale to raczej nie sprawa przełącznika tylko tego, że MMI niewłaściwie rozpoznaje te dwa tryby. I nie dotyczy to tylko przełącznika ale też ustawień DRIVE SELECT INDIVIDUAL w MMI(tutaj jak chcę mieć AUTO to muszę ustawić DYNAMIC i odwrotnie);

Z filmiku widze ze kupiles auto z okolic Białej Podl :decayed:

Ja pochodzę z okolic Białej Podl:decayed: A auto kupiłem w Monachium:wink:

No to prawie ziomale jestesmy, ja pochodzę z okolic Siedlec :decayed:

Opublikowano

A więc prace nad 3G plus dobiegają końca. Radio zrobione, instalacja ładnie polutowana, wszystko zakodowane jak należy i została mi jedynie wymiana przycisku drive select na nowszy a ten niestety będę miał za kilka dni. Wychodzi na to, że zamianie trybów drive sepect jednak winy jest obecny przycisk. Lista wymienionych elementów jest długa. Początkowo myślałem, że wystarczy wymienić kilka elementów a tu wyszedł następujący zestaw:

- ekran;

- jednostka główna;

- panel stresujący;

- gateway;

- wzmacniacz b&o;

- radio;

- panel stresujący klimatronika;

- przycisk drive select;

Już sam nie pamiętam czy było coś jeszcze ale to chyba wszystko.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

---------- Post dopisany 08-09-2013 at 11:30 ---------- Poprzedni post napisany 06-09-2013 at 23:09 ----------

No i jeszcze wzmacniacz antenowy który jakimś trafem mistrzowie z EuroCarAudio mi zepsuli. Ostatecznie wszystko musiałem zrobić sam więc jeszcze raz radzę unikać tych partaczy szerokim łukiem.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Opublikowano

Byłoby szybciej ale ciągle mam jakieś wyjazdy z pracy i mało jestem w domu. I tak dłubię raz w tygodniu po godzinie lub dwie:(

---------- Post dopisany at 15:54 ---------- Poprzedni post napisany at 13:36 ----------

Przez najbliższy tydzień jeszcze jestem z dala od samochodu ale po przyszłym weekendzie zamieszczę jakąś prezentację całego zestawu.

---------- Post dopisany 14-09-2013 at 15:41 ---------- Poprzedni post napisany 08-09-2013 at 15:54 ----------

Dwa pytania do obeznanych:

Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć co to może być za błąd w radiu?

02981 - Connection between Radio and Impedance Converter 1

011 - Open Circuit

Myślałem, że to wzmacniacz i kupiłem drugi. Radio poza miastem słabo odbiera a jak się przyłoży rękę do szyby z anteną to robi się super czysty dźwięk. A jak odwrotnie podłączę przewody antenowe to wyświetla

Connection between Radio and Impedance Converter 2

011 - Open Circuit

A może do 3g plusa powinien być zupełnie inny wzmacniacz?

Sprawa następna to podłączenie nowego przycisku Drive Select (8K1 959 673 M V10) w miejsce tego od 2g. Przy 2g jest wtyk 3-pin a w nowym mam 8-pin. Ktoś może ma jakieś schematy jak podłączyć ten przycisk w miejsce starego?

Opublikowano

Przerabialem to już i niestety jest jak jest. Dziwne ze myli te dwa tryby i już sam nie wiem czy to sprawa przycisku bo to w końcu mmi a nie przycisk myli auto z dynamic.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Opublikowano

Blad w radiu swiadczy o niewłasciwym wzmaku albo podłaczenia . Sprawdzałes wzmacniacz w klapie ?

Schematy moge ci podesłac :wink: jak mozesz to daj numer czytnika MMI

Masz taki ?

wzmacniacz antenowy antena audi a4 8k0 B8 avant (3536658204) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Opublikowano

A może jest potrzebny nowszy moduł drive select? Wg wskazówek w adaptacji kanału 09 wybierając 66 powinno się ustawiać ilośc dostępnych opcji drive select a u mnie na kanałach 63-66 wybiera się tryb domyślny po starcie silnika. Więc coś mi się wydaje że zestaw wymaga kolejnych kilkuset złotych;(

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

---------- Post dopisany at 10:20 ---------- Poprzedni post napisany at 10:17 ----------

Blad w radiu swiadczy o niewłasciwym wzmaku albo podłaczenia . Sprawdzałes wzmacniacz w klapie ?

Schematy moge ci podesłac :wink: jak mozesz to daj numer czytnika MMI

Masz taki ?

wzmacniacz antenowy antena audi a4 8k0 B8 avant (3536658204) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Dokładnie taki. Zamontowany jest w tylnym nadkolu po lewej stronie.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Opublikowano

O 14:45 lecialeś bialską obwodnica w kierunku wawy?:decayed:

Opublikowano

Jechałem:wink:

---------- Post dopisany at 21:58 ---------- Poprzedni post napisany at 19:53 ----------

Blad w radiu swiadczy o niewłasciwym wzmaku albo podłaczenia . Sprawdzałes wzmacniacz w klapie ?

Schematy moge ci podesłac :wink: jak mozesz to daj numer czytnika MMI

Masz taki ?

wzmacniacz antenowy antena audi a4 8k0 B8 avant (3536658204) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Podeślij mi schematy to popatrzę. Numer czytnika podam jutro jak sprawdzę.

---------- Post dopisany at 22:03 ---------- Poprzedni post napisany at 21:58 ----------

Teraz dokładnie mam ten wzmacniacz:

AUDI WZMACNIACZ ANTENOWY 8K9 035 225 K 8K9035225K (3531113279) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

---------- Post dopisany 16-09-2013 at 08:51 ---------- Poprzedni post napisany 15-09-2013 at 22:03 ----------

A tak w ogóle to sprawdzałem miernikiem wejście antenowe w jednostce radia i na włączonym radiu pokazuje mi, że jest przejście sygnału między masą a żyłą sygnałową. j**nięte radio czy może powinno robić zamknięty obwód na włączonym? Trochę nielogiczne ale może ktoś się orientuje bo może tak powinno być.

---------- Post dopisany at 09:38 ---------- Poprzedni post napisany at 08:51 ----------

Co do drive select to problem mylenia tych dwóch trybow można rozwiązać na dwa sposoby:

1. Wymiana nagrzewnicy i klimatronika które są z tym jakoś powiązane i koszt to ok 4000 zł.

2. Zamiana programowa wyswietlania tych dwóch trybów. Koszt znikomy

Mam już ludzi którzy mi to ogarną, naprawią radio i zakonczę ten cyrk.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

---------- Post dopisany at 17:34 ---------- Poprzedni post napisany at 09:38 ----------

A więc po pierwsze:

Koniec z półśrodkami w kosmetyce

20130916_155255_zpsd472ae2b.jpg

Po drugie:

Kosztem rozbebeszenia samochodu będzie położona profesjonalna instalacja i dodatkowo przeprogramowane mmi tak że drive select będzie poprawnie wskazywał.

Panowie którzy będą to robić przerabiali ten temat i wreszcie zapowiada się zakończenie i dopięcie wszystkiego na ostatni guzik.

Żebym tylko czasu miał więcej bo pewnie znowu miną z dwa tygodnie zanim uda mi się zajechać do warsztatu.

Opublikowano

Fajny zestawik :wink: mail poszedł

Opublikowano
Fajny zestawik :wink: mail poszedł

Dzięki. Właśnie odebrałem:wink:

---------- Post dopisany 17-09-2013 at 09:25 ---------- Poprzedni post napisany 16-09-2013 at 18:47 ----------

Grześ patrzyłem schematy i mam wszystko dobrze podłączone. Zresztą ciężko coś źle podłączyć bo każde wejście ma inny kolor i wtyczkę. Z tego co wyczytałem na zagranicznych forach to błąd zwiastuje zgon radia. Zresztą wydaje mi się, że nie powinno być przejścia sygnału między masą a przewodem sygnałowym na wejściu antenowym radia. A po włączeniu zasilania niestety miernik pokazuje zwarcie. Kolejne radio już do mnie jedzie więc do końca tygodnia powinno być po problemie i zostanie mi jedynie przeprogramowanie drive select. Niestety wymiana MMI w samochodzie, który fabrycznie jest tak bogato wyposażony to nie lada wyzwanie. No ale na szczęście już wiem że jest to do ogarnięcia. Szkoda tylko, że panowie z Euro nie mają pojęcia co z czym się je.

---------- Post dopisany 21-09-2013 at 07:18 ---------- Poprzedni post napisany 17-09-2013 at 09:25 ----------

Wiec na chwilę obecną wygląda to tak:

Jeszcze tylko w wolnej chwili muszę poprawić instalację co by było jak z fabryki i bedzie finał.

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Słysze ,ze RADIO gra :wink: co tam ci zmienili ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...