Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B6 avant - jakie wymiary butli toroidalnej w koło?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, proszę o pokazanie zdjęć butli LPG 72litry w Audi A4 B6 silnik raczej nie ma znaczenia ale mowa o 1.8T. Pytam nie dla tego, że nie wierzę, że taka wchodzi bo ja wierzę bo czytałem już nie tylko w tym temacie. Proszę o zdjęcie tej nalepki na butli tj.  Wymiary i proszę o zdjęcie jakieś lekko oddalone by było widać, że to Avant. 

Opublikowano

Haha , nie wierny sie znalazł.

Montuje instalacje gazowe i sam mam avanta i uwierz ze 72 wchodzi bez problemu ;) 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
4 godziny temu, Dem6nek napisał:

Witam, proszę o pokazanie zdjęć butli LPG 72litry w Audi A4 B6 silnik raczej nie ma znaczenia ale mowa o 1.8T. Pytam nie dla tego, że nie wierzę, że taka wchodzi bo ja wierzę bo czytałem już nie tylko w tym temacie. Proszę o zdjęcie tej nalepki na butli tj.  Wymiary i proszę o zdjęcie jakieś lekko oddalone by było widać, że to Avant. 

 U mnie co prawda siedzi bormech 650/250 67L (lekko podgięty pływak i wchodzi 59L) ale do podłogi zostało jeszcze nieco ponad 4cm więc taka butla 270 wchodzi z palcem w tyłku.

Opublikowano
3 godziny temu, soul87 napisał:

Haha , nie wierny sie znalazł.

Montuje instalacje gazowe i sam mam avanta i uwierz ze 72 wchodzi bez problemu ;) 

zgadzam sie  wchodzi 72l, tez taka mam 650/270

Opublikowano
W dniu 23.10.2018 o 17:51, elmo814 napisał:

zgadzam sie  wchodzi 72l, tez taka mam 650/270

Bo ja mam problem, dałem się wydupcyć przez gazownika, mówiłem, że ma być 72l ale po dwóch dniach zadzwonił i zaczął mi wyjeżdżać z wątpliwościami, mogłem powiedzieć "ok spoko to przyjeżdżam po auto i jadę tam gdzie potrafią włożyć butlę 72l" nie zrobiłem tego i żałuję jest w chuuuu miejaca pod klapą bagażnika. Strasznie mnie to boli, że tak zje..ł  bo auto chcę mieć długo i chciałbym by było zarobione jak należy, jestem mega wkur..... . Na chuu...  mi tyle miejca pod klapą bagaznika. Moża coś zrobić by nie drogim kosztem tylko tę butle wymienić na 72l? 

W dniu 23.10.2018 o 13:50, soul87 napisał:

 

 

Opublikowano

Bo ja mam problem, dałem się wydupcyć przez gazownika, mówiłem, że ma być 72l ale po dwóch dniach zadzwonił i zaczął mi wyjeżdżać z wątpliwościami, mogłem powiedzieć "ok spoko to przyjeżdżam po auto i jadę tam gdzie potrafią włożyć butlę 72l" nie zrobiłem tego i żałuję jest w chuuuu miejaca pod klapą bagażnika. Strasznie mnie to boli, że tak zje..ł  bo auto chcę mieć długo i chciałbym by było zarobione jak należy, jestem mega wkur..... . Na chuu...  mi tyle miejca pod klapą bagaznika. Moża coś zrobić by nie drogim kosztem tylko tę butle wymienić na 72l? 

Opublikowano

wymiana  jest prosta , 

sprawdz czym masz zasilone z baniaka 6 czy 8 jak 6 to slabo wymien na 8 daj baniak 72 i wielozawor extra, do tego reduktor pod 8 , wtryski z zapasem i rob moc

Opublikowano

Raczej 8 bo miał być u nich robiony chip tuning ale coś nie jest tak więc chcą bym sprawdził ciśnienie na cylindrach. Ile by mnie kosztowała sama butla 72l ?

Opublikowano
12 godzin temu, Dem6nek napisał:

Ile by mnie kosztowała sama butla 72l ?

Nieco ponad 400 zł

Opublikowano

I nie trzeba żadnych redaktorów ani nic takiego?  Bo jak zapytałem tam gdzie mi założyłem i w dwóch innych miejscach to zaczeli wymyślać jakieś reduktory i coś tam jeszcze jakbym chciał zakładać nową instalację, jest nowa i zależy mi tylko na większej butli więc da się tak zrobić by zlecić by wymienili butlę na 72l? 

Opublikowano

do samej wymiany butli potrzebujesz butli, 72L kosztuje okolo 500 zł. Do tego nowy wielozawór . 

Opublikowano

pewnie chodziło o nowy zawór do butli ;)

Opublikowano

Nie można na tym aktualnym wielozaworze? :)

Opublikowano

Wielozawór dobierany jest do wysokości butli. Zalezy jakiej wysokosci masz teraz butle. Butla 72 jest wysoka na 270mm

Podejrzewam ze teraz masz 230-250mm , jak zalozysz taki wielozawór do butli 270 to mogą byc problemy z pełnym napełnieniem butli 72 oraz z wielozawór może nie byc w stanie "wyjezdzic" calego gazu z butli .

Opublikowano

Ehh czyli jest to jednak nie oplacalne bym płacił tyle po to by z większyć pojemność o 10 litrów no szkoda dałem się zrobić jak małe dziecko, dostaną negatywa muszę się wyżyć. A mówiłem na samym wstępie że chcę taką bułę 72l bo wszędzie piszą, że taka maxymalnie wychodzi tak by nie dźwigała klapy bagażnika, nie wiem co koleś miał w łebie, że zaczął wymyślać jakieś bajki, że klapa bagażnika będzie odstawać. Dzięki chłopaki przemęcze się te 10 lat na tej butli, jak autko przeżyje tyle to wymienię na 72l

Opublikowano

Witam, 
Mam taki problem, po założeniu instalacji gazowej "fachowcy" pojechali na zrobienie chip-tuningu i podejrzewam, że układ chłodzenia był nieodpowietrzony po tym jak cieli węże by dodać chłodzenie parownika LPG. No i z chip-tuningu nici bo mi mówili, że gdzieś się ciśnienie traci na cylindrach to stwierdziłem ok to niech narazie jest ten gaz,  a potem się ogarnie chip-tuning. 
Chodzi o to, że jak do domu dojechałem to dzwoniłem do tej firmy z zapytaniem dlaczego zbiorniczek z płynem chłodzącym jest pusty?????? 
Stwierdzili, że normalne, że się odpowietrza i trzeba dolewać. 
Ok.  Dotrwałem tak lekko powyżej 2 tygodni i w ten oto sposób wolałem w sumie to 4 L co na bank nie jest normalne bo w obiegu jest jakoś 3,6 L czy jakoś tak. 
Wycieków żadnych NIE BYŁO. 
Układ sam się ZAPOWIETRZAŁ. 
Oddałem do mechanika i jedyne co mi przychodziło na myśl to uszczelka pod głowicą. 
Okazało się, że głowica pokrzywiona i zawory też nie wyglądały ciekawie, więc głowica została wysłana do szlifierza na sprawdzanie szczelności. 
A więc pytanie brzmi czy dobrze wnioskuję czy nie. Poprawcie mnie jeśli się myślę. 
JA podejrzewam jak wyżej wspomniałem, że po założeniu instalacji LPG, nie odpowietrzyli dobrze układu chłodzenia i pojechali na hamownie, a tam wiadomo auto było dosyć było grzane i pokrzywiło głowicę i zawory bo nie było wystarczająco płynu, wytworzyła się pewno poducha powietrza i płyn nie miał jak schłodzić głowicy. Na razie tyle bo dość się rozpisałem 

Opublikowano

Dem6nek twoja teoria jest prawdopodobna, ale dlaczego tak wybrałeś że gazownicy sami jechali na chip-tuning ? wybrałeś zestaw all-in-one?

 

 

a tak w temacie to zbiornik 650-250 w avant b5 jest za duży wystaje kilka cm i podłoga się nie kładzie idealnie, czy w b6 lub b7 wnęka na koło jest większa?

Opublikowano

Przepraszam, że piszę nie na temat. 

Nyper1 nooo dałem się namówić, że jak to będzie za jednym razem gaz i ten chip tuning to będzie taniej o 400zł i poleciałem na to jak debil bo się naczytałem i nasłuchałem, że najlepiej najpierw podnieść moc silnika, a potem gaziarz użyje odpowiednich redaktorów i co tam jeszcze jest zależne ale mniejsza o to.  No sam też zajeb#alem sprawę bo nie trzymałem twardo przy swoim tylko dałem sobie wmówić, że to normalne, że się odpowietrza i trzeba dolać no ale ileż można. Jutro jadę tam z tą uszczelką pod głowicę, nie wiem co oni chcą z tego wywróżyć i dodam kilka nowych argumentów. Jak to nic nie da i jakoś mi tego nie zrekopensują to dam negatyw i znacznę ostrzegać innych. Dziś gadałem z takim mechanikiem co ze mną jechał po te auto i mówił, że to ich wina bo jakby coś miało być z głowicą to od razu by to się ujawniło, a nie dziwnym trafem gdy auto odebrałem. Też mój błąd bo zabrałem się do tego od d*py strony zamiat do nich z pretensjami, że coś pojebali to sam starałem się działać, jak widziałem, że grubsza sprawa, że coś z głowicą albo uszczelka pod nią to oddałem do mechanika. 

Opublikowano (edytowane)

Jeżeli ta hamownia to osobny zakład to nie wiem jaki mieli w tym interes zeby dawać jakieś rabaty , chyba że ten co podnosił moc jest jakimś ich znajomkiem, powinieneś też dostać jakiś papier z tej hamowni i informację w jakim stanie był silnik czy zostało coś zrobione. 

W każdym razie powodzenia, a negatyw to za mało oni mają w d... takie negatywy, powinni zwrócić pieniądze.

Edytowane przez nyper1
Opublikowano

Tylko wiesz gadać to ja sobie mogę oni mi powiedzą, auto rok 2002 to stary grat i to się zdaża. No załamka totalna bo przyznam, że nie szukałem najtańszej oferty instalacji gazowej tylko dobrej z instalacji z komponentami, które tutaj chłopaki chwalą. Koleś z tej firmy co ostatnio z nim gadałem twierdzi, że nie możliwe by się przegrzało, że mają dobre dmuchawy chłodzenie cuda na kiju na tej zaprzyjaźnionej hamowni. Wydaje mi się, że nie ważne jakie by te chłodzenie nie było to i tak takie dmuchawy nie wystarczą jeśli nie ma wystarczającej ilości płynu w układzie. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...