adadur Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 Rozumiem devastation że odpowietrzenie zaczynamy od tradycyjnego sposobu a potem jak jest konieczność albo zapobiegawczo lecimy z zaciskaczem na przewody i strzykawką
adam7 Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 czy ten problem tyczy się również b6? pytam ponieważ po wymianie przednich klocków pedał hamulca po mocnym wciśnięciu i przytrzymaniu wpada bardzo powolutku lecz wyczuwalnie w podłogę. wymieniałe tylne tarcze i klocki oraz płyn hamulcowy i bez zmian.
Arturoo Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 Ta metoda zdaje egzamin w każdym modelu ...w b5 przetestowałem i w końcu jest ok. A majstry też nie potrafiły tego ogarnąć .
Dev Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 Rozumiem devastation że odpowietrzenie zaczynamy od tradycyjnego sposobu a potem jak jest konieczność albo zapobiegawczo lecimy z zaciskaczem na przewody i strzykawką wszystko zalezy od tego co robilismy z ukłądem jezeli tylko ściągalismy tylne zaciski to musimy pozbyc sie powietrza we sposób jaki opisywałem powyżej jezeli chcemy odpowietrzyc cały ukłąd wówczas najlepiej odpiąc tylne zaciski i przepompowac cały układ a potem montowac zaciski i bawic sie nimi
jesper74 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Kolego devastiation,zrobilem z tym potrzasaaniem i byl efekt na jakies 80 % poprzedniego stanu. Nie jest zle ale to nie to. Poprawie za kilka dni i poszukam ten strzykawki. W sumie dziwny sposob,ale tradycyjnie nie bylo zadnego efektu. Ktora z metod skuteczniejsza ? Dzisiaj raz zauwazylem powietrze a wczoraj to byla katastrofa,pedal lezal jak laska na plazy. Dzieki za pomoc telefoniczna
Dev Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 te 20% to inne ułożenie zacisku a tym samym klocków do tarczy metoda którą Ci podałem odpowietrzam wszystkie układy które do mnie trafiają chcę zwrócić Wasza uwage na jeszcze jedną istotną sprawę nowe tylne zaciski hamulcowe są juz fabrycznie zalewane płynem hamulcowym i tym samym nie trzeba cudowac z odpowietrzaniem po prostu odkreca sie korek na wejściu i przykręca sie przewód hamulcowy i juz nic nie trzeba robic, a jak mamy rozebrany zacisk... no to juz sami wiecie...
jesper74 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Proponujesz jeszcze powtorzyc zabieg np.potrzasania? Dzisiaj raz wyrzucil mi powietrze.A probowalem kilku krotnie. Pedal twardy,po zapaleniu opoda lekko,moze ciut za duzo. Hamuje okay,choc pedal nie jest jak tzw.kamien. Czy mozna jeszcze cos wiecej uzyskac stosujac konkretna pompke?
Dev Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 pojezdzij jeszcze pare dni i odpowietrz aż do skutku
jesper74 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Zrobie jak mowisz,tarcze i klocki mam nowe. Spytam sie w serwisie jaka metode maja na ti powietrze.
Dev Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 nic Ci nie powiedza a i g....o zrobią trafiały do mnie auta po takich naprawach w ASO twierdzili że: "wszystko jest OK", "jest lepiej jak było" albo: "nic wiecej nie mozna zrobic"
jesper74 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Powiwdz mi tylko czy Ty umiesz powrocic dzieki swoim metoda dó stanu powiedzmy fabrycznego. Moze i mi sie kiedys uda.
Dev Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 ja mam do tego odpowiedni sprzet ale Tobie ta metoda którą Ci podałem tez sie uda
jesper74 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Pompki sa swietne na allegro....jutro zamowie. Zakupie jak bede w kraju. A teraz powiem ze potrzasanie wstepnie zdalo egzamin.Bo tradycyjnie zero efektu.Probowales kiedys moze na odpalonym aucie? Czy to wogole odpada?
Dev Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 na zapalonym silniku łatwiej przepompowywac płyn pompa ma wiekszą wydajnosc i łatwiej odpowietrzyc układ
jesper74 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Jutro na odpalonym sprobuje i podziele sie efektami. Pozdrawiam
Dev Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 nim ściągniesz zaciski odpowietrz ukłąd VAG-iem a potem tak jak wcześniej
jesper74 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Trzecie podejscie na zapalonym silniku i reszta powietrza usunieta z systemu-az milo jezdzic. Podziekowal i pozdrawiam
jesper74 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Stowka bedzie jak wpadniesz i zalozysz mi weze w oplocie.Bo az sie boje podchodzic dó tego A chcialbym zmienic wszystkie 4 kola
Dev Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 za przewody bedzie kolejna stówka masz juz jakieś ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się