Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spada doładowanie wraz z obrotami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tylko ze na logach widac ze ladnie trzyma 0.5bara do konca , u mnie iest 0.3b, patrzylem inne logi aebow i normalne duty cycle to od 40 wzwyz jest nie wazne od obrotow, u mnie spada nawet do 20, czyli nie musi sporo pracowac n75 zeby upuszczac cisnienie ktore i tak jest slabe

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Opublikowano

i tu sie mylisz bo 90% to zawór WG jest zamkniety a czym mniejsza wartosc % tym zawór WG jest mocniej otwarty by utrzymac cisnienie .

Opublikowano

W sumie racja, czyli jak gdyby n75 zbytnio otwiera klapke wg i stad male.cisnienie.... Moze to kwestia jego regulacji na sprezynie, lub samej sztangi turbo...?

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Opublikowano

N75 otwiera WG ale za wcześnie

i teraz musisz znalesc przyczyne

Opublikowano

dziwne jest to ze jest ok w czasie obciazenia do ok 2400-2500 obr, wtedy ladnie trzyma nonstop 0.5b a jak juz motor sie rozkreca, klapka sie otwiera, i jak to w koncu jest z tym duty cycle

kiedy samochod leci na wolnych obrotach DT jest 0 bo nei ma zadnego cisnienia, wiec klapka jest zamknieta bo n75 nie musi jej otwierac, wiec nie pracuje

a im wieksza wartosc DT tym klapka jest bardziej otwarta zeby opuscic cisnienie - na moich logach wlasnie wtedy ma nawieksze wartosci kiedy doladowanie wynosi 0.5b - wtedy n75 ma wlasnie najwiecej roboty zeby kontrolowac cisnienie, potem juz cisnienie maleje to i jego praca rowniez jest juz mniejsza - ja to tak rozumiem

Opublikowano

im wieksza wartosc DT tym klapka jest mniej otwarta im mniejsza wartosc DT to wtedy klapka jest bardziej otwarta i spaliny omijaja wirnik i turbo mniej pompuje .sa 3 opcie :wadliwy n75 ,wadliwy zegar , zle mierzaca przepływka ( zawyrzajaca) bo w twoim silmniku doładowanie jest wyliczane z przepływki .

Opublikowano

Zegar sprawdzony byl, zaniza ale b delikatnie, samochod nie ma az takiego buta powyzej 3 biegu wiec na pewno nie bangla wszystko, na n75 zrobione jest moze 1000km, jeszcze ta przeplywka, niby na logach cos tam mierzy ale.... Gdzies czytalem ze dla seryjnego aeba wartosci przeplywki sa na poziomie ok 150g/s norma i widzialem nawet takie logi w niedlubanych autach... Moze dorwe kogos od siebie z 1.8t i podmienie przeplywke na chwile

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Opublikowano

u mnie było 177 g/s przy 1.2 bar-a, jak pamietam

ale to po programie

Opublikowano
Zegar sprawdzony byl, zaniza ale b delikatnie, samochod nie ma az takiego buta powyzej 3 biegu wiec na pewno nie bangla wszystko, na n75 zrobione jest moze 1000km, jeszcze ta przeplywka, niby na logach cos tam mierzy ale.... Gdzies czytalem ze dla seryjnego aeba wartosci przeplywki sa na poziomie ok 150g/s norma i widzialem nawet takie logi w niedlubanych autach... Moze dorwe kogos od siebie z 1.8t i podmienie przeplywke na chwile

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

czy na pewno ok.150g/s a nie czasem ok.125g/s ?

Opublikowano

AEB bez programu nie bedzie miało wiecej jak 125g/s . i tu jest własnie problem z diagnoza tego silnika poniwearz nie widac jakie jest doładowanie bo nie ma czujnika doładowania , doładowanie jest liczone z przepływu powietrza przez przepływke .wiec jesli przepływomiesz widzi 125 g przy 6000 obr . to traktuje to jako cisnienie doładowanie równe 0,5 bar i steruje tak n75 zeby utrzymac taki przepływ powietrza .naj prostrzym i naj szybszym sposobem było by podmienic przepływke z innego sprawnego auta .

Opublikowano

dzisiaj wyjalem przeplywke zeby ja choc troche przeczyscic i... ulamala sie niestety przy delikatnym dotknieciu wacika do uszu jedna blaszeczka jak gdyby od 1 pinu czyli 1/4 tej czesci pomiarowej, jest teraz lekko zgieta wiec szukam drugiej przeplywki i tak, moze jutro bede mial taka sama wiec podmienie, ale bardzo pomocne jest to co powiedziales, z gory dzieki za zainteresowanie ;)

---------- Post dopisany 15-08-2012 at 17:56 ---------- Poprzedni post napisany 14-08-2012 at 21:24 ----------

jednoczesnie wymienilem przeplywke, przewody przy samym n75 na semperita od lpg 5mm - ledwo weszly na krocce od n75 ale jest chociaz sztywno, dalem na nie nowe opaski i powymienialem opaski przy tych najgrubszych rurach od spodu kolo DV i jest juz chyba ok, pomimo ze moj wskaznik kuleje troche, to teraz pokazuje poprawny peak ok 0.65b przy nizszych obrotach po czym delikatnie schodzi do ok 0.5b od ok 2700 do 5000 obrotow, czuc ze auto jedzie lepiej, wiec problem rozwiazany

i porada na przyszlosc, jak juz cos robic wymieniac, to lepiej wszystko odrazu za jednym zamachem - mowie o przewodach i opaskach w osprzecie

---------- Post dopisany 16-08-2012 at 15:37 ---------- Poprzedni post napisany 15-08-2012 at 17:56 ----------

dzis zrobilem logi dla swietego spokoju VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

doladowanie juz lepiej wyglada ale wciaz nie jest jak byc powinno - ksiazkowo

a logi o tym swiadcza, duty cycle zaworka szaleje jak glupie i bardzo szybko maleje do 0 nawet

pozdejmuje i pozaslepiam niepotrzebne weze idace od kolektora ssacego czyli do serwa, filtru wegla aktywnego i od odmy, zobaczymy czy sie cos poprawi

auto ma jakiegos tam swojego buta, ale po logach widac ze jest wraz cos nie tak... jezdzi sie troszke lepiej po tych zabiegach ktore zrobilem, nieco plynniej ale widze ze jeszcze musze szukac przecieku

Opublikowano

odgrzeje kotleta swojego

auto ożyło po wymianie turba, reasumując, turbo które było w aucie kiedy je kupiłem było słabawe, potem kupiłem z allegro niby dobre od BFB i to było jeszcze gorsze i to ono sprawialo tyle problemów w dodatku wciagalo olej

wymieniłem na kolejne od bfb od forumowicza i jak reka odjal, od 1000km poziom oleju ten sam

a w dodatku logi VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM jak na seryjnego AJLa chyba jest wzorowo

---------- Post dopisany at 19:06 ---------- Poprzedni post napisany at 19:04 ----------

a na mbc jest jeszcze lepiej VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

auto teraz czeka na montaż lpg ;]

Opublikowano

Wzorowo to masz zamknięte wtryski.

Dwa dla AEB 125g/s i 0.3bara górą to FABRYCZNE WSKAZANIA.

Opublikowano

To jest ajl, na mbc wtryski sie kończą ale jeszcze nie leja

---------- Post dopisany at 11:48 ---------- Poprzedni post napisany at 11:46 ----------

Ps. Aeb ma o.55 bara serie

Opublikowano

Ten pierwszy log jest w porządku, z mbc wtryski u góry juz zapetlone.

Opublikowano

A jak chciales inaczej na MBC ?

Piotrek wiedzial dokladnie jak go ustawic zeby nie bylo przeladowania.

Zapetlenie jest naturalna konsekwencja

Opublikowano

Taka jest granicą niestety, wtryski są malutkie, auto nie przeladowuje i stukowego też nie ma więc jeszcze ujdzie

Opublikowano
To jest ajl, na mbc wtryski sie kończą ale jeszcze nie leja

---------- Post dopisany at 11:48 ---------- Poprzedni post napisany at 11:46 ----------

Ps. Aeb ma o.55 bara serie

AEB ma 0.3bara na górze serie :) 055 dołem i srodkiem.

---------- Post dopisany at 18:10 ---------- Poprzedni post napisany at 18:07 ----------

Ten pierwszy log jest w porządku, z mbc wtryski u góry juz zapetlone.

Na pierwszym bez mbc też zapętlone :naughty:

Opublikowano

gdzie zapętlone? na jakiej podstawie tak twierdzisz

Opublikowano

Nie ma co przesadzać są na granicy zapętlenia, z mbc to już wydajności brakuje ale na sondzie tragedii nie ma.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...