rrrudy25 Opublikowano 20 Lipca 2014 Opublikowano 20 Lipca 2014 Gratuluje wyniku:thumbup1: u mnie było podobnie:naughty: co trza dograć?
trepek Opublikowano 20 Lipca 2014 Autor Opublikowano 20 Lipca 2014 Za szybko NM spadają, ciekawe jak tam ciśnienia w pompie :-) No i dymu za dużo, brakuje powietrza.
slepy Opublikowano 20 Lipca 2014 Opublikowano 20 Lipca 2014 no to nieźle wyszło, graty, musze sie wybrać chyba w końcu na program:decayed:
rrrudy25 Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 Za szybko NM spadają, ciekawe jak tam ciśnienia w pompie :-)No i dymu za dużo, brakuje powietrza. Jakie masz doładowanie teraz?
fanthomas18 Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 Daj jakiś filmik jak to jedzie:wink:
kujawaPGN Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 Daj jakiś filmik jak to jedzie:wink: ooo właśnie
radimm Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 Trepku Ty tam masz jakiś remap zrobiony? Czy tylko bonusowe graty + seria?
trepek Opublikowano 21 Lipca 2014 Autor Opublikowano 21 Lipca 2014 rrrudy25 Ok 1.4 bar. fanthomas18 Muszę coś nagrać :-) Frimuś Bardzo dobra sprawa dla pomodzonego 1Z :-) radimm Mam 16 bit plus program od kostrza.
rrrudy25 Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 1.4 na seryjnym turbulum? Chyba się pomyliłeś kolego;-) Ja miałem 1.05 bar i wypluło prawie 134km
trepek Opublikowano 21 Lipca 2014 Autor Opublikowano 21 Lipca 2014 1.4 na seryjnym turbulum? Chyba się pomyliłeś kolego;-) Ja miałem 1.05 bar i wypluło prawie 134km Seryjne :-) Tak mi pokazuje manometr w kabinie, ile widzi ECU to nie wiem bo nie robiłem nigdy logów na tym Ecu
przemciotorun Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 byl na forum 1z na fabrycznej turbinie z doladowaniem 1,5bara....
pablo15005 Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 sory za ot ale ile powinno/moze pompowac seryjne turbo w ajm? Fajna jazda po programie ?
trepek Opublikowano 21 Lipca 2014 Autor Opublikowano 21 Lipca 2014 Ja w piku mam 1.5 ale spada do 1.4. Jazda bardzo fajna, mam program już prawie rok :-) Zrobiłem na nim z 25tys km. A co do doładowania i mocy to widać czarno na białym, że coś nie tak jest bo pierw niutony gonią bardzo szybko do 299 a później jak szybko wzrastały tak szybko opadają. Jakby moment wolniej opadał to spokojnie można mieć 150KM jak i więcej. Kolega w silniku 1.9 TD (co seryjnie miał ten silnik 75KM) miał maksymalny moment ok 300NM i moc ~240KM. Tylko że silnik moment w miarę trzymał do 5 tys obr.
danielom Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 Coś Ci manometr źle pokazuje raczej ja miałem 1,25 w afn i było 140/342 nm, potem 216 i turbo awx i miałem 157/350Nm. 1,4 bara dla seryjnego turbo vnt 15 to urwanie lba, mow co chcesz ---------- Post dopisany at 22:06 ---------- Poprzedni post napisany at 22:04 ---------- Ja w piku mam 1.5 ale spada do 1.4.Jazda bardzo fajna, mam program już prawie rok :-) Zrobiłem na nim z 25tys km. A co do doładowania i mocy to widać czarno na białym, że coś nie tak jest bo pierw niutony gonią bardzo szybko do 299 a później jak szybko wzrastały tak szybko opadają. Jakby moment wolniej opadał to spokojnie można mieć 150KM jak i więcej. Kolega w silniku 1.9 TD (co seryjnie miał ten silnik 75KM) miał maksymalny moment ok 300NM i moc ~240KM. Tylko że silnik moment w miarę trzymał do 5 tys obr. Chyba Ci sie pomylila cyfra
trepek Opublikowano 21 Lipca 2014 Autor Opublikowano 21 Lipca 2014 Coś Ci manometr źle pokazuje raczej ja miałem 1,25 w afn i było 140/342 nm, potem 216 i turbo awx i miałem 157/350Nm. 1,4 bara dla seryjnego turbo vnt 15 to urwanie lba, mow co chcesz ---------- Post dopisany at 22:06 ---------- Poprzedni post napisany at 22:04 ---------- Ja w piku mam 1.5 ale spada do 1.4.Jazda bardzo fajna, mam program już prawie rok :-) Zrobiłem na nim z 25tys km. A co do doładowania i mocy to widać czarno na białym, że coś nie tak jest bo pierw niutony gonią bardzo szybko do 299 a później jak szybko wzrastały tak szybko opadają. Jakby moment wolniej opadał to spokojnie można mieć 150KM jak i więcej. Kolega w silniku 1.9 TD (co seryjnie miał ten silnik 75KM) miał maksymalny moment ok 300NM i moc ~240KM. Tylko że silnik moment w miarę trzymał do 5 tys obr. Chyba Ci sie pomylila cyfra Ja nie mam VNT ;-) Tylko WG turbinę. Z resztą T15 to małe gówienko i od dawna myślę o zmianie ale narazie cisza. Każdy mówi, że moc kulawa i kulawa... No wiem, że kulawa, widać, że wszystko powyżej 2600 obr leci w dół Jak ogarnę elektrykę wnętrza to biorę się za logi. A co do pomylenia cyferki na szybko znaleziony wykres sprzed 2 lat: A jeszcze widziałem sprzed roku co moc była między 234 a 237KM. EDIT: Ale racja, moment to mi się walnął i wpisałem tylko 300NM ;-)
fanthomas18 Opublikowano 22 Lipca 2014 Opublikowano 22 Lipca 2014 No i gdzie ten filmik?! Jeszcze nie ma?
Rekomendowane odpowiedzi