Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Żwawy zecior. Coś się kończy, coś się zaczyna. Sprzedane.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Spokojnie, w swoim czasie :-)

Opublikowano

Trepek, z czego dokładnie zakładałeś stabilizator? Ja wrzucałem do siebie z S6 C5 i wydawało mi się, że jest ciut dłuższy :whistling:

Opublikowano

Z A4 B5 2.5 TDI z sportowym zawieszeniem.

Opublikowano

a dala cos ta zmiana stabilizatora?

Opublikowano

Pewnie :-) Już tak przód nie nurkuje w zakrętach.

Opublikowano

tak patrze na ceny stabilizatorow.. 40zl, moze zmienie :)

Opublikowano

Strasznie późno turbo ma max boosta,ciekawe jaką masz temp w dolocie przy tym 1.4bara,ale pewnie za ciepło jest :wink:

Opublikowano

Co tu duzo gadac, krotkie pierdolniecie w 2600-2800 i po krzyku, szkoda tylko motoru :wink:

Opublikowano

booster70

Wraz z stabilizatorem musisz zmienić gumy. Stare jakoś wciśniesz ale szybko się zniszczą.

Wajsik86

Ano, jest ciepło, jest.

danielom

Wiesz co Danielom, śmieszą mnie Twoje gadki. Wyraźnie napisałem, że test na hamowni był zrobiony, bo dziewczyna mi załatwiła wejściówkę na targach w Kielcach. Wyraźnie pisałem, że samochód nie miał logów dynamicznych od roku, bo ciągle są inne rzeczy do roboty jak i osobisty rozwój, który pochłania mnóstwo czasu (a nie jestem pracownikiem fizycznym, który tylko ma 8-10h w pracy i czas wolny). Będę miał czas to ogarnę wszystko jak należy i sobie sam napiszę program pod silnik. Motorownia się zajedzie - to będzie swap na PD albo się kupi jakąś b6'tkę.

Zamiast jakiś konkretnych rad to otrzymałem od Ciebie "ja to miałem tak i było tak", i ciagle jedno i to samo. Jak masz spamować to lepiej sobie wsadź skarpetkę w usta i zamilcz. Jak chcesz podzielić się radami - to proszę.

W przeciwieństwie do Ciebie - jeśli kogoś krytykuję to również piszę, co ma poprawić i w jaki sposób.

Opublikowano

booster70

Wraz z stabilizatorem musisz zmienić gumy. Stare jakoś wciśniesz ale szybko się zniszczą.

Wajsik86

Ano, jest ciepło, jest.

danielom

Wiesz co Danielom, śmieszą mnie Twoje gadki. Wyraźnie napisałem, że test na hamowni był zrobiony, bo dziewczyna mi załatwiła wejściówkę na targach w Kielcach. Wyraźnie pisałem, że samochód nie miał logów dynamicznych od roku, bo ciągle są inne rzeczy do roboty jak i osobisty rozwój, który pochłania mnóstwo czasu (a nie jestem pracownikiem fizycznym, który tylko ma 8-10h w pracy i czas wolny). Będę miał czas to ogarnę wszystko jak należy i sobie sam napiszę program pod silnik. Motorownia się zajedzie - to będzie swap na PD albo się kupi jakąś b6'tkę.

Zamiast jakiś konkretnych rad to otrzymałem od Ciebie "ja to miałem tak i było tak", i ciagle jedno i to samo. Jak masz spamować to lepiej sobie wsadź skarpetkę w usta i zamilcz. Jak chcesz podzielić się radami - to proszę.

W przeciwieństwie do Ciebie - jeśli kogoś krytykuję to również piszę, co ma poprawić i w jaki sposób.

Co Ci mam doradzac jak wszystko jest zjebane? Twierdzisz ze masz taki za***isty boost, jak dla mnie to tylko bliskie przeladowanie, szczegolnie ze gdy zacznie ogarniac sterownik to niuton leci na pysk. Wrzucasz wykres zeby pokazac jakie cyferki auto ma a tak na prawde jest tylko troche mocniejszy od zwyklej 110. Chcesz sie chwalic, to rob to z glowa a nie oczekuj ze wszyscy beda klaskac a nikt nic nie powie ;).
Opublikowano

Z kulturą to jednak u Ciebie na bakier jest ;-)

Ale i tak - dzięki za opinię.


Dzisiaj Trepkowa wzięła się za wymianę lamp na poliftowe Valeo :-)

Oto fotorelacja:

a7ef355deb9f3b52m.jpg ea7843f05de7a0edm.jpg 33c44e53d4e3b026m.jpg 7062ecbc2fb2a365m.jpg

ff7339695eefb734m.jpg fe099c22075a7e09m.jpg 97aa3e2de450471dm.jpg dc092342030fe253m.jpg

Niesamowita kobieta!

Opublikowano

całkiem inne auto :decayed: fajnie mieć taką kobiete pewnie :D

zderzak już podkładany na tych zdjęciach? bo coś tam przy błotniku nie halo chyba :P

Opublikowano

Dobrze jest dzielić jedną pasję wraz z drugą połówką swoją :-)

A co do zderzaka to wiem, odstaje jak głupi... i nie wiem co z tym zrobić, czy to wina ślizgów na błotnikach czy mocowania zderzaka.

Opublikowano

A no tak też myślałem:wink: musisz zdjąć zderzak, oba ślizgi i miejsca gdzie wkręcasz śruby trzymające ślizgi musisz popukać młoteczkiem i troche siłą dogiąć do środka i do góry. Odstaje tak bo zawsze jak zdejmuje sie zderzak to trzeba go wyrywać ze ślizgu i ta blacha sie odgina. Ja miałem tak jak u ciebie jedną strone a teraz jest igiełka co do mm :D

Opublikowano

Dzięki za radę! Napewno się przyda :-)

Opublikowano

lampy poliftowe, to teraz trzeba bixenon rezać.

Dla mnie poza tuningiem silnika właśnie "bi" dał dużo radość i komfortu podróżowania nocą.

Polecam!

Opublikowano

Trepek, to jasne ślady na udach Twojej Lubej, to Twoja sprawka łobuzie? :evil:

Co do auta - to elegancko :wink:

Opublikowano

Pozazdroscic :D moja luba nawet szlifowac nowej karosy nie chce

Opublikowano

Muszę teraz glebę z tyłu założyć, 1BE na sprężynach H&R.

Później uruchomienie BOSE i radia Symphony (bo do tej pory climatronik ogarniałem, uff... ale wkońcu się udało mieć poliftowy tunel, panel i wiązkę w przedlifcie) :D

Wymiana oleju w skrzyni, komplet filtrów i takie tam rzeczy.


No i kupuję sobie czujnik do mierzenia ciśnienia oleju i kompresji oraz szukam próbnika do wtryskiwaczy. Rozglądam się również za programatorem do kostek pamięci bo nie może tak być, że ja programista i mam mieć kurcze zrąbany soft.

Opublikowano

Szewc w dziurawych butach chodzi :D

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...