trepek Opublikowano 23 Maja 2013 Autor Opublikowano 23 Maja 2013 W wolnych chwilach dłubię sobie koło samochodu. Zregenerowałem przednie hamulce, wsio nowe. Wyprałem też wygłuszenie maski bo irytował mnie jej brud, jakiś zaschnięty olej, bleee... Teraz można się przytulić. Jako, że obroniłem się i zacząłem pracę, dojeżdżam do niej komunikacją publiczną a samochód stoi pod domem, wpadł mi do głowy pomysł aby nieco wykrzesać koni z mojego poczciwego zetorka. Narazie wtryskiwacze 216'tki na nowych końcówkach. Ciśnienia 220/300. Fajnie jeździ i wogóle ale mało. Muszę szybko kolektor dolotowy zakupić od jakiegoś Sharana, przejściówka od dawna mi się wala po garażu. Poprawi się wypełnianie cylindrów powietrzem to i może ze dwa kunie i trzy niutki dojdą. Myślę też o pompie 11mm. Zobaczymy co będzie dalej. ---------- Post dopisany 23-05-2013 at 23:07 ---------- Poprzedni post napisany 15-05-2013 at 22:43 ---------- Wkońcu hamulce na aucie :-) Muszę jeszcze dorwać osłony tarcz. Generalnie wymieniłem z przodu wszystko co dało się wymienić, łącznie z gumowymi i metalowymi przewodami. Nie mam zamiaru już więcej ruszać tych przewodów przez całą moją kadencję z tym autem:pali:
sokal Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 Ładnie Ale mogłeś jeszcze przy okazji zrobić porządek z tymi sankami, zwrotnicami i piastami (czyszczenie/malowanie) Ale to chyba tylko moje zboczenie na tym punkcie
trepek Opublikowano 24 Maja 2013 Autor Opublikowano 24 Maja 2013 To tez mam w planach ale nie wszystko na raz :-) Zrobi sie cieplej, wakacje przyjda, dorwe kompresor to wszystko pojdzie w podklad i czarny polmat. Do tego konserwacja podwozia, belki tylnej i takie tam pierdoly. No chyba, zeby zawieszenie pomalowac na jakis inny kolor?
Tommy Gun Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 Mam te duże osłonki tarcz jeżeli jesteś zainteresowany, wypiaskowane i pomalowane farbą antykorozyjną do wagonów
sokal Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 To tez mam w planach ale nie wszystko na raz :-) Zrobi sie cieplej, wakacje przyjda, dorwe kompresor to wszystko pojdzie w podklad i czarny polmat.Do tego konserwacja podwozia, belki tylnej i takie tam pierdoly. No chyba, zeby zawieszenie pomalowac na jakis inny kolor? Podkład antykorozyjny i czerń to dobre połączenie
trepek Opublikowano 1 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2013 @Tommy Gun Odezwe sie. @Sokal Pierw usune wszystko, albo bede piaskowal albo wlosy murzyna pojda w ruch. Potem dwuskladnikowy podklad epoksydowy Novola i jakis kolor. ---------- Post dopisany 27-05-2013 at 23:40 ---------- Poprzedni post napisany 24-05-2013 at 13:26 ---------- Ktoś wsadzał do 1Z turbinę Garrett T03 albo KKK K24? Niedługo przerobię kilka rzeczy w pompie (m.in. przestawiacz, ciśnienie podbiję, nurniki przelotowe, itp) i tak sobie zajrzałem na allegro zobaczyć co słychać wśród turbinek :-) ---------- Post dopisany 30-05-2013 at 22:34 ---------- Poprzedni post napisany 27-05-2013 at 23:40 ---------- Zakupiłem fotele welurowe, cały komplet z kanapą i boczkami. Akurat wszystko w jasnych plastikach jak miałem w ori:decayed: ---------- Post dopisany 31-05-2013 at 11:47 ---------- Poprzedni post napisany 30-05-2013 at 22:34 ---------- Marzy mi się tempomat ---------- Post dopisany 01-06-2013 at 12:46 ---------- Poprzedni post napisany 31-05-2013 at 11:47 ---------- Dzisiaj trafił nastawnik z AFN, numer HDK 213 jak mnie pamięć nie myli aczkolwiek mogłem pomylić się w samej końcówce. Byl HDK 198. Na drugim biegu ma fajne pierdolnięcie, później czuję braki w tej gównianej T15:kwasny: Zmiany bebechów w pompie w niedalekiej przyszłości, narazie piorę welury. Ale śliczne są Takie K24 by było dobre, szczególnie takie sprzed 1989r. Dawkę mam chyba coś w granicach 5.4-5.8 mmg i tak nieco poddymia.
Tommy Gun Opublikowano 1 Czerwca 2013 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Jeżeli jesteś pewien posiadania auta przez dłuższy czas, zastanów się nad zmianą całego sterowania turbo. Miałem i nadal mam wiele rzeczy potrzebnych do tego zestawu, jest to do zrobienia a mordowanie się przez turbo to nic przyjemnego (przerabiałem temat). Przez to poniekąd sprzedałem swojego zeciora.
trepek Opublikowano 1 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2013 Ja jestem starej daty i dla mnie turbodziura być musi :-) A samochód jeszcze trochę chce mieć. Bardzo dobry egzemplarz mi się trafił, co mogę z całą pewnością powiedzieć. Nie mam zamiaru szybko go sprzedawać, wolę zainwestować w niego z 3 tys zł i mieć super bryczkę niż pogonić go i dokładać niewiadomo ile na niewiadomo co. Inne mam priorytety: dziewczyna, wakacje, podróże, kiedyś jakiś ślub:decayed:
Wajsik86 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Ja w 1z miałem K14,kumpel miał w sdi K24 i problem był taki,że w mieście potrzebowała czasu żeby się rozkręcić i wstawała przy ok 2tys.Jak chcesz rzeźbić to ja Ci proponuje inną opcję A co do przelotowych norek to u mnie testowaliśmy różne wersję i nie było pozytywnych efektów
trepek Opublikowano 1 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2013 Ja w pierwszym 1Z miałem T2 (odpowiednik K14) i jak się umiejętnie wystroiło pompę to na wtryskiwaczach AFN ładnie turbinka wstawała. Brakuje mi mocy na trasie, o ile z dołu lepiej ciągnie TDI na T15 to na trasie lepiej z T2 jest. Turbina wstaje prz 2 tys rpm? To świetnie :-) Ja na co dzień jak jeżdżę to trzymam obroty 1900-2200. Nurniki przelotowe powodują lepszą reakcję na gaz, co przy sekcji, fali i sprężynach z AFN będzie optymalne :-) A opory i ciśnienia w pompie będą takie, jak producent zaprojektował. Jak się wkurzę to kupię skrzynie 6g z 2.5 TDI. Bo już mnie to wkurza jak jadąc 140km/h mam ponad 3 tys rpm.
kujawaPGN Opublikowano 1 Czerwca 2013 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Jak się wkurzę to kupię skrzynie 6g z 2.5 TDI. Bo już mnie to wkurza jak jadąc 140km/h mam ponad 3 tys rpm. mnie również to straaaaasznie denerwuje:kwasny:
rookie Opublikowano 1 Czerwca 2013 Opublikowano 1 Czerwca 2013 A było kupić AVG... Oczywiście żartuję, 90-konne jednostki to bardzo wdzięczne auta no i nie ma problemów z zasyfianiem turbiny:)
Olszak86 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Opublikowano 1 Czerwca 2013 No ładnie się u ciebie dzieje Trepek Twoje cześci od Turbo z czarnego B3 jeżdzą gdzieś po ostrodzie. audi z cześciami sprzedałem a ty widze działasz dobrze przy B5. też zmienilem i zgodze sie z tobą. Komfort niebo a ziemia
swir88 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Ładnie dzialasz ... Kolo i gleba jest w planach ??
trepek Opublikowano 9 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2013 Przeciez jezdze na kolach :-))) ---------- Post dopisany 09-06-2013 at 12:15 ---------- Poprzedni post napisany 02-06-2013 at 11:02 ---------- Wkońcu długo poszukiwane welurowe fotele w jasnym kolorze są wkońcu u mnie. Stan - jak widać, bez absolutnie żadnej skazy. Nic nie wysiedziane ani nie wypierdziane. Kanapa dzielona, przednie fotele mają siateczkę z tyłu i regulację na wysokości lędźwi. A to wszystko za 150zł z boczkami na drzwi, w moich stronach, z odbiorem osobistym:naughty:
Murdzi Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Musisz jeszcze łokcia poszukać do kompletu
radimm Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Trepku nie chciałeś kubełków? Fajny ten welur, ale ja chyba jednak szukałbym kubłów
Rekomendowane odpowiedzi