bigos_s Opublikowano 20 Lipca 2012 Opublikowano 20 Lipca 2012 Witam, W moim B7 BPW uciekł mi tempomat wziął i się wyłączył nie daje oznak życia. Miał tak ktoś lub wie co może być przyczyną ? za linki z lektórą o tematyce związanej z tematem również dziękuję. Błędy jakie wywala na Vagu : Czwartek,19,Lipiec,2012,19:58:24:64983 Wersja VAG-COM: AKP 704.1 Wersja danych: 20070404 Typ nadwozia: 8E - Audi A4 B6/B7 Skanowanie: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 36 37 45 46 55 56 57 65 67 69 75 76 77 VIN: WAUZZZ8E77A126035 Przebieg: 211440km/131382miles ------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik Plik etykiet: Brak Nr seryjny SW: 03G 906 016 KN HW: 03G 906 016 KN Komponent: R4 2,0L EDC G000SG 9012 Kodowanie: 0000072 Kod serwisu: WSC 06335 Znaleziono 1 błąd: 005633 - Przekaźnik napięcia zasilającego- zacisk 30 (J317) sygnał niezrozumiały P1601 - 000 - - Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 2 Przebieg: 0 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.01 V Bity binarnie: 00000000 Bity binarnie: 0 Bity binarnie: 00000000 Kody gotowości: 0 0 0 0 0 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 8E0-910-517.LBL Nr seryjny SW: 8E0 910 517 H HW: 8E0 614 517 BF Komponent: ESP8 FRONT H06 0140 Kodowanie: 0004401 Kod serwisu: WSC 06335 Znaleziono 1 błąd: 01314 - Komputer sterujący silnikiem 004 - Brak sygnału / brak komunikacji - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100100 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 22 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Wartość Hex: 0x0080 Wartość Hex: 0x0702 Wartość Hex: 0x0013 Wartość Hex: 0x8597 Wartość Hex: 0x0001 ------------------------------------------------- Adres 17: Zest.wskaźników Plik etykiet: AKP\8E0-920-9xx-8EC.LBL Nr seryjny SW: 8E0 920 901 H HW: 8E0 920 901 H Komponent: KOMBI+WFS 4 H14 0200 Kodowanie: 0006014 Kod serwisu: WSC 34495 Znaleziono 1 błąd: 01314 - Komputer sterujący silnikiem 004 - Brak sygnału / brak komunikacji - Sporadyczny
jarek_ns Opublikowano 21 Lipca 2012 Opublikowano 21 Lipca 2012 Sprawdź czujnik przy sprzęgle Sent from my iPhone using Tapatalk
jarek_ns Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 Przy pedale sprzęgła. Albo sprawdzić w blokach pomiarowych VAGiem
bigos_s Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Opublikowano 23 Lipca 2012 Albo sprawdzić w blokach pomiarowych VAGiem Podpowiesz jak konkretnie to sprawdzić ? Podpinam Vaga i........... Idę puki co sprawdzić pod kierownicą może przy odkurzaniu coś zaczepiłem
jarek_ns Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 Albo sprawdzić w blokach pomiarowych VAGiem Podpowiesz jak konkretnie to sprawdzić ? Podpinam Vaga i........... Idę puki co sprawdzić pod kierownicą może przy odkurzaniu coś zaczepiłem Na to że coś zahaczyłeś bym nie liczył. Nie pamiętam który to jest blok pomiarowy ale jak coś to wieczorem sprawdzę u siebie. Na szybko możesz sprawdzić to tak że demontujesz czujnik i zwierasz przewody jak zadziała tempomat to czujnik jest do wymiany.
turzol Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 Sprawdź odczyty przy wciskaniu pedałów w blokach pomiarowych VAG COM Odpowiednio silnik-01 , bloki pomiarowe , grupa 06 i w prawym oknie pokaze odczyt 000 -poprawny odczyt 100- wcisniete sprzeglo 011-wcisniety hamulec 111-wcisniety hamulec i sprzeglo razem Jeśli są inne odczyty to dojdziesz metodą dedukcji który czujnik pod pedałami jest uwalony
jarek_ns Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 dokładnie o to chodziło. Jak by czujnik przy hamulcu był uwalony to nie działały by światła stopu.
bigos_s Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Opublikowano 23 Lipca 2012 Bity binarne 00101100 ------- bez wciskania pedałów Bity binarne 00101111 ------- z wciśniętym hamulcem Przy wciskaniu sprzęgła nic się nie zmieniało (czyli pierwsza wersja) czujnik ?
jarek_ns Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 Czujnik. Odepnij wtyczkę i połącz piny powinien działać tempomat. Sent from my iPhone using Tapatalk
virus31 Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 jak byś potrzebował czunika to moge ci sprzedać za powiedzmy 40pln. Ja juz to przerabiałem u siebie tylko przy drugim razie zamiast czunika sprzęgła padł mi od hamulca. Ale ze człowiek nie sprawdził tylko założył z góry ze to co poprzednio no to kupiłem. A teraz leży
jarek_ns Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 Jak kupujecie czujnik to najlepiej ori bo w przypadku hamulca ciężko jest ustawić czujnik nie oryginalny.
majkel20 Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 w aso czujnik sprzęgła gdzieś 5 dyszek
bigos_s Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Opublikowano 25 Lipca 2012 jak byś potrzebował czunika to moge ci sprzedać za powiedzmy 40pln. Ja juz to przerabiałem u siebie tylko przy drugim razie zamiast czunika sprzęgła padł mi od hamulca. Ale ze człowiek nie sprawdził tylko założył z góry ze to co poprzednio no to kupiłem. A teraz leży Co to za czujnik ? Ori z ASSO ? Jeszcze nie odkręciłem osłony pod kolumną żeby się dostać do tego czujnika może dziś znajdę na to chwilę. A mieliście przy awarii czujnika jakieś problemy ze sprzęgłem ?? bo mi wydaje się że zaczęło inaczej pracować tj. muszę dużo ostrożniej zmieniać biegi regulując gazem bo jakoś dziwnie szarpie jakby sprzęgło straciło płynność tylko puszczało ON/OFF
virus31 Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 ori ori. Odkęcasz 3 śróby od osłony pod kierownicą i fatel w tył. włązisz pod kierownice i po prawej stronie kiery na wysokości pedału gazu śa 2 czujniki. PO lewej jest od sprzęgła. Wypinasz wtyke, robisz pół obrotu czujnikiem i wyskakuje z zaczepów. Do sprzęgła jest 2 pinowy.
bigos_s Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Opublikowano 25 Lipca 2012 To jakoś się później adoptuje VAGiem czy tylko plug&play i działa? Miałeś jakieś niepokojące objawy ze sprzęgłem czy tylko padł Ci tempomat ?
majkel20 Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 To jakoś się później adoptuje VAGiem czy tylko plug&play i działa? Miałeś jakieś niepokojące objawy ze sprzęgłem czy tylko padł Ci tempomat ? P&P ---------- Post dopisany at 14:05 ---------- Poprzedni post napisany at 14:04 ---------- Objawy padniety tempomat. Bez wpływu na jakość działania sprzęgła.
virus31 Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 chyba tylko po to jest. Ma wyłączyć tempomat po wciśnięciu sprzęgła
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się