the_troll Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 Witam. Problem wygląda tak iż nawet przy hamowaniu z 5km/h załącza się ABS mimo iż koła się nie blokują. Da się to VAG-iem sprawdzić lub skorygować. Kontrolka ABS gaśnie normalnie po odpaleniu.
teeree Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 Witam, miałem tak, po wymianie wahaczy, napisalem tu na forum i dostalem odpowiedz,, ze czujnik abs jest nie dokonca wlozony, ruszylem minimalnie czujnikiem wszedl okolo 1mm, i od tamtej pory (2lata) jest ok, wiec mozliwe ze u Ciebie to ktorys z czujnikow?
the_troll Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Opublikowano 26 Lipca 2012 A można Vag-iem sprawdzić który czujnik przekłamuje?
spetsnaz Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 Można... w ABS nie pamiętam już na którym kanale jest pokazana prędkość dla każdego z kół w km/h. Ruszasz obserwując prędkość każdego z kół i zobaczysz, który czujnik mierzy inaczej.
Dev Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 Witam. Problem wygląda tak iż nawet przy hamowaniu z 5km/h załącza się ABS mimo iż koła się nie blokują. Da się to VAG-iem sprawdzić lub skorygować. Kontrolka ABS gaśnie normalnie po odpaleniu. masz zle ustawiony czujnik w kole przy którym grzebałes prawidłowa odległosc 0.6-0.8 mm
grzes1150 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 może być też pękniety pierścien na tyle :whistling:ja tak miałem w b5 i tak się to objawiało.
McGiver Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Jest jeszcze jedna opcja do czujnika przyczepił się brud ferromagnetyczny i będzie taki sam kabaret. Ale stawiam też, że czujnik za daleko od pierścienia. Na VAGu w oknach pomiarowych w ABSie będzie widać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się