Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mówiąc o logu 001 miałem na myśli loga statycznego a nie dynamicznego, zrób statycznego z elektryką off i silnikiem rozgrzanym do 90C

zrób dynamicznego od 1000obr wystarczy do 2500obr 003 i 011 bo robisz od 1500 a z takich logów nie można zobaczyć kiedy turbo się budzi

Opublikowano
zrób dynamicznego od 1000obr wystarczy do 2500obr 003 i 011 bo robisz od 1500 a z takich logów nie można zobaczyć kiedy turbo się budzi

A po kiego.

W poprzednich logach widac jak turbina reaguje... i nie jest zle.

Opublikowano

Zrobię jeszcze te logi może ktoś coś wymyśli

---------- Post dopisany at 18:22 ---------- Poprzedni post napisany at 16:56 ----------

dynamiczne obr. 1000-2500 elektryka off

Log (0 - 011)

Log (1 - 003)

statyczny 001 elektryka off

Log (0 - 001)

Opublikowano
W poprzednich logach widac jak turbina reaguje... i nie jest zle.

nie jest źle, dobrze wcale! jak masz dalej coś tak mądrego pisać przemik daj sobie spokój bo zaśmiecisz nie potrzebnie temat...

do autora problemu, turbo wstaje późno, przyczyn może być kilka, na chwile obecną możesz zwiększyć dawkę na 3mg, "stukną nastawnik" to da poprawę ale nie załatwi problemu, małymi kosztami i kroczkami osiągnie się co się da, w następnej kolejności zajmiemy się sterowaniem podciśnieniowym

Opublikowano

Proszę o łopatologiczne wyjaśnienie co mam zrobić żeby zwiększyć tą dawkę na 3mg

Opublikowano

zostaw ten nastawnik w spokoju bo zwiekszenie dawki na 3 mg nie zmieni faktu ze przepływka w górnym zakresie obrotów tnie dawke . a co do póznego wstawania turbo jesli chcesz zeby lepiej wstawło to wymien n75 na nowy bo pewnie jescze masz ten co fabryka załorzyła ,wymiana porawi wstawanie turbiny i welimnuje to lekkie przeładowanie .jesli nie ogarniesz tematu to zapraszma do wrocławia to ci to zrobie .

Opublikowano

pisałem "zwiększenie dawki da poprawę ale nie załatwi problemu", w górnym zakresie obr też może dać poprawę jak byś nie wiedział, nie mając pewności w ciemno kupować N75... to już są koszty w przeciwieństwie do korekty dawki, no ale to nie twoje auto... forum jest od tego by na spokojnie dojść do końca problemu, jak byś miał takie doświadczenie wiedzę jak ja byś wiedział po co zacząłem od dawki, nie tylko po to by turbo wcześniej wstawało, bo to nie jest główny problemy a jedynie jeden ze skutków głównego problemu, jak przeczytasz mój poprzedni opis piszę: "małymi kosztami i kroczkami osiągnie się co się da, w następnej kolejności zajmiemy się sterowaniem podciśnieniowym" a poco tak piszę? ile osób nie potrzebnie kupiło przepływki dzięki pochopnym poradom niczym twoja dotycząca N75?...wydaje ci się że wiesz lepiej proszę masz okazję tu to pokazać:)

Opublikowano

No dobra panowie nie ma się co spierać. Zacznijmy jednak od zwiększenia dawki ,tylko jak to się robi ?

N75 to wcale nie takie małe koszta w sklepie zaśpiewał mi za Pierburga 300 zł a za oryginał 500. Na allegro są od 100 do 150 zawory Pierburg tylko z innymi numerami niż mój ale z tym się jeszcze wstrzymam.

Opublikowano

Nic nie kombinuj z dawką.... poki nie wymienisz termostatu.... po prostu szkoda Twojej pracy i zachodu....

Opublikowano

pojedzie do mechanika wymieni termostat i dopiero powiesz co ma zrobić dalej... i znowu do mechanika, powiedz od razu co dalej ma robić z głównym problemem bo takie robienie na raty jest bez sensu

Opublikowano

Co wy się czepiacie termostatu ? Termostat wymieniłem jakieś 3 miechy temu i czujnik G2 też . Wskazania temperatury są idealne więc o co chodzi ?

Opublikowano
powiedz od razu co dalej ma robić z głównym problemem

Ja tam nie wiem co jest głównym problemem.... ale na szczęscie mamy Ciebie na tym forum.

@etanol

Czemu się czepiam termostatu... ano jak dla mnie nadaje sie do smieci.... ale to Twoje auto i Ty decydujesz.

Z tym regulowaniem dawki to tez kiepski pomysl.

Opublikowano

Czemu się czepiam termostatu... ano jak dla mnie nadaje sie do smieci....

No dobra w/g Ciebie nadaje się do śmieci ale dla czego ?

Po rozgrzaniu silnika na wskaźniku w liczniku mam idealne 90 stopni i wskazówka ani drgnie podczas jazdy czy też na postoju. Na wyświetlaczu klimatronika na kanale 49 mam 80-84 stopnie i z tego co wyczytałem tak ma być więc na jakiej podstawie twierdzisz ,że termostat do kosza ?

Opublikowano

Dzięki teraz już doczytałem lepiej i ma być około 88-92 stopnie ale co to się ma do spadku mocy ?

Opublikowano

Do spadku mocy nic....

ale skoro chcesz regulować dawke, musisz byc pewny ze temperatura auta jest prawidlowa....

Opublikowano

Ok czyli robię porządek z temperaturą i kontynuujemy dalej.

Opublikowano

Porównaj temperatury w 007 w silniku i w 003 w "zegarach"...

Opublikowano
Porównaj temperatury w 007 w silniku i w 003 w "zegarach"...

Czegoś nie jarzę . Gdzie mam to porównać ? W vagu ?

Opublikowano

tak w VAGu, SILNIK czyli 001 grupa 007 i zegary czyli 017 (17 Instruments) grupa 003

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...