audianka Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Jakiś miesiąc temu robiłam diagnostykę komp. mojego autka. Wyszły błędy 17978 - moduł sterujący silnika zablokowany i błąd 575 - ciśnienie w kolektorze dolotowym. Niestety nie wytłumaczono mi wtedy z czym te błędy są związane i czym mogą skutkować. Od pewnego czasu mam problem z utratą mocy w moim autku, zachowuje się tak jakby podczas przyspieszania nagle następowało odcięcie, więc zastanawiam się czy te objawy mają związek z tymi błędami. Z góry dzięki za pomoc.
Blachu Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 00575 Ciśnienie w kolektorze ssącym - różnica w regulacji. Możliwe przyczyny: - uszkodzony zawór magnetyczny N75 ograniczenia ciśnienia doładowania - połącznia węży układu dolotowego (zamienione lub źle osadzone) Skutki: - Brak mocy, utrudniony rozruch, niewłaściwa praca silnika. Sposób usunięcia usterki: - sprawdzić zawór magnetyczny N75 - sprawdzić układ regulacji ciśnienia doładowania z turbosprężarką. Pewnie zawór N75 do wymiany... Co do błędu 17978 znalazłem coś takiego: "17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 17978 (P1570) Zablokowany komputer sterujący pracą silnika - sporadycznie – dopasować komputer J220 (lub J361) sterujący pracą silnika do elektronicznej blokady zapłonu > sprawdzić połączenia cewki czytającej immo kluczyka > sprawdzić instalację do immobilisera. " Poczytaj też ten wątek: nieznany błąd 17978 i 18263 na VAG PS: uzupełnij może dane w profilu dotyczące auta
danu44 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Witaj Aniu I tak jak napisal kolega powyzej, po pierwsze uzupelnij swoj profil. Gdyz nie wiadomo jakie masz dokładnie auto i skad jestes. A dlaczego skad jestes. Gdyz zapewne jako kobiecie bedzie Tobie trudno w tym wszystkim sie zorientowac. I nalezaloby skontaktowac Ciebie z ktoryms z kolegow z forum (mozliwe spotkanie na spocie), aby mogł Tobie pomóc. Błedy nalezy skasowac programem VAG i nastepnie sprawdzic czy sie powtórza. Oraz zrobci komplet logow, aby mozna bylo ocenic co dolega Twojemu autu. Mozliwe ze jest w poblizu miejsca Twojego zamieszkania jakis dobry warsztat, polecany na forum. Ale jak narazie nie wiemy skad jestes. Pozdrawiam Dana Ps. Napisz jeszcze dlaczego byla robiona diagnostyka silnika, i kto to robil...? Oraz czy bylo cos w aucie naprawiane kiedy robiony byl ostatni serwis... i ile kilometrow ma auto. Cos musisz o aucie napisac inaczej to wrozenie z fusów.
german81 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 twój problem ze spadkiem mocy jest spowodowany błedem 575 i jest to spowodowane najprawdopodobniej zapieczona geometria w turbinie jesli masz turbine VNT zas jesli masz turbine WG (tylko silniki 1z i AHU )masz problem z n75
przemik Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Ania zrobi logi i wszystko się wyjasni
audianka Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Dzięki za odpowiedzi i pomoc. Wstyd mi za nieuzupełniony profil, ale już się poprawiłam:) Odpisuje dopiero teraz bo miałam problemy z otworzeniem strony, a potem praca. Jeżeli jeszcze ktoś to czyta to chętnie skorzystam z pomocy. Dziękuję za wyjaśnienie błędów, chociaż Dana trafiłaś, że nie jest dla mnie to wszystko całkowicie klar, ale i tak bardzo mi to pomogło, coby nie dać się w warsztacie naciągnąć na robienie niepotrzebnych rzeczy. Z zaworem N75 miałam już wcześniej problem tak przynajmniej mi powiedziano, ale wtedy miałam się tym nie przejmować, natomiast samochód obecnie potrafi odmówić przyspieszania w trakcie wyprzedzania, co ani komfortowe nie jest, a już tym bardziej bezpieczne. Swoją drogą czy wymiana tego zaworu to dużo wymaga zachodu? Co do diagnostyki to robiłam ją z groopona( przegląd+ diagnostyka). Autko ma na liczniku 270tyś, u mnie zrobione 60tyś. Odkąd je mam zrobiłam w nim sporo rzeczy. Nie mam za dużo odwagi żeby prosić o pomoc, ale nie ukrywam żeby się przydała, więc jeżeli jest ktoś w Trójmieście kto mógłby mi troszkę pomóc to byłabym bardzo wdzięczna:)
danu44 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Co do diagnostyki to robiłam ją z groopona( przegląd+ diagnostyka). Autko ma na liczniku 270tyś, u mnie zrobione 60tyś. Odkąd je mam zrobiłam w nim sporo rzeczy. Nie mam za dużo odwagi żeby prosić o pomoc, ale nie ukrywam żeby się przydała, więc jeżeli jest ktoś w Trójmieście kto mógłby mi troszkę pomóc to byłabym bardzo wdzięczna:) Witaj Aniu, czy lepiej Kingo...? No i tak wlasnie sie domyslałam, ze po pierwsze sama nie dasz rady. A po drugie ze ta diagnostyka byla gdzies na "ksiezycu" robiona. Dla mnie serwisy z groopona... to jakas inna planeta. Kolega moderator Przemek, napisała "Ania zrobi logi i wszystko sie wyjasni" A niestety, Ania logow nie umie zrobic i mamy problem. Mysle ze musisz Aniu znalezc jakiegos przystojnego (wszyscy sa przystojni) kolege z forum. I poprosic zeby zrobił Tobie LOGI... na nic wiecej Mu nie pozwalaj... Chyba ze bylby wyjatkowo przystojny... Zapewne wkrotce ktos chetny sie tu odezwie. Albo zaglądniesz pod ten adres... Chip tuning gdask podnoszenie mocy TDI TSI TFSI - Tune-up.pl Lub pozagladaj na forum w dziale gdzie sa spoty... http://a4-klub.pl/pomorskie-90/spoty-3m-kazda-sroda-godz-19-00-az-autoserwis-www-az-gda-pl-292/index768.html Pozdrawiam Dana PS. I nic sama, bez konkretnej diagnozy z forum lub od kogos zaufanego nie wymieniaj.
Tomeks Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Anka vel Kinga,co środe mamy spoty trójmiejskie,spotykamy się u naszego klubowego mechanika,u niego w warsztacie,tu masz info http://a4-klub.pl/pomorskie-90/spoty-3m-kazda-sroda-godz-19-00-az-autoserwis-www-az-gda-pl-292/index960.html ,zdiagnozuje auto i naprawi:smiley:
audianka Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Wielkie dzięki, na pewno się pojawię
danu44 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Wielkie dzięki, na pewno się pojawię Witaj Kingo I jak po wizycie. Czy autko juz jest OK?
audianka Opublikowano 6 Września 2012 Autor Opublikowano 6 Września 2012 troszkę to trwało, ponieważ nie bardzo miałam ostatnio czas na cokolwiek. W autku wyszedł problem z turbiną, zacina się. Trzeba wyczyścić i jest szansa że będzie ok. Jeszcze tego nie zrobiłam. Jak zrobię to napiszę czy problem się skończył. Dziękuję chłopakom z AZ AutoSerwis za super obsługę i pomoc.
Sztomel Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 Co do profilu to brakuje jeszcze oznaczenia (kodu) silnika np. AFN, AVG, AWX itp. a to istotna informacja. PS. Co to jest za nadwozie ?
audianka Opublikowano 7 Września 2012 Autor Opublikowano 7 Września 2012 Jeżeli chodzi o moje autko to AFN, i jest to kombi. PS. W profilu nie brakuje już niczego ważnego, co można tam umieścić.
Sztomel Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 Faktycznie, zapomniałem że kod silnika umieszcza się w prefiksie przy temacie
audianka Opublikowano 7 Września 2012 Autor Opublikowano 7 Września 2012 No dobrze mniejsza z tym gdzie ten kod, ale co on wnosi do tematu??
DragonGTI Opublikowano 8 Września 2012 Opublikowano 8 Września 2012 pewnie to że wiadomo o jaki silnik chodzi
Sztomel Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 No dobrze mniejsza z tym gdzie ten kod, ale co on wnosi do tematu?? Wnosi to, że przynajmniej wiemy o jaką turbosprężarkę chodzi a prędzej czy później będziesz miała z nią problemy - uwierz mi. Są dwa typy turbo - ze zmieną geometrią i z zaworem upustowym. Ty masz tę pierwszą, która niestety sprawia wiele problemów ich właścicielom i prędzej czy później będziesz ją musiała z silnika wygrzebać by ją wyczyścić czyli skutki błędów 00575, 17964 i 17965 wraz z 00519. Te kody błędów sugerują to co napisałem wcześniej.
Rekomendowane odpowiedzi