Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o sprawdzenie logów dynamicznych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zwracam się z prośbą o sprawdzenie logów dynamicznych.

000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM (proszę nie zwracać uwagi na pierwszy zapis)

004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM (proszę nie zwracać uwagi na dwa pierwsze zapisy)

Z góry dziękuję i czekam na sugestie.

Opublikowano

turbo slabo wstaje,sprobuj kata wywalic,ale mi sie wydaje ze wina w sprezarce siedzi.Czemu tak pisze,ostatnio taki sam przypadek przerabialem,n75,wyciecie kata nic nie dalo.Ale wstawienie drugiego turbo naprawilo sprawe;]

Opublikowano

Dzisiaj wymieniam plecionkę w aucie i goście chcieli mi wyciąć kata, tyle że zamiast niego miała wlecieć jakaś gównorurka za 10zł...

Przyznam że przeganiam auto, tak po 180 raz na dwa dni. Nawet jak przegazuję auto to nie widać żeby się dławił tylko wskazówka ładnie i szybko wędruje do góry...

Mam w garażu drugą suszarę, jak z tą coś się zacznie dziać to wtedy zamiana i kolejne logi.

A co do reszty są jakieś zastrzeżenia, nawet minimalne ??

Opublikowano

nie,ale podmien gruszke i zobacz czy sa na niej fabryczne slady,bo doladowanie jest słabe,dlatego tez w tych momentach slabo pokazuje przeplywka-czyli w prawie calym zakresie.

Opublikowano

ja miałem podobnie w swoim auto jeździło normalnie , nie łapało Notlaufuw pomimo że geometria nie chodziła płynnie a jak się zajrzało od przody do turba to łopatki były powyginane w kształcie litery S.

nie kopcił nie brał oleju , po wymianie suszarki auto odżyło i pompuje od dołu

Opublikowano

podciśnienie daje ciała, w miejsce N75 wsadź N18 i zrób 011, wężyki podciśnienia dokładnie posprawdzaj

Opublikowano

błędnie, do puki nie ogarnie się nie doładowania czyli jawnej przyczyny odpowiedzialnej za niskie pomiar przepływki nie wolno myśleć o niej nawet, doładowanie wróci do normy, dolot i wydech będzie sprawdzony że jest droży wtedy można dopiero oceniać przepływkę

Opublikowano

A więc w ostatnim czasie:

- wymieniłem silikonowy łącznik dolotu z kolektorem, wszystko jest teraz szczelne na 101%, kolektor i kanały w głowicy błyszczące, pełny przelot

- wymieniłem wszystkie wężyki podciśnienia, są podociskane i przycięte idealnie na długość, żadnych zbędnych cm i mm

- wywaliłem cały początek wydechu z katalizatorem, obecnie jest założony tłumik przelotowy (katalizator był nieco zawalony od strony turbo, głównie po bokach

- na żadnym elemencie dolotu nie ma śladów oleju, na opaskach itp.

- przy okazji demontażu początku wydechu, sprawdziłem luzy na wirniku, praktycznie ich nie ma,było troszkę oleju na części wydechowej turbo ale nie dużo, turbo nie gwiżdże a jedynie syczy od tamtej pory

I najważniejsze, praktycznie nie ma poprawy w ciągu od dołu, turbo dalej późno wstaje aczkolwiek trochę lepiej ciągnie powyżej 3 tys.

Opublikowano

główna przyczyna nie zlikwidowana wiec dotychczas zrobione zabiegi nie musiały dać poprawy, zrób komplet logów, statyczne, basic setting i dynamiczne od 1000obr do 4000 na 3 biegu

Opublikowano

W kwestii odświeżenia kotelcika:

Podmieniłem ostatnio przepływomierz na identyczny od passata 1.9 tdi atj - żadnej poprawy (w tamtym aucie za to miazga, auto wyrywa z pod nogi), kompletnie nic się nie poprawiło. Idąc dalej zastanawiam się czy nie zwiększyć nieco dawki paliwa - obecnie jest na poziomie 4,4 a pompiarz mi kiedyś sugerował że powinna wynosić ok. 3.6. czy taka teoretycznie nie duża korekcja wpłynie na dynamikę auta i czy można to zrobić jedynie vagiem ??

Druga sprawa czasami widzę że jak solidnie przegonię auto na trasie i pojeżdżę w pełnym zakresie obrotów to w odczuciu nieco lepiej się zbiera.

Na koniec mam możliwość załatwienia za ok. 300 zł nowego n75 Pierburga z IC (w ASO jak usłyszałem cenę to zdębiałem - ponad 600zł). Czy nawet gdybym się zdecydował na taki zabieg, można liczyć na jakąkolwiek poprawę ?? Ktoś powie że wydziwiam ale denerwuje mnie niemiłosiernie to, że turbo wstaje późno jak słoń i nie mam w dodatku dostępu do Vaga co jest największą porażką w drodze eliminacji.

---------- Post dopisany 24-11-2012 at 23:36 ---------- Poprzedni post napisany 17-10-2012 at 10:27 ----------

Zamieszczam loga dynamicznego 011 przed wymianą N75 i po:

1) 3 pomiar --> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM na starym n75

2) Pomiar na nowym n75 do 3500 --> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

2,6-3,0mg można ustawić, można vagiem można stuknąć nastawnik, oba sposoby proste

wymiana N75 mało pomogła, ciągle w układzie coś nie gra, sprawdź zaworek zwrotny

Opublikowano

Mam zapasowy, jutro go założę. Wywaliłem zgodnie z Twoim zaleceniem n18 i skróciłem drogę podciśnienia. Co do wymiany n75 ,teraz czuć że auto się zbiera z dołu, nawet moja narzeczona to zauważyła :)

Teraz dawka jest ustawiona na 3,8 - 4,0 więcej już nie zejdzie vagiem, zostaje tylko ruszać nastawnik.

W każdym razie działamy do skutku, dzięki za poradę.

---------- Post dopisany 21-03-2013 at 13:40 ---------- Poprzedni post napisany 25-11-2012 at 22:41 ----------

Kwestia leżała w sprężarce. Obecne turbo awx (zakupione od vauxhall) pięknie ciągnie od samego spodu. Automatycznie wskazania przepływki poprawiły się.

Co najciekawsze po rozebraniu sprężarki jedna cześć geometrii była czyściutka ale w innym miejscu żaluzje pracowały ciężko. Poniekąd pomogła jazda autostradowa w DE ale dalej nie było 100% efektu. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi.

Opublikowano

Jaką ustawiłeś w końcu dawkę paliwa, ruszałeś nastawnik?

Opublikowano

Kolega tylko delikatnie zmniejszył Vagiem do 4,0 ale niżej trzeba już ruszać nastawnik. Niebawem będziemy zmieniać jego uszczelki to ustawimy w okolicach 3.2 - 3.4. To jedynie czysta kosmetyka.

Opublikowano

Jeżeli nastawnik będzie czyszczony to jak najbardziej nowe uszczelki a jeżeli tylko wymiana uszczelek tak proforma to szkoda ruszać coś z czym nie ma problemu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...