Tommy Gun Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Zwracam się z prośbą o sprawdzenie logów dynamicznych. 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM (proszę nie zwracać uwagi na pierwszy zapis) 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM (proszę nie zwracać uwagi na dwa pierwsze zapisy) Z góry dziękuję i czekam na sugestie.
vauxhall95 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 turbo slabo wstaje,sprobuj kata wywalic,ale mi sie wydaje ze wina w sprezarce siedzi.Czemu tak pisze,ostatnio taki sam przypadek przerabialem,n75,wyciecie kata nic nie dalo.Ale wstawienie drugiego turbo naprawilo sprawe;]
Tommy Gun Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Dzisiaj wymieniam plecionkę w aucie i goście chcieli mi wyciąć kata, tyle że zamiast niego miała wlecieć jakaś gównorurka za 10zł... Przyznam że przeganiam auto, tak po 180 raz na dwa dni. Nawet jak przegazuję auto to nie widać żeby się dławił tylko wskazówka ładnie i szybko wędruje do góry... Mam w garażu drugą suszarę, jak z tą coś się zacznie dziać to wtedy zamiana i kolejne logi. A co do reszty są jakieś zastrzeżenia, nawet minimalne ??
vauxhall95 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 nie,ale podmien gruszke i zobacz czy sa na niej fabryczne slady,bo doladowanie jest słabe,dlatego tez w tych momentach slabo pokazuje przeplywka-czyli w prawie calym zakresie.
grzegorzmen Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 ja miałem podobnie w swoim auto jeździło normalnie , nie łapało Notlaufuw pomimo że geometria nie chodziła płynnie a jak się zajrzało od przody do turba to łopatki były powyginane w kształcie litery S. nie kopcił nie brał oleju , po wymianie suszarki auto odżyło i pompuje od dołu
ciahciah Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 podciśnienie daje ciała, w miejsce N75 wsadź N18 i zrób 011, wężyki podciśnienia dokładnie posprawdzaj
DyzioVR6 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 ja bym sie czepiał przepływomierza
ciahciah Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 błędnie, do puki nie ogarnie się nie doładowania czyli jawnej przyczyny odpowiedzialnej za niskie pomiar przepływki nie wolno myśleć o niej nawet, doładowanie wróci do normy, dolot i wydech będzie sprawdzony że jest droży wtedy można dopiero oceniać przepływkę
Tommy Gun Opublikowano 6 Września 2012 Autor Opublikowano 6 Września 2012 A więc w ostatnim czasie: - wymieniłem silikonowy łącznik dolotu z kolektorem, wszystko jest teraz szczelne na 101%, kolektor i kanały w głowicy błyszczące, pełny przelot - wymieniłem wszystkie wężyki podciśnienia, są podociskane i przycięte idealnie na długość, żadnych zbędnych cm i mm - wywaliłem cały początek wydechu z katalizatorem, obecnie jest założony tłumik przelotowy (katalizator był nieco zawalony od strony turbo, głównie po bokach - na żadnym elemencie dolotu nie ma śladów oleju, na opaskach itp. - przy okazji demontażu początku wydechu, sprawdziłem luzy na wirniku, praktycznie ich nie ma,było troszkę oleju na części wydechowej turbo ale nie dużo, turbo nie gwiżdże a jedynie syczy od tamtej pory I najważniejsze, praktycznie nie ma poprawy w ciągu od dołu, turbo dalej późno wstaje aczkolwiek trochę lepiej ciągnie powyżej 3 tys.
ciahciah Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 główna przyczyna nie zlikwidowana wiec dotychczas zrobione zabiegi nie musiały dać poprawy, zrób komplet logów, statyczne, basic setting i dynamiczne od 1000obr do 4000 na 3 biegu
Tommy Gun Opublikowano 24 Listopada 2012 Autor Opublikowano 24 Listopada 2012 W kwestii odświeżenia kotelcika: Podmieniłem ostatnio przepływomierz na identyczny od passata 1.9 tdi atj - żadnej poprawy (w tamtym aucie za to miazga, auto wyrywa z pod nogi), kompletnie nic się nie poprawiło. Idąc dalej zastanawiam się czy nie zwiększyć nieco dawki paliwa - obecnie jest na poziomie 4,4 a pompiarz mi kiedyś sugerował że powinna wynosić ok. 3.6. czy taka teoretycznie nie duża korekcja wpłynie na dynamikę auta i czy można to zrobić jedynie vagiem ?? Druga sprawa czasami widzę że jak solidnie przegonię auto na trasie i pojeżdżę w pełnym zakresie obrotów to w odczuciu nieco lepiej się zbiera. Na koniec mam możliwość załatwienia za ok. 300 zł nowego n75 Pierburga z IC (w ASO jak usłyszałem cenę to zdębiałem - ponad 600zł). Czy nawet gdybym się zdecydował na taki zabieg, można liczyć na jakąkolwiek poprawę ?? Ktoś powie że wydziwiam ale denerwuje mnie niemiłosiernie to, że turbo wstaje późno jak słoń i nie mam w dodatku dostępu do Vaga co jest największą porażką w drodze eliminacji. ---------- Post dopisany 24-11-2012 at 23:36 ---------- Poprzedni post napisany 17-10-2012 at 10:27 ---------- Zamieszczam loga dynamicznego 011 przed wymianą N75 i po: 1) 3 pomiar --> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM na starym n75 2) Pomiar na nowym n75 do 3500 --> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
ciahciah Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 2,6-3,0mg można ustawić, można vagiem można stuknąć nastawnik, oba sposoby proste wymiana N75 mało pomogła, ciągle w układzie coś nie gra, sprawdź zaworek zwrotny
Tommy Gun Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Opublikowano 21 Marca 2013 Mam zapasowy, jutro go założę. Wywaliłem zgodnie z Twoim zaleceniem n18 i skróciłem drogę podciśnienia. Co do wymiany n75 ,teraz czuć że auto się zbiera z dołu, nawet moja narzeczona to zauważyła Teraz dawka jest ustawiona na 3,8 - 4,0 więcej już nie zejdzie vagiem, zostaje tylko ruszać nastawnik. W każdym razie działamy do skutku, dzięki za poradę. ---------- Post dopisany 21-03-2013 at 13:40 ---------- Poprzedni post napisany 25-11-2012 at 22:41 ---------- Kwestia leżała w sprężarce. Obecne turbo awx (zakupione od vauxhall) pięknie ciągnie od samego spodu. Automatycznie wskazania przepływki poprawiły się. Co najciekawsze po rozebraniu sprężarki jedna cześć geometrii była czyściutka ale w innym miejscu żaluzje pracowały ciężko. Poniekąd pomogła jazda autostradowa w DE ale dalej nie było 100% efektu. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi.
Tobike Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Jaką ustawiłeś w końcu dawkę paliwa, ruszałeś nastawnik?
Tommy Gun Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Opublikowano 21 Marca 2013 Kolega tylko delikatnie zmniejszył Vagiem do 4,0 ale niżej trzeba już ruszać nastawnik. Niebawem będziemy zmieniać jego uszczelki to ustawimy w okolicach 3.2 - 3.4. To jedynie czysta kosmetyka.
ciahciah Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 Jeżeli nastawnik będzie czyszczony to jak najbardziej nowe uszczelki a jeżeli tylko wymiana uszczelek tak proforma to szkoda ruszać coś z czym nie ma problemu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się