maly-ups Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 witam maniaków audi mam duzy problem z moim audi a4-b5 z 1995r z silnikiem 18 z gazem i mam wielka nadzieje z mi pomorzecie mój problem jest taki ze jak zapale furke to na wolnych obrotach chodz dobze problem pojawia sie jak dodaje gazu auto zachowuje sie wtedy tak jak by sie dusilo i nie chce wejsc na odroty , i to wszystko dzieje sie na bezynie . koledzy pomuscie co morze byc tego przyczyna:facepalm:
Roberto90 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Moze listwa wtryskowa... ---------- Post dopisany at 18:11 ---------- Poprzedni post napisany at 18:10 ---------- A tak poza tym wybrałes zły prefix. Jaki masz silnik? ADR 125KM?
prezesik18 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Może być tak że pompka paliwowa nie domaga. Często ludzie jak jeżdżą na gazie to mają Saharę w zbiorniku benzyny(sam mam lpg i wiem jak to jest)
Fr0styyy. Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Na gazie jest ok? Jak takie same cyrki to wymieniaj przewody WN, cewkę, kopułkę i rozdzielacz.
ja74687 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 A ja bym proponował wyczyścić przepustnicę i zrobić jej adaptację lepiej zacząć od czegoś co nie przyniesie ci kosztów a jeżeli czyszczenie nie pomoże to podłącz pod VAG jak i tu nic nie pokaże to napisz, ale zacznij od czyszczenia i adaptacji przepustnicy to możesz zrobić sam na forum jest gdzieś instrukcja co i jak a jak nie masz VAG to adaptację się robi że przekręcasz samochód na zapłon i czekasz 5 min potem wyłączasz na ok 30 sek. i wtedy odpalasz
prezesik18 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Na gazie jest ok?Jak takie same cyrki to wymieniaj przewody WN, cewkę, kopułkę i rozdzielacz. Układ zapłonowy jest elektroniczny bezrodzielaczowy, posiada dwie cewki zapłonowe(jedna cewka na 2 cylindry - w cewce wbudowany jest rozdzielacz) które zintegrowane są z modułem wzmocnienia zapłonu. Kopułkę i rozdzielacz to w maluchu możesz wymienić. ---------- Post dopisany at 19:15 ---------- Poprzedni post napisany at 18:45 ---------- Jeżeli twoje problemy występują TYLKO na benzynie, a na gazie jest WSZYSTKO w porządku, to problem tkwi w układzie zasilania. Na dobry początek proponuje wymianę filtra paliwa (znajduje się z tyłu po prawej stronie). Ja jak zmieniałem to okazało się że nie wymieniany był od nowości (koszt 20zł). Najlepiej byłoby gdybyś manometrem się podpiął w listwę zasilającą i zmierzył ciśnienie jakie daje pompka paliwa. Poza tym proponuje sprawdzić te parametry:
maly-ups Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2012 terz myslalem ze filter paliwa jest juz zawalony syfem i go wymienilem ale dalej sie dusi puzniej sprawdzilem przewud paliwowy ktury jest w baku podlaczony do pompy bo tez mialem juz przypadek ze on peknol i zasysal powietrze a nie paliwo , ale jest dobry . Jeszcze jutro wyczyszcze ta przepustnice jak muwicie i mam nadzieje ze bedzie juz dobre ---------- Post dopisany at 00:52 ---------- Poprzedni post napisany at 00:41 ---------- szczeze muwiac mam juz dosyc tego auta same z nim problemy ale go naszczescie sprzedaje . I chce kupic a4-b6 2004r tylko niewiem z jakim silnikiem doradcie 19tdi czy 2.5tdi
TomsonSzczecin Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 ja miałem u siebie to samo na benzynie tragedia raz chodził równo raz sobie zgasł jak potrzymałem na obrotach jakieś takie tępe strzały a z chwilą przejścia na gaz jak by TURBO dostał ;D
Fr0styyy. Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Na gazie jest ok?Jak takie same cyrki to wymieniaj przewody WN, cewkę, kopułkę i rozdzielacz. Układ zapłonowy jest elektroniczny bezrodzielaczowy, posiada dwie cewki zapłonowe(jedna cewka na 2 cylindry - w cewce wbudowany jest rozdzielacz) które zintegrowane są z modułem wzmocnienia zapłonu. Kopułkę i rozdzielacz to w maluchu możesz wymienić. Nvm, wnętrza B5 na oczy nie widziałem
TomsonSzczecin Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 I co było usterką? syf w zbiorniku kolego usterka znaleziona z przypadku też szukałem myślałem kombinowałem i z braku pomysłów postanowiłem zajrzeć do środka wyczyściłem wszystko zlałem paliwo (było grubo ponad pół baku) co dziwiło mnie jeszcze bardziej dla spokoju też je przecedziłem po czym jeszcze raz zmieniłem filtr paliwa i śmiga
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się