blejk83 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Panowie,jak w temacie,omyłkowo kupilem na alle czesc nie pasujaca do mojego auta -nie zauwazyłem ze to do avanta:facepalm: Jak to najsprawniej odkręcic?
rafal9119 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 tez miałem podobna sytuacje napisałem to kolesia ze nie wezme to nie pasuje a on ok. a poznij dostałem emaila z allegro ze koles zgłosił do nich ze nie wpłaciłem kasy i dostałem 70 zł jakiejs tam prowizji i nie opłaciłem to mnie zablokowali
jozek726 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 zadzwoń do gościa, powiec co i jak, jak gość będzie ok to się dogadacie
twix_18 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Dokładnie, zadzwoń do sprzedającego i musicie się dogadać i pewnie bedzie prosił o zwrot prowizji od Allegro za sprzedany produkt. Sprzedający musiał zapłacić od sprzedanego produktu prowizje....
cougarr2 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 można łatwo odzyskać prowizję trzeba napisać że na poczcie zginęło i po problemie dzwoń do chłopa mów że lipa i będziesz wiedział co robić najwyżej postawisz dla niego flache i OK
rafal9119 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 chyba mu to flache w paczce wysle
cougarr2 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 a jak oznacza się uwaga szkło i pojechało
julo23 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Ja kiedyś tak miałem że nie zapłaciłem prowizji, napisałem że transakcja nie doszła do skutku. Może sie teraz pozmieniało. Bo jak sie rozeszło to mógł tak każdy kombinować....
blejk83 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Napisałem do kolesia, zobaczymy co odpowie...
cougarr2 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Ja kiedyś tak miałem że nie zapłaciłem prowizji, napisałem że transakcja nie doszła do skutku. Może sie teraz pozmieniało. Bo jak sie rozeszło to mógł tak każdy kombinować.... dalej tak można, nawet jak towar w domu, to allegro tego nie wie i można sciemniać.
rafal9119 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 to jeszcze zalezy na jakiego typa sie trafi.
mikolaj85 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Wedle polskiego prawa masz 10 dni na zwrot zakupionego przez internet towaru, towar musi byc w takim samym stanie jak go otrzymałeś, nie może posiadać śladow montarzowych. Jeśli tu Ci się wszystko zgadza to poprostu odsyłasz, ale oczywiście dogadaj to przez telefon żeby nie było sytuacji że ani kasy ani towaru i o parę złotych bedziesz czas tracił. Sprzedający ma 14 dni na zwrot kasy. Podaj numer konta i czekaj. Co do prowizji to sprzedający może się zwrocić do allegro o zwrot prowizji, jako powód powinien podać, towar został zwrócony w ramach zwrotu lub reklamacji. To by było na tyle
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się