kamilb5 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Panowie potrzebuje małej podpowiedzi,ponieważ potrzebuje zrobić logi: czasów wtrysku,sondy lambda,przepływomierza,i cisnienia doładowania czy ktoś mógłby mi podac na których kanałach mogę zlogować te rzeczy,przeszukałem troche internetu,ale nic nie znalazłem. Z góry wielkie dzięki.
german81 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 w twoim silniku loguje sie bloki 2 7 25 .zeby cisnienie sprawdzic potrzebujesz podpiac manometr do układu turbo bo twój silnik nie jest wyposarzony w czujnik cisnienia doładowanie (tzw. slepak).
ZuBeK84 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Witam, Chciałbym dołączyć się do tematu ponieważ od przeglądania stron na temat silnika 1.8T AEB i robienia testów diagnostycznych dostaję oczopląsu:shock3: Co strona to inne numery bloków. Proszę o napisanie jakie zrobić testy statyczne i dynamiczne dla tego silnika. Czy można w jakiś sposób sprawdzić poprawność działania turbiny bez podpinania manometru? Mój problem polega na tym, że przy przyspieszaniu samochód nie idzie. W jakim zakresie obrotów powinienem czuć lub słyszeć prace turbiny dla tego silnika? Z góry dziękuję za odpowiedź.
pioteros Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 tylko przez manometr sprawdzisz dzialanie turba, a z dzwiekiem roznie bywa, czasem nie slychac w ogole, czasem swiszczy, nie ma na to reguly, logi masz podane powyzej, ewentualnie grupa 13-14-15 lub chyba 20 zeby zobaczyc zaplon na poszczegolnych cylindrach ja bym ci radzil sprawdzic dwie rzeczy odpiac wezyk idacy do gruszki turba od n75 i zaslepic go jakas srubka, i wtedy sprawdzic czy auto idzie jak szatan - jesli tak to klapka od wg jest sprawna a dwa - zdemontuj zawor DV od dołu auta najlepiej, i sprawdz go organoleptycznie dmuchajac w obydwa z grubszych koncow, nie powinien przepuszczac powietrza, jesli puszcza tzn ze tamtedy ucieka cisnienie ktore pompuje wczesniej turbo
Klejk Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 ja mam taki sam silniczek i u mnie przy otwartym oknie slychac turbo przy tak okolo 2200--2300 obrotow... ale to jest tylko takie swistniecie i auto zaczyna isc ale tez walcze co moze byc u mnie... bo turbo zawsze slysze... a auto nie zawsze idzie jak trzeba..
german81 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 zróbcie logi to wtedy bedzie mozna cos powiedziec a takim odpinaniem n75 mozna wicej sobie zaszkodzic niz zdiagnozowac .
ZuBeK84 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Wrzucę wszystkie logi jakie udało mi się zrobić. Te dobre i te złe bo może też się do czegoś przydadzą. Pierwsze błędy jakie odczytałem po kupnie samochodu, które później usunąłem: www.zubek.tkdami.net/A4/bledy_01_08_2012.pdf Logi z dnia 20.08.2012: Błędy z odczytu sterownika: www.zubek.tkdami.net/A4/bledy_20_08_2012.pdf www.zubek.tkdami.net/A4/statyczne/20_08_2012/przerobione/s_003.JPG www.zubek.tkdami.net/A4/statyczne/20_08_2012/przerobione/s_011.JPG www.zubek.tkdami.net/A4/dynamiczne/20_08_2012/przerobione/d_003.JPG www.zubek.tkdami.net/A4/dynamiczne/20_08_2012/przerobione/d_007.JPG www.zubek.tkdami.net/A4/dynamiczne/20_08_2012/przerobione/d_008.JPG www.zubek.tkdami.net/A4/dynamiczne/20_08_2012/przerobione/d_011.JPG Logi z dnia 22.08.2012: Błędy z odczytu sterownika: www.zubek.tkdami.net/A4/bledy_22_08_2012.pdf www.zubek.tkdami.net/A4/statyczne/22_08_2012/przerobione/s_001_007_009.JPG www.zubek.tkdami.net/A4/dynamiczne/22_08_2012/przerobione/d_002_007_025.JPG www.zubek.tkdami.net/A4/dynamiczne/22_08_2012/przerobione/d_013_014_015.JPG Proszę o analizę logów i błędów.
Dev Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 logi tragedia Kolego przepływke loguje sie od 1000 obr/min na 3 biegu do odcinki z noga w podłodze, sonde na wolnych obrotach ale to co jest to i tak bieda z błędów wynika że masz niezrozumiały sygnał na wtryski co widac też na cofających sie zapłonach
ZuBeK84 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Logi były robione od 1300rmp do 4200rmp na 3 biegu z gazem w podłodze. Które logi powtórzyć i jak to dobrze zrobić? Droga musi być prosta czy mogą być jakieś wzniesienia? Co może być przyczyną tych błędów na wtryskach?
Lo-buz Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Logi od 1.500 do przynajmniej 6 tys obrotów. 3 bieg i na maksa, droga prosta i bez duzego ruchu. Najlepiej robic to w dwie osoby bo odrywac wzrok przy duzych predkosciach aby wcisnac stop to troche niebezpieczne. Logi tak j/w 2 7 25. Moze kogos z regionu ze spotów złap i razem pojedziecie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się