devon00 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 mam to samo do Wrocka daleko nie mam KYLOMC pomogl bys ogarnac temat? oczywiscie nie za darmo
bialy986 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Na cieplym i na zimnym silniku tez terkotanie jest? Dobre pytanie,otóż jak odpale to terkotanie jest w drugą stronę,czyli jak zwiększam obroty.Jak już autko trochę pochodzi (ok.1 min.) to terkotanie objawia się przy zejściu z obrotów. Devon00-masz takie same objawy jak u mnie?Jaki może być powód że ta sztanga niedomaga już?
KYLOMC Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Na cieplym i na zimnym silniku tez terkotanie jest? Dobre pytanie,otóż jak odpale to terkotanie jest w drugą stronę,czyli jak zwiększam obroty.Jak już autko trochę pochodzi (ok.1 min.) to terkotanie objawia się przy zejściu z obrotów. Devon00-masz takie same objawy jak u mnie?Jaki może być powód że ta sztanga niedomaga już? nie sztanga tylko ta klapka w wydechu jest luźna na nicie i drży pod wpływem ciśnienia ,dlatego wystarczy podkręcić lekko cięgno gruchy (LEKKO) tak żeby nie było luźne i gra muza dobijanie czy spawanie nie radze a co do terkotania to na zimnym jak i na ciepłym ..... P.S na Forum o tym problemie jest trochę
radi Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Umnie tylko terkocze na cieplym przy A6 1.8T,po wymianie oleju na motul 5w40 jest lepiej ale nie tak jak powinno byc ,na zimnym nic sie nie dzieje-chodzi cicho,jestem na 100% pewny ze to lancych,a u ciebie moze zeczywiscie byc to klapka jak na zimnym masz dzwiek na odwrot
devon00 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Na cieplym i na zimnym silniku tez terkotanie jest? Dobre pytanie,otóż jak odpale to terkotanie jest w drugą stronę,czyli jak zwiększam obroty.Jak już autko trochę pochodzi (ok.1 min.) to terkotanie objawia się przy zejściu z obrotów. Devon00-masz takie same objawy jak u mnie?Jaki może być powód że ta sztanga niedomaga już? bialy u mnie bez roznicy czy cieply czy zimny przy spadku z obrotow jak sciagne noge z gazu mam ten dzwiek....chce to ogarnac ale sam nie dam rady na bank
bialy986 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Też się boję za to osobiście zabrać,żeby czegoś nie spartolić a ciężko też tam łapy wsadzić.Gdzieś na necie czytałem że tego cięgna lepiej samemu nie ruszać,bo każda turbina jeśli jest regenerowana z powodu niedomagania,przechodzi wyważenie i komputerowo wszystko się ustawia.Kurde,biednemu zawsze pod górkę
pioteros Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 jak bedziecie mieli takie podejscie do auta to nigdy nic nie bedzie wam gralo i niczego sie nie nauczycie - tu nie ma co zepsuc, sztanga sie sama nie rozreguluje i w zadnym kompie sie nic nie ustawia bo to element mechaniczny a nie elektroniczny
radi Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Umnie tylko terkocze na cieplym przy A6 1.8T,po wymianie oleju na motul 5w40 jest lepiej ale nie tak jak powinno byc ,na zimnym nic sie nie dzieje-chodzi cicho,jestem na 100% pewny ze to lancych,a u ciebie moze zeczywiscie byc to klapka jak na zimnym masz dzwiek na odwrot a jednak nie lancuch,tylko klapka od turbo,troche roboty jest-trzeba wyjac cala puche filtra powietrza i wykrecic kolektor wydechowy i jest dojscie do sztangi,podkrecilem srubki o 1,5mm do 2mm i jest cisza,juz nie terkocze i nie wkur... ucha,trche malo miejsca ale nie jest zle,dalem rade.pozdr
devon00 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 nie zrobiles przypadkiem jakis zdjec przy tej operacji...jak latwiej tam dojsc od gory czy od dolu...przydalo by sie jakies foto ktore srubki trzeba podkrecic ma ktos moze?
KYLOMC Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 A mówiłem ze to klapka devon devon nie sr** żarem hehe bierzesz narzędzia i jedziesz to jest proste tylko czasu zjada chyba ze mieszkasz w bloku ;/
devon00 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 mam dostep do podnosnika jak wywale wszystko bede widzial na 100% co mam podkrecic?
radi Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 wszystko od gory robisz,zdejmujesz filtr,odkrecasz to co niezbedne z obudowy filra powietrza, i ewentualnie rurke od odmy,sa trzy sruby od turbo na gorze i kilkanascie od kolekora,wyciagasz kolektor i masz na wierzchu sztange,podkrecasz ze 2mm w strone gruszki,i po problemie,skrecasz wszystko
bialy986 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Byłem jeszcze z problemem u mechaników,ciekawy ich opini i diagnozy "na słuch".Jeden odrazu wykluczył łańcuch na wałkach,bo mówi że by wydawał inny dzwięk.Jak twierdzi,możliwe że to cięgno klapki,ale wszystko trzeba rozkręcić żeby zdiagnozować w 100%.Daniel,a jak ze śrubami na kolektorze,nie było problemu?Robiłeś to na zimnym czy letnim silniku?Coś przy okazji potrzebowałeś,np.uszczelka kolektora...?Kurde szkoda że bliżej nie mieszkasz:decayed:
radi Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Kurde szkoda że bliżej nie mieszkasz:decayed: noo hehe,obecnie mieszkam w irlandii...uszczelki zalozylem te co byly,sruby popsiklem WD 40 i poszly bez problemu <br /><br /> <br /><br /> na fotkach masz co pokoleji rozkrecsz,potem puche filtra do gory,trzy sruby od turbo,kilka od kolektora i wszystko na wierzchu,silnik byl taki ze mozna bylo kolektora dotknac reka,tak ze niebyl za goracy.
bialy986 Opublikowano 8 Września 2012 Autor Opublikowano 8 Września 2012 Problem rozwiązany:decayed:Tak jak mówili fachowcy była to klapka WG.Nie ukrywam że samochód poszedł do warsztatu,co się okazało,ta klapka była non-stop uchylona,i jak mówił szpec ktoś już wcześniej chyba to poprawiał bo cięgienko było na stałe.tak jak pisał KYLOMC.Teraz śmiga aż miło i nawet słychać pssstttt,czego wcześniej nie było.Widać znaczną różnicę w jezdzie i przyspieszaniu Przy okazji potwierdziło się,że mam pęknięty kolektor przy śrubach,więc też czeka mnie wymiana z czasem....
KYLOMC Opublikowano 8 Września 2012 Opublikowano 8 Września 2012 ile za to ci wzięli ? a co do kolektora turba to też ma popękany
bialy986 Opublikowano 8 Września 2012 Autor Opublikowano 8 Września 2012 ile za to ci wzięli ? a co do kolektora turba to też ma popękany Przy okazji robienia turbulum wymienili mi osłone przegubu z przodu i tylnie łożysko.Manszete miałem swoją,oni łożysko załatwili (Ruville) a za całość 400zł.Robione poza W-wą.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się