Mathis Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Witam, Panowie - jakiś tydzień temu zauważyłem, że auto nie jedzie już jak kiedyś - myślałem że to złudzenie bo ostatnio sporo jeździłem 350Z i tamten idzie jak wściekły, ale jak chciałem A4 przegonić na 3 biegu to od razu wiedziałem że coś jest nie tak - ledwo dobija do 6000tys obrotów... Trwa to wieczność. Dodam jeszcze, że naprawiałem ostatnio wycieraczki (zatarła się od strony kierowcy) i zauważyłem że po lewo od zbiorniczka płynu chłodzącego - obok SERVO? Leży sobie niepodłączony do niczego wężyk przeźroczysty z końcówką 90* jakieś fi 3mm, nie znalazłem miejsca gdzie to wpiąć? Poniżej daję logi Z tego co wiedzę to przepływomierz nie daje tyle co trzeba? Jak sprawdzić DV? Widzę też że bardzo cofa się kąt wtrysku - paliwo mam Pb95 z Orlena, czy w pierwszej kolejności wymieniać świece czy cewki? Log (0 - 003,020,100) Log (1 - 001,002,115) Log (2 - 004,002,115) Log (3 - 020,031,120) Dodatkowo takie błędy znalazł VAG-COM: 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 35-10 - - - Intermittent 17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High P1113 - 35-10 - - - Intermittent 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-00 - - Pomóżcie doprowadzić Audiczkę do perfekcji
german81 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 logi do poprawki bo robiłes je w trybie awaryjnym .skasuj błedy i powtórz logi .
Mathis Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Po czym poznać że jest tryb awaryjny?
german81 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 po doładowaniu . zrób logi kazdy osobno z bloków 2 20 31 115 118
Mathis Opublikowano 6 Września 2012 Autor Opublikowano 6 Września 2012 po doładowaniu . zrób logi kazdy osobno z bloków 2 20 31 115 118 Ok, jutro zrobię i po południu dam na forum. Dzięki za pomoc! ---------- Post dopisany 06-09-2012 at 21:35 ---------- Poprzedni post napisany 27-08-2012 at 23:58 ---------- Log (0 - 002,020,031) Log (1 - 115,118) Przepraszam, że tak długo, ale w międzyczasie okazało się, że pompa oleju nie trzyma ciśnienia jak się olej dobrze rozgrzeje i musiałem wymienić na nową Logi z dzisiaj, przed logami tylko błąd lambdy, usunięty bez problemu, innych błędów nie było. I jak to teraz wygląda? Więcej obrotów już nie byłem w stanie osiągnąć
Dev Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 dalej jest tryb awaryjny cos masz grubo namieszane bo strasznie cofa zapłony w jakim stanie cewki i swiece ?
Mathis Opublikowano 6 Września 2012 Autor Opublikowano 6 Września 2012 Świece nie wymieniane już pewnie ze 3-4 lata, więc wymienię (choć znajomy mówi, że wyglądają OK, ale profilaktycznie mogę zmienić), cewki nie umiem ocenić po wyglądzie - 3 siedzą widać oryginalne, jedna zamiennik bo cała czarna. Niestety nie mam drugiego 1.8T w okolicy żeby podmienić cewki. Skąd się bierze ten tryb awaryjny? Czy to przez to cofanie zapłonu? ---------- Post dopisany at 22:45 ---------- Poprzedni post napisany at 22:31 ---------- NGK PFR6Q - takie świece będą OK?
Dev Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 jak najbardziej pamietaj aby wykrecac je tylko na zimny silnik
Mathis Opublikowano 6 Września 2012 Autor Opublikowano 6 Września 2012 Ok, jutro kupię i wymienię - dzięki za pomoc! Później będziemy szukać dalej co ją boli.
Łukasz13 Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 Mi się wydaję że to nie jest tryb awaryjny, poprostu turbina cos nie może dać odpowiedniego cisnienia czy standardowo do sprawdzenia układ dolotowy pod kątem szczelności,sprawdzenie dv.
Dev Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 a spalanie stukowe ? widziałeś co sie dzieje ?
Łukasz13 Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 Spalanie stukowe może wynikać ze złej mieszanki dostarczanej do silnika, niech kolega sprawdzi nieszczelności, 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation ten błąd własnie wynikał z tego że turbina nie może osiągnąc zadanego doładowania, czyli albo nieszczelnośc, zawór dv przepuszcza, albo n75, albo turbina pada, albo zatkany katalizator możliwości jest wiele zacznij od najprostszych i najtanszych
german81 Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 takie cofanie nie jest spowodowane trybem awaryjnym . zacznij od sprawdzenia szczelnosci bo masz duza dziure .po naprawieniu nieszczelnosci powtórz logi .
Mathis Opublikowano 7 Września 2012 Autor Opublikowano 7 Września 2012 Świece wymienione - jedna była faktycznie dość czarna i sporo miała nagaru, ale reszta w miarę OK. Jutro lub w niedzielę postaram się sprawdzić szczelność dolotu, tak? A może to jest spowodowane zapchanym katalizatorem? Ten ma już 262tys km Czy szczelność na 4-5 barach wystarczy? Niestety moja sprężarka więcej nie wydoli
Mathis Opublikowano 11 Września 2012 Autor Opublikowano 11 Września 2012 Panowie, tak na szybko bo nie wiem czy nie robię czegoś źle... Zapakowałem "rurę" w dolot od strony filtra, zdjąłem odmę i zatkałem pusty otwór po niej, odkręciłem korek oleju i pompuję i.... I wydyma mi się dolot jak balon przy 1,5bar, lekko bulgocze olej, a poza tym cisza - leciało powietrze nad kolektorem z takiego trójnika - odkręciłem go puściłem powietrze i cisza :/ nie rozumiem trochę tego. Jutro jeszcze zamiast tego gumowego badziewia jako dolot wstawię kwasiaka i sprawdzę jeszcze raz. A i dowaliłem ponad 1,5bar i spadł dolot od strony turba...
Łukasz13 Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 Sprawdz jeszcze ten nieszczęsny dv czy nie jest czasem zablokowany w pozycji otwartej, najlepiej go wymontuj wtedy sprawdz jak działa, tłoczek powinien w miare lekko chodzic, wciśnij tłoczek a ten mały krociec zatkaj palcem tloczek nie powinien się cofnąc.
Mathis Opublikowano 14 Września 2012 Autor Opublikowano 14 Września 2012 Panowie, więc dzisiaj rozebrałem wszystko i wyjąłem ten nieszczęsny DV - sprężyna chodzi bardzo ciężko, dodatkowo po wciśnięciu go i zatkaniu tego cieniutkiego króćca wraca spokojnie do swojej pozycji. Powietrze swobodnie przelatuje z małego króćca do to od strony turba i a od strony kolektora trzyma ciśnienie, nie jestem w stanie płucami go ruszyć. Do wymiany? Czy kopia Forge 007 - nasz polski ProPerfekt będzie OK? Czy lepiej oryginał kupić?
german81 Opublikowano 14 Września 2012 Opublikowano 14 Września 2012 DV masz do wymiany naj lepszy i naj tanszy jest orginał z literka P na koncu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się