Gość darecki84 Opublikowano 17 Listopada 2006 Opublikowano 17 Listopada 2006 Witam mam pytanie po odpaleniu silnika auto chodzi i po chwili pulsuje kontrolka od świec co to morze być ?
Szewczenko7 Opublikowano 17 Listopada 2006 Opublikowano 17 Listopada 2006 Mozliwe ze jedna ze swiec jest zuzyta(przepalona) sprawdz to w latwy sposob kabelek i akumulator
Pikuś Opublikowano 17 Listopada 2006 Opublikowano 17 Listopada 2006 darecki84, pewnie masz jakis blad w ECU zapisany. Podepnij pod VAG-a. Kontrolka swiec sluzy nie tylko do info o grzaniu ale takze o problemie w silniku.
baskecior Opublikowano 17 Listopada 2006 Opublikowano 17 Listopada 2006 Witam mam pytanie po odpaleniu silnika auto chodzi i po chwili pulsuje kontrolka od świec co to morze być ? 1. Tryb awaryjny (auto powinno stracić moc) 2. Odłożony w pamięci ECU poważny błąd. Konieczne podpięcie VAG`a i ocena sytuacji wraz z analizą błędu i poszukiwaniem przyczyny. Po podpięciu VAG`a nalezy zanotować treść i numer błedu , skasować go i spróbować znaleźć przyczynę. Czasem jest prozaiczna, np chwilowe odłaczenie kostki sterującej pompą wtryskową, czasem powazniejsza, dlatego nie wolno jej zlekceważyć. PS: w naszych starych kondonach w żaden sposób nie jest sygnalizowane uszkodzenie świec żarowych.
spanky Opublikowano 18 Listopada 2006 Opublikowano 18 Listopada 2006 Witam mam pytanie po odpaleniu silnika auto chodzi i po chwili pulsuje kontrolka od świec co to morze być ? podpiac Vag'a , odczytac bledy i zajac sie tematem .... :twisted:
MarkusTDI Opublikowano 3 Grudnia 2006 Opublikowano 3 Grudnia 2006 Dzis to samo zauwazylem odpalilem auto i chwile po odpaleniu mrugala mi kontrolka swiec moze mieli juz takiego cos to powiedzcie jak to usunac czy swiece czeba zmienic?
dark79 Opublikowano 3 Grudnia 2006 Opublikowano 3 Grudnia 2006 Dzis to samo zauwazylem odpalilem auto i chwile po odpaleniu mrugala mi kontrolka swiec moze mieli juz takiego cos to powiedzcie jak to usunac czy swiece czeba zmienic? popatrz wyżej
spanky Opublikowano 3 Grudnia 2006 Opublikowano 3 Grudnia 2006 Dzis to samo zauwazylem odpalilem auto i chwile po odpaleniu mrugala mi kontrolka swiec moze mieli juz takiego cos to powiedzcie jak to usunac czy swiece czeba zmienic? a przeczytałes odpowiedzi w tym poscie .... :?: :roll:
baskecior Opublikowano 3 Grudnia 2006 Opublikowano 3 Grudnia 2006 Dzis to samo zauwazylem odpalilem auto i chwile po odpaleniu mrugala mi kontrolka swiec moze mieli juz takiego cos to powiedzcie jak to usunac czy swiece czeba zmienic? a przeczytałes odpowiedzi w tym poscie .... :?: :roll: Po co ? :twisted:
ono Opublikowano 3 Grudnia 2006 Opublikowano 3 Grudnia 2006 Mi sie kiedyś w golfie 4 zapalila , okazało że to czujnik światła stop Jaki to ma qwa związek ze świecami to nie wiem hehe
spanky Opublikowano 3 Grudnia 2006 Opublikowano 3 Grudnia 2006 Mi sie kiedyś w golfie 4 zapalila , okazało że to czujnik światła stop Jaki to ma qwa związek ze świecami to nie wiem hehe jedyny zwiazek to taki ze jedno i drugie (czyt.błąd/uszkodzenie) sygnalizowane jest przez kontrolke swiec zarowych ... gdyby wszystko mialo osobna kontrolke do zaswiecenia to w samochodzie czulibysmy sie jak w statku kosmicznym ;-) a w schowku mialbys trzytomowa instrukcje obsługi .... :twisted:
ono Opublikowano 3 Grudnia 2006 Opublikowano 3 Grudnia 2006 Ja cie spanky rozumieć Ja tylko nie rozumiem czemu akurat taka kontrolka , równie dobrze mogła sie zapalić kontrolka od płynu do spryskiwaczy, kompletnie bez sensu , słabo logiczne i mało czytelne rozwiązanie
Gość janko Opublikowano 3 Grudnia 2006 Opublikowano 3 Grudnia 2006 Panowie to moze byc przekażnik pompy paliwa to moga być zuzyte swiece zależy czy miga na pomarańczowo czy czerwono ale tak jak koledzy mowią podpięcie pod vga jeżeli jest dobry mechanik powie ci to zzaraz po objawach
dark79 Opublikowano 3 Grudnia 2006 Opublikowano 3 Grudnia 2006 zależy czy miga na pomarańczowo czy czerwono no raczej tylko na pomarańczowo
Pikuś Opublikowano 3 Grudnia 2006 Opublikowano 3 Grudnia 2006 No w B5 to raczej obstawiam, ze tylko na pomaranczowo swiecie, nie wiem jak w B6. Napewno tez w B5 nie sygnalizuje spalonej swiecy.
baskecior Opublikowano 3 Grudnia 2006 Opublikowano 3 Grudnia 2006 Na głównej stronie forum wisi sobie instrukcja. Tam opisana jest magiczna żółta migająca kontrolka. :mrgreen:
waveraider Opublikowano 11 Września 2010 Opublikowano 11 Września 2010 Witam. szukałem wszędzie na tym forum. Chyba jeszcze nikt nie miał takiego przypadku jak ja Wracając z pracy (A4 B5 1.9TDi 110) musiałem się zatrzymać - bo korek. Gdy przyszło do ruszania, ja w gaz, a on ciągle na 1000rpm wcisnąłem kilka razy, to samo, po chwili zaczeła mrugać kontrolka świec. Sobie pomyślałem - no pięknie. zaraz potem, obroty się ustaliły na 1100rpm i mogłem zjechac z ulicy. wyłączyłem silnik i poczekałem chwile. Padał dość obfity deszcz, wiec pomyślałęm ze moze coś zamokło w silniku po chwili odpaliłem znowu. wszystko poszło gładko, nawet mogłem podkręcić obroty ile chciałem. Jak przyszło do jazdy, to sytuacja się powtórzyła - spadły obroty, brak reakcji na pedał gazu. zaprowadziłem do mechanika na podpięcie do VAGa. ten mi zaśpiewał że to sensor przyspieszenia (który bedzie mnie kosztował 10% ceny samochodu !!). Dodam jeszcze, że prawa żarówka STOP jes spalona, i świeci mi się kontrolka od poduszek powietrznych ;( zastanawiam się czy nie próbuje mnie naciągnąć ten mechanik na niepotrzebne koszta ? co sądzicie o tym[br]Dopisany: 29 Wrzesień 2007, 10:17_________________________________________________Witam ponownie. Zamieszam ten tekst tylko dla informacji dla kogoś kto będzie przeglądali ten post. Moja rozmowa z jednym z na temat mojego postu i problemów z autem. problem w sumie ciągle pozostal nie wyjaśniony 11:48:03 pojechałem do warsztatu ażeby cos z tym zrobili, no i tam wymienili mi czujnik poleżenia pedału gazu 11:48:25 który oczywiście musieli sprowadzić z Audi w niemczech 11:48:50 no ale problem znikną na jakiś czas 11:49:35 post pisałem we wrześniu 11:50:15 potem, w grudniu jak jechałem autem a polski do UK to w środku Niemczech zrobiło sie to samo  11:50:35 a ja ci radze wyczyścić nastawnik a jeszcze lepiej wymienić na inny  11:50:53 to nie było to 11:51:00 jaki nastawnik ?  11:51:06 nastawnik na pompie paliwa 11:51:17 objawy pasują  lookas 11:52:38 to nie miało nic wspólnego z tym (przynajmniej tak mi sie wydaje) 11:53:54 problem byle taki, ze woda sie zbierała pod wykładzina po prawej stronie 11:53:59 czyli pod kierowca 11:54:14 i zalewala instalacje elektryczne tam będące 11:54:24 nie wiem dokładnie jakie kable tam lecą  11:54:37 no fakt, to też może być powód  lookas 11:55:27 ja jestem przekonany ze to byle jedyny powód, bo mechanik mi powiedział ze jak podpiął pod komputer to nie mógł czujnika gazu znaleźć 11:55:57 wydaje mi sie ze woda sie dostała do jakiej kości i robiła zwarcie  11:56:07 to możliwe  lookas 11:56:23 a cieklo ze strony silnika 11:56:49 przez dziury we wspomaganiu kierownicy (serwo)  11:57:15 uszczelniłeś?  lookas 11:57:26 pod akumulatorem są dwie dziury odpływowe i były zapchane liśćmi 11:57:37 udrożniłem je i wody nie było 11:57:50 bo spływała automatycznie 11:58:02 pod auto 11:58:25 oczywiście musialem zedrzeć cały dywan po stronie kierowcy i go osuszyć  11:58:49 i teraz spokój masz?  lookas 11:59:12 teraz juz tak, bo auto sprzedalem w grudniu tamtego roku 11:59:30 ale do tego czasu było wszystko ok 11:59:43 jest jeszcze cos ciekawego  12:00:06 co takiego?  lookas 12:00:26 na to akurat nie mam wytłumaczenia 12:00:44 ale wtedy w niemczech, jak mi odcięło ten pedał gazu 12:01:07 to zaczalem osuszać jakieś wiązki kabli i takie tam 12:01:24 co i tak nie pomogło 12:02:01 ale w ostateczności wcisnąłem mały plaski śrubokręt 12:02:23 tam gdzieś w mechanizm obrotowy pedału gazu 12:02:44 żeby pedał gazu sie nie zatrzymywał na pozycji '0' 12:02:56 tylko gdzieś trochę dalej 12:03:21 miałem nadzieje ze podniosę obroty na biegu jałowym 12:04:00 odpaliłem auto, silnik prze-gazował do wyzszych obrotów i ponownie wrócił do 800rpm 12:04:10 mimo ze śrubokręt byle 12:04:37 no i dzięki temu dojechałem do UK 12:04:57 później pedał gazu pracowal poprawnie  12:05:20 spoko  lookas 12:06:54 nie wiem dokładnie jak to wszystko jest powiązane ze sobą, ale uratowało mi życie wtedy, później po jakimś czasie wyciągnąłem ten śrubokręt i dalej wszystko było ok
tomekkarauda Opublikowano 11 Września 2010 Opublikowano 11 Września 2010 U mnie mrugała kontrolka od świec żarowych , okazało się ze to błąd nastawnika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się