12pawel12 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Witam. Przymierzam się do zmiany moich s-lineowych 17 na flat five z a8, rzecz jasna były by opony 225/40/18, dodam, że mam zawias 1BV. Mam pewne obawy, co do tego, czy nie będzie efektu kozy, tudzież spodni do kostek. W przypadku potwierdzenia się moich obaw jakie sprężyny moglibyście zaproponować, żeby posadzić auto z głową (pal licho policjanty, ale żeby nie polec na przeszkodach, które są dyskretnie wkomponowane w jezdnię)? Kolejne pytanie może zabrzmieć głupio, ale czy gwint będzie dużo twardszy od 1bv? Mile widziane zdjęcia/linki do zdjęć jakiegoś 1BV na 18" celem rozpoznania. Pozdrawiam
matys89 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 1bv + s-line 18" 235/40 Wygląda świetnie, ale ciężko mi się przyzwyczaić po przesiadce z merca w202 15" i zastanawiam się czy nie wrzucić 17" + 225/45?
12pawel12 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2012 dzięki za szybkie odpowiedzi jest praktycznie tak jak na 17. chciałbym uzyskać efekt jak na poniższych fotkach. http://i2.photobucket.com/albums/y48/VTECDA21/IMG_1063.jpg http://i2.photobucket.com/albums/y48/VTECDA21/IMG_1068.jpg http://i2.photobucket.com/albums/y48/VTECDA21/IMG_1066.jpg jak myślicie, jakie sprężyny musiał bym wstawić?
GreGoriO Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 czy 16 czy 17 czy 18 nie ma znaczenia...... obwód koła jest zawsze taki sam. porównaj sobie jak to wygląda w porównywarkach doboru opon... tutaj wyznacznikiem jest samo zawieszenie.
12pawel12 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2012 czy 16 czy 17 czy 18 nie ma znaczenia...... obwód koła jest zawsze taki sam.porównaj sobie jak to wygląda w porównywarkach doboru opon... tutaj wyznacznikiem jest samo zawieszenie. faktycznie, różnica jest na poziomie 0,5%, więc praktycznie nie widać tego gołym okiem.
Misiek69 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 dokladnie nawet 19 mozesz zalozyc i bedzie taki sam efekt
12pawel12 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2012 z tego co się orientuję 1bv to -20mm w stosunku do oryginału. ile maksymalnie idzie obniżyć a4 b6 sprężynami. za punkt odniesienia weźmy oryginalny zawias.
GreGoriO Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 @12pawel12 pamiętaj że tutaj ważne jest również ET, bowiem jeśli chcesz mieć dobry wygląd przy dużym obniżeniu, opona nie może za bardzo wystawać a wręcz musi być schowana w nadkole... to raz....dwa trzeba pamiętać o utwardzeniu zawieszenia bowiem każda dziura spowoduje DOBIJANIE koła do nadkola więc sama sprężyna nie spełni warunków...
matys89 Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 Z tego co mi wiadomo 1bv to -30mm, natomiast -20mm to ma chyba 1be czy odwrotnie?
julo23 Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 225/40/18 i zawias 1BE ET 43 albo 45... nie pamiętam.
Dev Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 Z tego co mi wiadomo 1bv to -30mm, natomiast -20mm to ma chyba 1be czy odwrotnie? Poziom 1BE i BV jest taki sam -20mm, 1BV jest twardsze
12pawel12 Opublikowano 1 Września 2012 Autor Opublikowano 1 Września 2012 czy ktoś zmieniał 1bv na gwint z allegro który kosztuje w okolicy 1000 pln? z tego co pamiętam jest chyba kilku producentów do wyboru. jak to się ma do 1bv? prowadzenie auta nie polega pogorszeniu?
P-U-M-A Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 Gwint z allegro za 1000zł to nie gwint tylko zabawka:wink:
12pawel12 Opublikowano 1 Września 2012 Autor Opublikowano 1 Września 2012 Gwint z allegro za 1000zł to nie gwint tylko zabawka:wink: widziałem opinie użytkowników z forum na temat fk i tym podobnych cudow (chodzi mi o ten przedział cenowy) i wynikało z nich, ze nie są takie złe. zatem jaki gwint, żeby nie wpompować furmanki kasy, a jednocześnie, żeby działał jak należy?
KOval81 Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 A musi być gwint? Załóż jakiś przyzwoity KIT, albo zestaw sobie takie coś, jak ja miałem u siebie w mojej byłej B6 - amortyzatory KONI Sport, lub Bilstein + sprężyny H&R / Eibach. Wyglądało i jeździło się świetnie. Zdjęcia gdzieś są jeszcze w galerii B6, lub jak zaraz znajdę, to wkleję auto sprzed sprzedaży. ---------- Post dopisany at 09:55 ---------- Poprzedni post napisany at 09:50 ---------- , , A o tak oto wyglądało na w/w zestawie (zaznaczonym na czarno) - sprężyny obniżały o około 40mm (-20mm od zawieszenia 1BE/1BV)
matys89 Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 KOval81 można wiedzieć co to za felgi? Bardzo mi się podobają, chciałbym takie u siebie:)
KOval81 Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 Ori Audi DTM 18x8" ET43 założone bez dystansów z oponą 225/40 Vredestein Ultrac Sessanta - dodam nieśmiało, że ten komplet jest do sprzedania, bo pozostał mi się po zmianie auta. Na rozstaw 5x120 niestety już nie wejdą ---------- Post dopisany at 21:01 ---------- Poprzedni post napisany at 20:59 ---------- Koła świeżo po malowaniu - wyglądają jak nówki:wink: Oponka jedna ma starty rant ochronny na połowie obwodu (nie ma wpływu na użytkowanie) i jednak zaklejona po śrubce - reszta chodzi jak w zegarku:whistling:
gelo_leczna Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 KOval81 jak się jeździ na tych oponach. Zamierzam zakupić na następny sezon własnie te Vredestein. Ludzie niby chwalą, no i wygląd ....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się