Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zawieszenie 1BV & felgi 18 cali. nie będzie wyglądał jak koza?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Przymierzam się do zmiany moich s-lineowych 17 na flat five z a8, rzecz jasna były by opony 225/40/18, dodam, że mam zawias 1BV. Mam pewne obawy, co do tego, czy nie będzie efektu kozy, tudzież spodni do kostek. W przypadku potwierdzenia się moich obaw jakie sprężyny moglibyście zaproponować, żeby posadzić auto z głową (pal licho policjanty, ale żeby nie polec na przeszkodach, które są dyskretnie wkomponowane w jezdnię)? Kolejne pytanie może zabrzmieć głupio, ale czy gwint będzie dużo twardszy od 1bv?

Mile widziane zdjęcia/linki do zdjęć jakiegoś 1BV na 18" celem rozpoznania.

Pozdrawiam :)

Opublikowano

2580137387_7.jpg

1bv + s-line 18" 235/40

Wygląda świetnie, ale ciężko mi się przyzwyczaić po przesiadce z merca w202 15" :D

i zastanawiam się czy nie wrzucić 17" + 225/45?

Opublikowano

moja.....dsc0277bs.jpg

koła 225/40x18...

Opublikowano

dzięki za szybkie odpowiedzi :)

jest praktycznie tak jak na 17.

chciałbym uzyskać efekt jak na poniższych fotkach.

http://i2.photobucket.com/albums/y48/VTECDA21/IMG_1063.jpg

http://i2.photobucket.com/albums/y48/VTECDA21/IMG_1068.jpg

http://i2.photobucket.com/albums/y48/VTECDA21/IMG_1066.jpg

jak myślicie, jakie sprężyny musiał bym wstawić?

Opublikowano

czy 16 czy 17 czy 18 nie ma znaczenia...... obwód koła jest zawsze taki sam.

porównaj sobie jak to wygląda w porównywarkach doboru opon...

tutaj wyznacznikiem jest samo zawieszenie.

Opublikowano
czy 16 czy 17 czy 18 nie ma znaczenia...... obwód koła jest zawsze taki sam.

porównaj sobie jak to wygląda w porównywarkach doboru opon...

tutaj wyznacznikiem jest samo zawieszenie.

faktycznie, różnica jest na poziomie 0,5%, więc praktycznie nie widać tego gołym okiem.

Opublikowano

dokladnie nawet 19 mozesz zalozyc i bedzie taki sam efekt ;)

Opublikowano

z tego co się orientuję 1bv to -20mm w stosunku do oryginału. ile maksymalnie idzie obniżyć a4 b6 sprężynami. za punkt odniesienia weźmy oryginalny zawias.

Opublikowano

@12pawel12 pamiętaj że tutaj ważne jest również ET, bowiem jeśli chcesz mieć dobry wygląd przy dużym obniżeniu, opona nie może za bardzo wystawać a wręcz musi być schowana w nadkole...

to raz....dwa trzeba pamiętać o utwardzeniu zawieszenia bowiem każda dziura spowoduje DOBIJANIE koła do nadkola więc sama sprężyna nie spełni warunków...

Opublikowano

Z tego co mi wiadomo 1bv to -30mm, natomiast -20mm to ma chyba 1be czy odwrotnie?

Opublikowano

225/40/18 i zawias 1BE

ET 43 albo 45... nie pamiętam.

e391b44231f8fdc0.jpg

Opublikowano
Z tego co mi wiadomo 1bv to -30mm, natomiast -20mm to ma chyba 1be czy odwrotnie?

Poziom 1BE i BV jest taki sam -20mm, 1BV jest twardsze

Opublikowano

czy ktoś zmieniał 1bv na gwint z allegro który kosztuje w okolicy 1000 pln? z tego co pamiętam jest chyba kilku producentów do wyboru. jak to się ma do 1bv? prowadzenie auta nie polega pogorszeniu?

Opublikowano

Gwint z allegro za 1000zł to nie gwint tylko zabawka:wink:

Opublikowano
Gwint z allegro za 1000zł to nie gwint tylko zabawka:wink:

widziałem opinie użytkowników z forum na temat fk i tym podobnych cudow (chodzi mi o ten przedział cenowy) i wynikało z nich, ze nie są takie złe.

zatem jaki gwint, żeby nie wpompować furmanki kasy, a jednocześnie, żeby działał jak należy?

Opublikowano

A musi być gwint? Załóż jakiś przyzwoity KIT, albo zestaw sobie takie coś, jak ja miałem u siebie w mojej byłej B6 - amortyzatory KONI Sport, lub Bilstein + sprężyny H&R / Eibach. Wyglądało i jeździło się świetnie. Zdjęcia gdzieś są jeszcze w galerii B6, lub jak zaraz znajdę, to wkleję auto sprzed sprzedaży.:wink:

---------- Post dopisany at 09:55 ---------- Poprzedni post napisany at 09:50 ----------

mg68011600x1200.jpg, 20110918153831.jpg

mg68061600x1200.jpg, mg68331600x1200.jpg

mg68331600x1200.jpg

A o tak oto wyglądało na w/w zestawie (zaznaczonym na czarno) - sprężyny obniżały o około 40mm (-20mm od zawieszenia 1BE/1BV)

Opublikowano

KOval81 można wiedzieć co to za felgi? Bardzo mi się podobają, chciałbym takie u siebie:)

Opublikowano

Ori Audi DTM 18x8" ET43 założone bez dystansów z oponą 225/40 Vredestein Ultrac Sessanta - dodam nieśmiało, że ten komplet jest do sprzedania, bo pozostał mi się po zmianie auta. Na rozstaw 5x120 niestety już nie wejdą:kox:

---------- Post dopisany at 21:01 ---------- Poprzedni post napisany at 20:59 ----------

Koła świeżo po malowaniu - wyglądają jak nówki:wink: Oponka jedna ma starty rant ochronny na połowie obwodu (nie ma wpływu na użytkowanie) i jednak zaklejona po śrubce - reszta chodzi jak w zegarku:whistling:

Opublikowano

KOval81 jak się jeździ na tych oponach. Zamierzam zakupić na następny sezon własnie te Vredestein. Ludzie niby chwalą, no i wygląd :kox:....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...