NiskoiSzerokoAudiA4 Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 z prawem to raczej zgodne nie jest ale z rozsadkiem tak kata wywalić + moc , spalanie + Kasa za kata - diesel pusci lepszego dymka ale generalnie nikomu wyciecie kata nie zaszkodzilo tylko pomoglo chyba ze w nowszych autach
xXxMAROKOxXx Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 Jest na forum gdzieś poradnik?
wjot1 Opublikowano 21 Września 2012 Opublikowano 21 Września 2012 Panowie, po przygazowaniu tak pwoyzej 2,5k obrotow na luzie, slychac dzwiek jakby tlumik byl dziurawy. Mechanik mi powiedział, że katalizator do wymiany. Naczytałem się troche na ten temat i chyba najlepszym wyjściem będzie się go pozbyć. Teraz pytanie : Widzę, że są różne metody - wstawienie strumienicy, wybicie środka, wspawanie rury. Co polecacie najbardziej przy moim silniku, żeby hałasował jak polonez i wszystko było cacy?
wjot1 Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 Tak,juz lece wydac 500zl na sam kata ....
bakuś Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 Głupie pytanie, które było wałkowane milon razy. Wstaw strumiennicę, rurę czy wybij środek to twoje audi będzie grało poloneza. A jak chcesz żeby wszystko było cacy to wymień kata. Proste. 1
wjot1 Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 @bakuś własnie kolego to nie jest taka oczywista sprawa. Sporo opinii, że nie widać żadnych "efektów ubocznych". Niestety są i przeciwne, dlatego pytam, która opcja jest najlepsza. Szczególnie zależy mi na opinii osób z tym samym silnikiem. @devastation ten facepalm odnośnie mojego postu, czy kolegi?
Dev Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 Kolegi, wywalilem z setke katow i nic sie nie zesralo
bakuś Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 A czy ja piszę, że coś się zesrało? Dev... piszę tylko o dźwięku, bo przeiceż o to pytał kolega.
Dev Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 a o czym ja pisze ? nie było cudów z dzwiekiem, poloneza, robura czy ursusa jedyne co to był bardziej słyszalny dzwiek turbo
bakuś Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 No... w ADR'ze... Przecież wjot1 ma w opisie 1.8 ---------- Post dopisany at 20:33 ---------- Poprzedni post napisany at 20:31 ---------- I już się tak nie chwal ile tych katów wywaliłeś...
Dev Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 tym bardziej nie bedzie zadnych ujemnych skutków
bakuś Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 Oprócz dźwięku a'la polonez To jest moja opinia. Szczególnie tyczy się to wybicia wkładu katalizatora lub wstawienia strumiennicy.
Dev Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 a ten dalej swoje ok niech Kolega wybije wkłąd i podzieli sie swoimi spostrzezeniami
VTG Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 Wywalaj wstaw zamiennik od Andrzeja Gruchota i będziesz latał. Stary sprzedaj na allegro zobacz kto kupuje katy i napisz maila kto da więcej. Jeśli nie masz zachowanej dynamiki gazów wywalaj. Mieszkam pod lublinem:)
czaki22 Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 ty nie doradzaj tylko najpierw zapłać za sterownik który otrzymałeś ode mnie i nie zapłaciłeś.
wjot1 Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Panowie, jeśli katalizator jest "zrypany", to może to być przyczyną takiego dziwnego dźwięku z wydechu? Troche jakby gdzieś dziura była, głośniej pracuje ogólnie, taki metaliczny zgrzyt przy dodawaniu gazu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się