Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż gazu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Umow sie do gazownika na rozmowe, niech Ci powie co i jak, wytlumaczy, jakby bylo cos twoim zdaniem nie tak to dam Ci namiar na mojego.

dobra noł problem ;) jak cos napiszę do Ciebie masterp :)

Opublikowano

Gaz się opłaca, jak założysz, wyjeździsz pierwszy bak , pojedziesz na stację, zatankujesz do pełna zobaczysz rachunek to zrozumiesz pozdrawiam wszystkich z LPG!

Opublikowano
Gaz się opłaca, jak założysz, wyjeździsz pierwszy bak , pojedziesz na stację, zatankujesz do pełna zobaczysz rachunek to zrozumiesz pozdrawiam wszystkich z LPG!

no to na pewno :) jak tankuje bene do pełna na orlenie to około 350 zł ;/

Opublikowano

:hi:

Arek co do gazownika z Zagórowa to mogę Ci pewną historię opowiedzieć, miałem 80`tke 90KM i zakładałem LPG w Zagórowie, jeżeli myślimy o tym samym to na pewno będziesz zainteresowany. Co do opłacalności LPG, zadałeś pytanie retoryczne :wink: Odnośnie umiejscowienia wlewu LPG, zobaczysz jak wygląda to u mnie, mam przy wlewie paliwa, czad komando, bez rezania zderzaka i wiecznego problemu zagubienia korka, dokopywania się do wlewu w zimie i całego syfu który się tam zbiera. Przerabiałem wlew w zderzaku i NIE POLECAM. Dopłacić 100zł i mieć problem z głowy, schować pod klapką wlewu paliwa. Może uda mi się dobić na sobotę do Słupcy to poruszymy ten temat :decayed:

Opublikowano

Dobra instalacja to ok. 2500zł. Stag z dobrymi podzespołami, jak chcesz to mogę wypisać jakie, dużo w tym dziale znajdziesz na ten temat.

Butla w koło wchodzi 51l, ale ładujesz z tego 80%, czyli max. jakieś 40,5 litra.

Opłaca się instalacja, zwraca się już przy kilkunastu tysiącach km przejechanych.

Opublikowano
:hi:

Arek co do gazownika z Zagórowa to mogę Ci pewną historię opowiedzieć, miałem 80`tke 90KM i zakładałem LPG w Zagórowie, jeżeli myślimy o tym samym to na pewno będziesz zainteresowany. Co do opłacalności LPG, zadałeś pytanie retoryczne :wink: Odnośnie umiejscowienia wlewu LPG, zobaczysz jak wygląda to u mnie, mam przy wlewie paliwa, czad komando, bez rezania zderzaka i wiecznego problemu zagubienia korka, dokopywania się do wlewu w zimie i całego syfu który się tam zbiera. Przerabiałem wlew w zderzaku i NIE POLECAM. Dopłacić 100zł i mieć problem z głowy, schować pod klapką wlewu paliwa. Może uda mi się dobić na sobotę do Słupcy to poruszymy ten temat :decayed:

no to jak chcesz to dobij ;)

Opublikowano

Podejdz do tego w ten sposob ze kazdy przejechany kilometr na benzynie oddala Cie od zwrotu kosztow instalacji :wink:

Ja kupujac teraz auto od razu zalozylem kwote 2300zl na montaz instalacji gazowej (gaz zalozylem zanim zarejestrowalem auto :decayed:) bo nie stac mnie na jazde na benzynie :wink:

Wlewik mam maly pod klapka, zbiornik tankuje raz na tydzien wiec mi nie przeszkadza przykrecanie tej przejsciowki (dobry gazownik robi to bez doplat).

Ale wiecie jak to jest z tym gazem... Kto chce to montuje a kto nie to nie :naughty:

Opublikowano
Podejdz do tego w ten sposob ze kazdy przejechany kilometr na benzynie oddala Cie od zwrotu kosztow instalacji :wink:

Ja kupujac teraz auto od razu zalozylem kwote 2300zl na montaz instalacji gazowej (gaz zalozylem zanim zarejestrowalem auto :decayed:) bo nie stac mnie na jazde na benzynie :wink:

Wlewik mam maly pod klapka, zbiornik tankuje raz na tydzien wiec mi nie przeszkadza przykrecanie tej przejsciowki (dobry gazownik robi to bez doplat).

Ale wiecie jak to jest z tym gazem... Kto chce to montuje a kto nie to nie :naughty:

co prawda to prawda... ale wiesz jak jest czasami brak kasy na założenie to tak jest;/ aczkolwiek jeździłem golfem 3 w gazie kolegi całkiem całkiem..

Co prawda audiczka to pierwsze moje auto i nie narzekam ;)

Opublikowano

Moja instalacja właśnie się zwróciła po przejechaniu 15tys km :)

Teraz tylko zarabia na siebie.

Butla w B5 sedan quattro weszła 58 litrowa :D a zawór tankowania mieści się normalny duży bez redukcji w klapce :D

Opublikowano
Moja instalacja właśnie się zwróciła po przejechaniu 15tys km :)

Teraz tylko zarabia na siebie.

Butla w B5 sedan quattro weszła 58 litrowa :D a zawór tankowania mieści się normalny duży bez redukcji w klapce :D

no a avancie podobno 55 litrów tak jak gadam z ziomkami... no ja chce w klapce od wlewu wkręcana;)

Opublikowano

No 2 rozmiary butli wchodzą do A4 B5, u mnie akurat ta mniejsza (nie pamiętam pojemności całkowitej ale wchodzi ok 38 litrów), spokojnie raz na tydzień tankuję i nie ma problemu.

Gniazdko duże owszem wchodzi ale w/g mnie ma 2 minusy: jest za blisko karoserii - przejściówka wystaje sporo poza obrys więc nie obije Ci błotnika żaden partacz na stacji a po drugie jak dla mnie jest mniej estetyczne, uszczelka wlewu musi być albo podcięta albo naciągnięta a ten mały z dodatkowym koreczkiem jest prawie nie widoczny :wink: ale kwestia gustu :wink:

Ja zrobiłem na gaziku dopiero ok 10kkm ale nie myślę w perspektywie takiej że jeszcze się nie zwróciło... Tankuję za stówkę do pełna i gitara :kox:

Opublikowano

Pod klapkę wchodzi cała końcówka nic nie trzeba podcinać,podwijać.A co do porysowania karoserii to prędzej porysuje ją sobie sam klient wkręcając przejściówkę bo przecież koniec przejściówki to nic innego jak normalna śruba M8 czy M10 i chcąc czy nie chcąc można sobie porysować boki wlewu paliwa a po drugie gazy mają różne zapachy jednych nie czuć a inne śmierdzą jak nie wiem co.A końcówkę po tankowaniu trzeba przecież gdzieś schować.

20120723020.jpg

<br /><br />

20120723019.jpg

<br /><br />tu można się pobawić z przełącznikiem

---------- Post dopisany at 18:53 ---------- Poprzedni post napisany at 18:49 ----------

Tak wygląda inny przełącznik

20120911023.jpg

<br /><br />tylko szkoda,że nie można na razie zmienić podświetlenia diód.

Opublikowano
(..) ale kwestia gustu :wink:

(..)

:hi:

Opublikowano
No 2 rozmiary butli wchodzą do A4 B5, u mnie akurat ta mniejsza (nie pamiętam pojemności całkowitej ale wchodzi ok 38 litrów), spokojnie raz na tydzień tankuję i nie ma problemu.

Gniazdko duże owszem wchodzi ale w/g mnie ma 2 minusy: jest za blisko karoserii - przejściówka wystaje sporo poza obrys więc nie obije Ci błotnika żaden partacz na stacji a po drugie jak dla mnie jest mniej estetyczne, uszczelka wlewu musi być albo podcięta albo naciągnięta a ten mały z dodatkowym koreczkiem jest prawie nie widoczny :wink: ale kwestia gustu :wink:

Ja zrobiłem na gaziku dopiero ok 10kkm ale nie myślę w perspektywie takiej że jeszcze się nie zwróciło... Tankuję za stówkę do pełna i gitara :kox:

jak widzę to większość ma z dokręcaną końcówkę

---------- Post dopisany at 19:35 ---------- Poprzedni post napisany at 19:34 ----------

Pod klapkę wchodzi cała końcówka nic nie trzeba podcinać,podwijać.A co do porysowania karoserii to prędzej porysuje ją sobie sam klient wkręcając przejściówkę bo przecież koniec przejściówki to nic innego jak normalna śruba M8 czy M10 i chcąc czy nie chcąc można sobie porysować boki wlewu paliwa a po drugie gazy mają różne zapachy jednych nie czuć a inne śmierdzą jak nie wiem co.A końcówkę po tankowaniu trzeba przecież gdzieś schować.

http://s10.postimage.org/rjghy8lx1/20120723020.jpg

<br /><br />

http://s12.postimage.org/q2vsombyx/20120723019.jpg

<br /><br />tu można się pobawić z przełącznikiem

---------- Post dopisany at 18:53 ---------- Poprzedni post napisany at 18:49 ----------

Tak wygląda inny przełącznik

http://s14.postimage.org/elg6jxhpp/20120911023.jpg

<br /><br />tylko szkoda,że nie można na razie zmienić podświetlenia diód.

owszem wchodzi cały aczkolwiek jakoś mi się nie podoba ;D

Opublikowano

Jakby co to dla porównania:

gazik.jpg

No ale to już każdy musi sobie sam coś wybrać :decayed:

Chyba że natrafi na gazownika który stwierdzi że się nie da albo że to stówkę kosztuje :wink:

Opublikowano

Pod klapką i tak tego nie widać,kolego jak podpinasz pistolet do tankowania to robi się jakaś tam dźwignia a jak masz jakąś tam przejściówkę,którą wkręcasz to ta dźwignia robi się jeszcze większa a pistolet z wężem gazowym swoje ważą.Wierz Mi że widziałem powyrywane właśnie takie przejściówki z blachy bo ktoś zapomniał dodać jakiejś większej podkładki od drugiej strony albo przykręcił to na dwa blachowkręty.

Opublikowano
Jakby co to dla porównania:

http://img835.imageshack.us/img835/632/gazik.jpg

No ale to już każdy musi sobie sam coś wybrać :decayed:

Chyba że natrafi na gazownika który stwierdzi że się nie da albo że to stówkę kosztuje :wink:

oo takie coś w większość widzę samochodów ;)

Opublikowano
Pod klapką i tak tego nie widać,kolego jak podpinasz pistolet do tankowania to robi się jakaś tam dźwignia a jak masz jakąś tam przejściówkę,którą wkręcasz to ta dźwignia robi się jeszcze większa a pistolet z wężem gazowym swoje ważą.Wierz Mi że widziałem powyrywane właśnie takie przejściówki z blachy bo ktoś zapomniał dodać jakiejś większej podkładki od drugiej strony albo przykręcił to na dwa blachowkręty.

No tak jak się trafi na partacza to wiesz, nic zgodnego z prawem nie pomoże :decayed:

Przyszło mi kiedyś do głowy to co piszesz o dźwigni więc potem sprawdzałem osobiście nawet podpinając pistolet do góry nogami aby wąż dodatkowo ciągnął go w dół ale nic a nic nie drgnie :wink:

W naszych autach na szczęście jest możliwość montażu tego gniazda na różne sposoby dzięki czemu każdy może wybrać to co bardziej mu odpowiada :wink:

Opublikowano

Nikt nikomu tu nic nie narzuca a każdy z nas stara się raczej pomóc drugiemu chyba po to jest to forum.A ktoś kto szuka porady i tak wybierze to co Jemu pasuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...