laki83 Opublikowano 8 Września 2012 Opublikowano 8 Września 2012 chłopaki mam pytanko.. czy intercooler musi być całkowicie szczelny w całej jego budowie?bo ostatnio u mnie zauwazyłem w trakcie wyjecia lampy że mam całe te miejsce lekko zaolejone lekko zaparowane olejem i wszystko wskazuje na to że to wydostaje sie z łączenia części środkowej ic z górną która potem prowadzi do przepustnicy...czyżby szukuje sie wymiana ic??co sądzicie?
MASATO Opublikowano 8 Września 2012 Opublikowano 8 Września 2012 Ma byc w pełni szczelny, szykuje sie raczej wymiana.
laki83 Opublikowano 8 Września 2012 Autor Opublikowano 8 Września 2012 a ic musi być z 1.8t czy z diesla 1.9 tez podejdzie?bo jak tak patrze po fotkach to wygladają tak samo
Fr0styyy. Opublikowano 8 Września 2012 Opublikowano 8 Września 2012 Pakuj FMIC A nie tam jakiś malutki IC
bakuś Opublikowano 8 Września 2012 Opublikowano 8 Września 2012 Obojętnie, ale kolega wyżej dobrze pisze...
laki83 Opublikowano 8 Września 2012 Autor Opublikowano 8 Września 2012 no niby dobrze ale na razie mam serie wiec nie wiem czy jest sens fmic ładować
krzysiekml Opublikowano 8 Września 2012 Opublikowano 8 Września 2012 masz serię to zostań przy seryjnym icku.
domjenick Opublikowano 9 Września 2012 Opublikowano 9 Września 2012 nawet przy seryjnym sofcie, po wrzuceniu innego/większego/dodatkowego IC-odczuje różnicę, szczególnie w ciepłe dni
krzysiekml Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 nawet przy seryjnym sofcie, po wrzuceniu innego/większego/dodatkowego IC-odczuje różnicę, szczególnie w ciepłe dni tak wiem tylko na serii założy centralny 14cm i już odczuje laga,fakt jest jednak taki że w ciepłe dni będzie praktycznie jechał jednakowo,ja wolałem dziurę wyrezać w nadkolu i zostać przy seryjnym icku.
bakuś Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 no z tą 14-tką bym się kłócił... 18-tka owszem, po sofcie też.
laki83 Opublikowano 10 Września 2012 Autor Opublikowano 10 Września 2012 a jakie są koszta założenia powiedzmy tej 18stki?bo przyznam że chodzi mi po głowie soft na 180KM
krzysiekml Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 pomiędzy 14-stką a 18-stką różnica nie wielka w kosztach,różnica będzie taka że zrobisz program na ok.180 to tak jak bakuś pisał na 18-stce laga wyłapiesz na pewno,ja założyłem 14-stkę i po programie i idzie to odczuć więc powróciłem na serię i dziurę w nadkolu ok.10st zbiją temp. a druga sprawa taka,że w1.8T a 1.9TDI na 18-stce w klekocie po programie będzie lepiej niż w benzynie.
bakuś Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 Chodzi o niewielkie opóźnienie reakcji Twojego autka na wciśniety gaz ze względu na zwiększoną pojemność układu dolotowego. ---------- Post dopisany at 22:09 ---------- Poprzedni post napisany at 22:09 ---------- nazbyt zwiększoną dodajmy
edekxp Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 nawet przy seryjnym sofcie, po wrzuceniu innego/większego/dodatkowego IC-odczuje różnicę, szczególnie w ciepłe dni tak wiem tylko na serii założy centralny 14cm i już odczuje laga,fakt jest jednak taki że w ciepłe dni będzie praktycznie jechał jednakowo,ja wolałem dziurę wyrezać w nadkolu i zostać przy seryjnym icku. Nie chlapie ci z koła błoto na IC. Daj zdjęcia gdzie tą dzurę zrobiłeś, ile obniżyło temp. U mnie zauważyłem że nie ma tej kierownicy powietrza za halogenem, ale zamówiłem i wstawię oraz przemyję IC. W ciepłe dni zauważalnie słabszy i temp. powietrza za IC ponad 50st
krzysiekml Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 błoto nie chlapie kratka wentylacyjna to załatwiła:grin: kiera to jedyny nadmuch na icka i bez przelotu przez niego odciągnij nadkole i wiadomo o co chodzi przy butowaniu do 150km/h ok.10-12st. niższa co daje ok 20%
laki83 Opublikowano 11 Września 2012 Autor Opublikowano 11 Września 2012 to w koncu warto zakładac wiekszy ic czy nie?
krzysiekml Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 dla K03 + program jak dla mnie to nie ale zdania są podzielone,jak byś deptał non stop na seryjnym icku bez dziury w nadkolu czyli prosty przykład od 0-200km/h i tak ze trzy razy to za czwartym na pewno odczujesz,że trochę słabiej już jedzie,jeżeli tak pomykasz to zakładaj 14stkę jak nie zostaw seryjny + przelot przez nadkole i masz to samo.
bakuś Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 Odczujesz już po załączeniu klimatyzacji w upalne dni, że silnik zamula i wcale nie trzeba deptać do końca non-stop, także warto, ale optymalny - nie za duży.
krzysiekml Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 najlepszy pewnie byłby taki o tej samej objętości co seria tylko wsadzony centralnie na dole zderzaka ,wąski długi i byłby wtedy odkryty,140X550X60 icek to prawie dwa razy więcej niż seryjny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się