Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analize logów 1.8t ANB +wirus


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem ze swoją a6 c5 99r. Autko przerywa pomiędzy 3-5 tys obr. Tak samo na gazie jak i na benzynie. Stało się tak z dnia na dzień. W sierpniu założyłem nowe świece, nowy filtr paliwa,powietrza, nowa przepływka(bosch), nowa DV(ori). Autko zapala na dotyk. Jeśli przyspieszam delikatnie do przerywanie jest ledwo wyczuwalne, jak przybutuje to jest katastrofa. W kompie brak błędów. Podkładałem inne cewki ale bez efektu.

7550e011494060a1m.jpg

Opublikowano

sprawdz szczelnosc N75

auto po programie ?

Opublikowano

Tak autko po programie. Czy schemat sprawdzania n75 w 1.8t jest taki sam jak w 1.9tdi??

n75 podmienione ale brak efektu. Dodam jeszcze że dzieje się tak niezależnie czy jest silnik ciepły czy zimny.

Opublikowano

wartosci wysterowania n75 moga sugerowac nieszczelnosc lub uszkodzony n75 .wiec zacznij od sprawdzenia szczelnosci cisnienowo jesli bedzie ok to n75 do wymiany .jak bedziesz robił test to wyjmij odme i DV z tipa i zaslep otwory , bo inaczej nie sprawdzisz DV bo jak bedzie w TIP-ie to nie bedziesz słyszał jak przepuszcza .

Opublikowano

Jakim ciśnieniem to sprawdzić i gdzie najlepiej "dmuchnąć"( bo jak dobrze rozumiem najlepiej sprawdzić to jakimś kompresorem?) Pytanie może wydać się śmieszne ale w tym temacie jestem stosunkowo zielony ;)

Opublikowano

2 bary wystarczy

Opublikowano

Sprawdz n75 czy nie jest zabrudzony i czy wszystkie wężyki od niego szczelne bo masz problem z regulacja doładowania, no i troche niskie wartości przepływomierza jak na auto po programie.

Opublikowano

Wężyki są szczelne. Przepływka nowa Boscha. Spróbuje rozebrać n75 i przeczyścić ale nie wiem czy uda mi się złożyć bo to podobno ciężka sprawa.

Opublikowano

wysterowanie n75 jest do przyjecia nie baw sie w rozbieranie n75 tylko jak juz cos to go wymien na nowy .dalej masz jeszce gdzies nieszczelnosc sprawdz zawoeki zwrotne odmy pod klektoerm czy działaj porawnie sa to zaworki jednokierunkowe .

Opublikowano

Przy 0,5 bara zaczyna mi wyraźnie dmuchać z pod wtryskiwacza. Czy nieszczelność w tym miejscu może mieć na to wpływ. Pod kolektorem znalazłem tylko jeden zaworek kierunkowy, który idzie od kolektora do filtra węgla aktywnego(prawdopodobnie). Są tam też przykręcone dwa zaworki które wyglądają zupełnie jak N75. W logach widzę że wartości doładowania zadanego i otrzymanego do 3tys obr. znacznie różnią się od siebie. Czy tak powinno być.?

Opublikowano

wymien oringi na wtryskach .róznica w cisnieniu zadanym a wykonanym do 3 tys jest czyms normalnym ,ale przy obrotach ok. 2500 powinienes miec cisnienie ok 0,7 bar a uciebie jest ledwie 0,6 bar . wymiana oringów na wtryskach powina załatwic sprawe .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...