ogion Opublikowano 9 Września 2012 Opublikowano 9 Września 2012 Mam problem ze swoją a6 c5 99r. Autko przerywa pomiędzy 3-5 tys obr. Tak samo na gazie jak i na benzynie. Stało się tak z dnia na dzień. W sierpniu założyłem nowe świece, nowy filtr paliwa,powietrza, nowa przepływka(bosch), nowa DV(ori). Autko zapala na dotyk. Jeśli przyspieszam delikatnie do przerywanie jest ledwo wyczuwalne, jak przybutuje to jest katastrofa. W kompie brak błędów. Podkładałem inne cewki ale bez efektu.
Dev Opublikowano 9 Września 2012 Opublikowano 9 Września 2012 sprawdz szczelnosc N75 auto po programie ?
ogion Opublikowano 9 Września 2012 Autor Opublikowano 9 Września 2012 Tak autko po programie. Czy schemat sprawdzania n75 w 1.8t jest taki sam jak w 1.9tdi?? n75 podmienione ale brak efektu. Dodam jeszcze że dzieje się tak niezależnie czy jest silnik ciepły czy zimny.
german81 Opublikowano 9 Września 2012 Opublikowano 9 Września 2012 sprawdz szczelnosc i wklej te logi na VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
ogion Opublikowano 9 Września 2012 Autor Opublikowano 9 Września 2012 Grupy: 002,115,118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM OK. Jutro wszystko przejrzę. Czy któreś z wartości mogą sugerować nieszczelność??
german81 Opublikowano 9 Września 2012 Opublikowano 9 Września 2012 wartosci wysterowania n75 moga sugerowac nieszczelnosc lub uszkodzony n75 .wiec zacznij od sprawdzenia szczelnosci cisnienowo jesli bedzie ok to n75 do wymiany .jak bedziesz robił test to wyjmij odme i DV z tipa i zaslep otwory , bo inaczej nie sprawdzisz DV bo jak bedzie w TIP-ie to nie bedziesz słyszał jak przepuszcza .
ogion Opublikowano 9 Września 2012 Autor Opublikowano 9 Września 2012 Jakim ciśnieniem to sprawdzić i gdzie najlepiej "dmuchnąć"( bo jak dobrze rozumiem najlepiej sprawdzić to jakimś kompresorem?) Pytanie może wydać się śmieszne ale w tym temacie jestem stosunkowo zielony
german81 Opublikowano 9 Września 2012 Opublikowano 9 Września 2012 tu masz instrukcje jak sprawdzic układ pod cisnieniem Jak przetestowac pod cisnieniem uklad dolotowy .do sprawdzenia wystarczy cisnienia 0,5-1 bar .
ogion Opublikowano 10 Września 2012 Autor Opublikowano 10 Września 2012 Panowie dzięki za pomoc Kryzys zażegnany. Okazało się że rozpiął się wężyk który idzie od DV do jakiegoś zaworka pod kolektorem ssącym. Zamieszczam logi po naprawie. Czy wg was teraz już wszystko jest ok?? VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Łukasz13 Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 Sprawdz n75 czy nie jest zabrudzony i czy wszystkie wężyki od niego szczelne bo masz problem z regulacja doładowania, no i troche niskie wartości przepływomierza jak na auto po programie.
ogion Opublikowano 10 Września 2012 Autor Opublikowano 10 Września 2012 Wężyki są szczelne. Przepływka nowa Boscha. Spróbuje rozebrać n75 i przeczyścić ale nie wiem czy uda mi się złożyć bo to podobno ciężka sprawa.
german81 Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 wysterowanie n75 jest do przyjecia nie baw sie w rozbieranie n75 tylko jak juz cos to go wymien na nowy .dalej masz jeszce gdzies nieszczelnosc sprawdz zawoeki zwrotne odmy pod klektoerm czy działaj porawnie sa to zaworki jednokierunkowe .
ogion Opublikowano 12 Września 2012 Autor Opublikowano 12 Września 2012 Przy 0,5 bara zaczyna mi wyraźnie dmuchać z pod wtryskiwacza. Czy nieszczelność w tym miejscu może mieć na to wpływ. Pod kolektorem znalazłem tylko jeden zaworek kierunkowy, który idzie od kolektora do filtra węgla aktywnego(prawdopodobnie). Są tam też przykręcone dwa zaworki które wyglądają zupełnie jak N75. W logach widzę że wartości doładowania zadanego i otrzymanego do 3tys obr. znacznie różnią się od siebie. Czy tak powinno być.?
german81 Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 wymien oringi na wtryskach .róznica w cisnieniu zadanym a wykonanym do 3 tys jest czyms normalnym ,ale przy obrotach ok. 2500 powinienes miec cisnienie ok 0,7 bar a uciebie jest ledwie 0,6 bar . wymiana oringów na wtryskach powina załatwic sprawe .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się